eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SZCZECIN › Termomodernizacja budynku Ośrodka Oświatowo - Wypoczynkowego Wojków w Kowarach w ramach, którego realizowane będą dwa oddzielne zadaniaZadanie nr 1Wymiana okien w liczbie 30 szt. Zadanie nr 2Docieplenie stropodachów części niskiej i wysokiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358842 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

SZCZECIN: Termomodernizacja budynku Ośrodka Oświatowo - Wypoczynkowego Wojków w Kowarach w ramach, którego realizowane będą dwa oddzielne zadania: Zadanie nr 1: Wymiana okien w liczbie 30 szt. Zadanie nr 2: Docieplenie stropodachów części niskiej i wysokiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Termomodernizacja budynku Ośrodka Oświatowo-Wypoczynkowego Wojkow w Kowarach" nr RPDS.03.02.00-02-0021/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331555-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji PRO FUTURO s.c., krajowy numer identyfikacyjny 811154623, ul. MIESZKA I   96/8, 70-106  SZCZECIN, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 796461213, faks 75 718 25 81, e-mail mwiniarczyk@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Cywilna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Ośrodka Oświatowo - Wypoczynkowego Wojków w Kowarach w ramach, którego realizowane będą dwa oddzielne zadania: Zadanie nr 1: Wymiana okien w liczbie 30 szt. Zadanie nr 2: Docieplenie stropodachów części niskiej i wysokiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku Ośrodka Oświatowo - Wypoczynkowego Wojków w Kowarach położonego w Kowarach, przy ul. Górnej 2, powiat jeleniogórski, województwo dolnośląskie, na działce nr 288, w obrębie ewidencyjnym nr 0002 Kowary. 2. Zakres prac do wykonania przez wykonawcę został podzielony na dwa odrębne zadania, szczegółowo opisane poniżej: Zadanie nr 1: Wymiana okien w liczbie 30 szt. Zakres prac: wymiana z montażem ok. 67,07 m2 (wartość przybliżona) okien drewnianych na okna PCV (30 szt.), podmurowanie części okien sali gimnastycznej (8 szt.) oraz okna na korytarzu półpiętra (1 szt.) wraz z wykonaniem wszystkich warstw uzupełnianego muru. Ściany zewnętrzne warstwowe (38 + 3 cm styropian+12). Uszczelnienie pianą montażową niskoprężną, montaż listwy dylatacyjnej przyokiennej, naprawa szpalet wraz z malowaniem, drobne roboty murarskie. Materiały: system okien z tworzywa sztucznego (PVC), z uszczelkami przylgowymi, z nr Aprobaty Technicznej lub Normy, parametry techniczne: okna pcv (30 szt.) o konstrukcji jednoramowej, kształtowniki PVC klasy A (ramy), minimalna grubość całkowita kształtowników 70 mm ramy, budowa kształtownika 5-6 komorowa ramy, zestaw szybowy zespolony 1 lub 2 komorowe, izolacyjność cieplna: o współczynniku Uw = 1,3 W/m2*K lub niższym, izolacyjność akustyczna: dla poziomu hałasu do 65 dB, czyli RW okna nie niższe niż 30 dB, klasa wodoszczelności: podstawowa 4A (150 Pa), szczelność i sposób rozszczelnienia: okna rozszczelnione z wbudowanymi nawiewnikami powietrza sterowanymi ręcznie. Uszczelnienie, wyrównanie, malowanie, drobne roboty murarskie. Ponowny montaż parapetów z demontażu. Ponadto w sali gimnastycznej należy wykonać podmurówki w 9 otworach okiennych wraz z wykonaniem wszystkich warstw występujących w uzupełnianym murze. Do wymiany z montażem przeznaczonych jest ok. 67,07 m2 (wartość przybliżona) okien drewnianych na okna PCV (30 szt.). Zamówienie obejmuje wykorzystanie istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z ich regulacją, wyprofilowaniem i uszczelnieniem. Zadanie nr 2: Docieplenie stropodachów Wykonanie docieplenia stropodachu w części wysokiej (pow. 429,9 m2) i niskiej budynku (202,2 m2) poprzez wdmuchanie granulatu celulozowego metodą "blow-in insulation" o grubości 15 cm, w celu uzyskania wartości oporu cieplnego przegrody R >= 5,0 (m2K)/W, wykonanie otworów w zewnętrznej pokrywie stropodachu, zabudowanie kominków wentylacyjnych, odtworzenie pokrycia dachu, materiały: granulat celulozowy, pokrycie dachowe, papa podkładowa, papa wierzchniego krycia, bitumiczna, kratki wentylacyjne (12 szt.), parametry techniczne: 1. granulat celulozowy: współczynnik przewodzenia ciepła lD nie wyższy niż 0,037 W/(m.K) zgodnie z normą PN-EN ISO 10456, Klasa reakcji na ogień zgodnie z normą PN-EN 13501-1, nie