eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okocim › Wymiana części nawierzchni brukowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Okocim: Wymiana części nawierzchni brukowej
Numer ogłoszenia: 358868 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306358 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Okocimiu, ul. Goetzów Okocimskich 102, 32-800 Okocim, woj. małopolskie, tel. 014 6860930, faks 014 6860930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części nawierzchni brukowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewidziana do remontu część nawierzchni brukowej znajduje się w miejscowości Okocim (Gmina Brzesko) na działce nr 486przy Publicznej Szkole Podstawowej w Okocimiu- część zachodnia. W zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem wchodzi: 1. Roboty pomiarowe i rozbiórkowe, 2. Kanalizacyjne odprowadzenie wody deszczowej z górnej rury deszczowej, 3.Roboty montażowe - utwardzenie placu i ułożenie kostki Planowane jest wykonanie zadania w terminie nie dłuższym niż 3 tygodni, przekazanie placu budowy nastąpi około 5 października b.r. W tym czasie szkoła będzie prowadziła zajęcia dydaktyczne. Możliwe jest całkowite wyłączenie z użyteczności części nawierzchni z uwagi na bezpieczeństwo uczniów. Okres od zawarcia umowy na wykonanie zadania do dnia przekazania placu budowy należy wykorzystać na zamówienie i przygotowanie niezbędnych materiałów budowlanych. Szczegółowy zakres robót został określony w: - specyfikacji technicznej wykonania robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 30185.67 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KaDeM Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Krzywacki, Ul. Zielna 24, 32-800 Jasień, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 30185.67
  • Oferta z najniższą ceną: 30185.67 oferta z najwyższą ceną: 30185.67
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.