Ogłoszenie z dnia 2005-07-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa jaj
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3090, do kontaktów: Grzegorz Szczepański, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, tel. 022 68115337, fax 022 6815144. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jaj. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa jaj spożywczych AL. w ilości 965 300 szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Legionowo, Łomża, Kazuń,, Komorowo, Ciechanów, Druchowo, Bemowo Piskie, Przasnysz, Zegrze, Wesoła, Białobrzegi, Skierniewice, Siedlce, Wędrzyn, Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.24.00.00 - Drób żywy oraz jaja 01.24.20.00 - Jaja 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie : 5 300 PLN. zadanie nr 1 - 550 PLN zadanie nr 2 - 400 PLN zadanie nr 3 - 150 PLN zadanie nr 4 - 550 PLN zadanie nr 5 - 2 200 PLN zadanie nr 6 - 1 000 PLN zadanie nr 7 - 150 PLN zadanie nr 8 - 300 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu winni spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177) tzn: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, warunek ten jest spełniony jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności Wykonawcy; - ma aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, warunek ten jest spełniony jeżeli: - osoby wykonujące zamówienie posiadają minimalne kwalifikacje wymagane do wykonania zamówienia, - zostali zakwalifikowani przez organy Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 3 ust. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej ( Dz. U. z 2004 r. nr 33 poz. 287) oraz § 8 ust. 1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.04.2004r. w sprawie Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej ( Dz. U. z 2004 r. nr 89 poz. 857) do zaopatrywania jednostek wojskowych w produkty spożywcze pochodzenia zwierzęcego - podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zostały zakwalifikowane do zaopatrywania jednostek wojskowych w produkty pochodzenia zwierzęcego, posiadają decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadają wdrożony system HACCP 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek ten jest spełniony jeżeli: - ze złożonej informacji banku wynikać będzie, że Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokość równej lub większej od 25% wartości, składanej oferty lub składanych ofert (sumy zadań na które została złożona oferta, a także sumy wartości składanych ofert w procedurach w których Wykonawca będzie brał udział). - ze złożonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia wynikać będzie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokość równej lub większej od wartości składanej oferty (suma składek "za produkt" i "kontraktowa"). 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, warunek ten jest spełniony jeżeli; - przedstawi dokumenty, że wszystkie dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie - nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.09.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2005, godzina 12:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 3 w podziale na części.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.