niższa niż klasa C: C-s2, d0 przy 25-65kg/m^3, odporność biologiczna: brak rozwoju grzybów, pleśni i insektów zgodnie z normą PN-IEC 68-2, współczynnik oporu dyfuzyjnego u: 1 - 2, oporność właściwa przepływu powietrza r: >= 6 kPa.s/m^2 zgodnie z normą PN-EN 29053, ciepło właściwe c: 2,10 kJ/(kg.K), przepuszczalność gazów: 4 m^3/(m^2.h) przy 50 Pa (mierzone dla gęstości 75kg/m3 warstwy o grubości 16 cm, pokrytej płytą pilśniową), wilgotność normalna: nie wyższa niż 7%, nasiąkliwość: nie wyższa niż 14% zgodnie z normą DIN 52620, gęstość objętościowa: 25-65 kg/m^3, nadmuchiwanie, 40-65 kg/m^3, wdmuchiwanie 30-65 kg/m^3, natryskiwanie surowiec: papier gazetowy i 10% addytywów chemicznych.2. pokrycie dachowe: papa podkładowa i wierzchniego krycia, bitumiczna, grubość min. 4,2 mm, rodzaj posypki: mineralna, piasek gruboziarnisty (warstwa wierzchnia) i drobnoziarnisty (podkładowa), 3. kratki wentylacyjne: ścienne, z siatką, plastikowe, podłużne (4 szt.), kwadratowe (3 szt.) i okrągłe (5 szt.), kryterium funkcjonalne: docieplanie metodą blow-in insulation, czyli wdmuchiwanie granulatu celulozy do wszelkich trudnodostępnych przestrzeni wymagające docieplenia, co ma pozwolić na likwidację mostków termicznych. Budynek wybudowany jest w technologii tradycyjnej. Ściany nośne wykonano z cegły ceramicznej pełnej, stropy z płyt żelbetowych. Konstrukcja dachu drewniana na stropie żelbet (część niska budynku). Pod wszystkie ściany budynku wykonano ławy żelbetowe. Dach przykryty płytami korytkowymi na ściankach ażurowych z cegły pełnej (część wysoka budynku), wentylowany. Istniejące podłoże z papy asfaltowej jest w dobrym stanie. Kominy 11 szt., w tym o pow. ponad 1,0 m2. Spadki dachu wynoszą odpowiednio: 14,5% i 36% w części niskiej i 12% w części wysokiej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią poniżej opisane załączniki niniejszej specyfikacji: a. Zał. nr 7: Wykaz okien do wymiany, b. Zał. nr 8: Zakres docieplenia dachów w części wysokiej i niskiej budynku, c. Zał. nr 9: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wymiany okien, d. Zał. 9A: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót docieplenia dachów. 4. Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, aby mógł zdobyć, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający posiada: ? decyzję nr 1734/15 o pozwoleniu na podejmowanie innych działań przy zabytku wydaną w dniu 30.12.2015 r. przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu (Delegatura w Jeleniej Górze), ? zaświadczenie o braku sprzeciwu na zgłoszenie robót polegających na termoizolacji elewacji i docieplenia dachu wydane w dniu 14.01.2016 r. przez Starostę Powiatowego w Jeleniej Górze. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W przypadku braku powyższych informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi) bez udziału podwykonawcy. 8. Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 specyfikacji. 9. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy uniemożliwiającego wejście osób trzecich na teren prowadzenia prac i zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa dla osób korzystających z obiektu. 10. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 - 10 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której istotne postanowienia określa dział XIV specyfikacji. 11. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 a późn. zm.) w związku, z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111220-6, 45262500-6, 45400000-1, 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wymiana okien w liczbie 30 szt
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PiK Plast Piotr Janik,  ,  ul. Topolowa 18/5,  59-300,  Lubin,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36854,87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36854,87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36854,87
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Docieplenie stropodachów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL-AGMA Agnieszka Łaskowska,  ,  ul. Orla 32,  43-210,  Kobiór,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14127,43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14127,43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14127,43
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.