eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rymanowie - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Rymanów: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rymanowie - II etap
Numer ogłoszenia: 358700 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294498 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rymanowie - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rymanowie - II etap, w której zakres wchodzą roboty związane z przebudową mechaniczno-biologicznej części oczyszczalni ścieków. Należy wykonać następujące obiekty i instalacje: OBIEKTY ISTNIEJĄCE DO REMONTU: - Piaskowniki (ob. nr 3/1 i 3/2) - Osadnik Imhoffa (ob. nr 5) - Zbiornik retencyjny (zaadaptowany osadnik wtórny) (ob. nr 7) OBIEKTY ISTNIEJĄCE DO PRZEBUDOWY: - Pompownia ścieków i osadów z halą dmuchaw (ob. nr 1) - Komora rozprężania z kratą schodkową (ob. nr 4/1) - porcjowy reaktor biologiczny I (ob. nr 6/1) OBIEKTY PROJEKTOWANE: - Piaskowniki (ob. nr 3,3 i 3/4) - Porcjowy reaktor biologiczny II (ob. nr 6/2) - Stacja koagulanta II (ob. nr 15/1) - Stacja zlewna (ob. nr 2/1) - Filtr powietrza (ob. nr 24) Łącznie z w/w obiektami należy wykonać przewody między obiektowe oraz instalacje elektryczne oraz instalację AKPiA. Opis przedmiotu i zakres zamówienia określają załączniki: Załącznik nr 9 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załącznik nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Ze względu na to, że prace budowlano-montażowe związane z rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków w Rymanowie etap II odbywać się będą podczas nieprzerwanej jej eksploatacji, w celu zminimalizowania skutków tych prac na sprawność działania oczyszczalni należy przestrzegać określonej w projekcie kolejności robót, w przypadku wątpliwości Wykonawcy co do kolejności wykonywania prac należy, niezwłocznie skonsultować je z Zamawiającym. Wykonawca w czasie wykonywania prac zwróci szczególną uwagę na niezmienną i ciągła eksploatację oczyszczalni ścieków, o wszelkich trudnościach związanych z eksploatacją obiektu Wykonawca natychmiast zawiadomi o Kierownika i obsługę oczyszczalni ścieków , Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego. b) Wszystkie zobowiązania powstałe podczas nieprawidłowej pracy oczyszczalni ścieków związane z realizacją umowy pokryje w pełnej wysokości Wykonawca. Roboty budowlane będą prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków, eksploatowanej przez Użytkownika. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę użytkownika i Inspektora Nadzoru wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń. c) Roboty oraz zastosowane materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie muszą gwarantować: osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w dokumentacjach technicznych i STWiORB, dostępność części zamiennych do zainstalowanych w ramach robót maszyn i urządzeń przez okres minimum 5 lat od daty wydania protokołu odbioru końcowego. d) Zamawiający informuje, że na zakończenie Etapu II rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków, w cenie oferty należy ująć jeden rozruch technologiczny po zakończeniu całości prac. 3. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia a) Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata - na wykonane roboty budowlane, instalacyjne, dostarczone urządzenia i materiały. b) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. c) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do wykonania robót. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, należy o tym zamieścić informację w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ . Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli w terminie 14 dni od przedstawienia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. d) Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. e) Wszelkie koszty mediów (prąd, woda, ścieki) związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca, f) Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania materiałowe typu znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta), to należy odczytywać je jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) na zasadzie zaoferowania parametrów technicznych nie gorszych niż mają opisane produkty. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca. Wykonawca składając ofertę równoważną, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt rozbudowy oczyszczalni ścieków. Wykonawca oferując produkty równoważne zobowiązany jest potwierdzić, że spełniają stawiane im wymagania, poprzez dołączenie do oferty załącznika nr 13 do SIWZ określając: - nazwy producenta lub marki oferowanego produktu, - pełnej nazwy produktu, - jego dokładnego opisu, Zabrania się stosowania urządzeń prototypowych. g) Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (wówczas ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy) h) wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu następujące dokumenty: - szczegółowy kosztorys ofertowy jako dokument pomocniczy, - harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia - uzgodniony z Zamawiającym, - zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - uprawnienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia. i) Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, dostarczone wyroby i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i posiadać wymagane dla wyrobów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm. wraz z rozporządzeniami wykonawczymi). Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych urządzeń, materiałów i wyrobów: kartę wyrobu z Aprobatą Techniczną, atest, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą, normą UE - w przypadku braku PN lub Aprobatą Techniczną. Zamawiający może zażądać przeprowadzenia przez Wykonawcę dodatkowych badań jakości wykonanych robót z materiałów, wyrobów i urządzeń Wykonawcy. Jeżeli okaże się, że wyniki badań potwierdzają zastrzeżenia Zamawiającego co do jakości wbudowanych materiałów, wyrobów, urządzeń bądź wykonanych robót - to koszty badań ponosi Wykonawca. W przeciwnym wypadku koszty tych badań ponosi Zamawiający. Zastosowane wyroby i materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom dokumentacji technicznej. j) Zamawiający informuje, że finansowanie inwestycji w odbędzie się na następujących warunkach: - 1 płatność - dnia 31.03.2015r. w kwocie 1 mln złotych, - 2 płatność - dnia 30.06.2015r. w kwocie 2 mln złotych, - 3 płatność - dnia 30.09.2015r. w kwocie 1,4 mln złotych, - 4 płatność pozostająca kwota do zapłaty po zakończonym końcowym odbiorze robót. k) W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych rozliczane będą według poniższych zasad: Kosztorysy ofertowe Wykonawcy sporządzane będą w oparciu o KNR, a przy braku w KNR odpowiednich pozycji kosztorysowych wg innych katalogów nakładczych, z zastosowaniem składników kalkulacyjnych jak w kosztorysach ofertowych do niniejszego zamówienia tj.: - materiałów wg ofertowych ich cen jednostkowych, - sprzętu wg ofertowych jego cen jednostkowych, - stawki rob. godz.zł, - kosztów ogólnych od R i S %, - kosztów zakupu od M %, - zysku od R + S + Ko %, oraz: cen materiałów nie występujących w kosztorysach ofertowych, uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym, lecz nie wyższych niż średnie ceny publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD za kwartał bezpośrednio poprzedzający okres dokonywania wyceny robót, przy czym w przypadku rozbieżności między Stronami co do wysokości zastosowanych cen kalkulacyjnych, rozstrzygające będą ceny wymagane przez Zamawiającego, pod warunkiem wskazania Wykonawcy źródła nabycia tych materiałów. Ceny sprzętu nie występującego w kosztorysach ofertowych, uzgodnionych każdorazowo z Zamawiającym, lecz nie wyższych niż ceny publikowane przez wydawnictwo SEKOCENBUD za kwartał bezpośrednio poprzedzający okres dokonywania wyceny robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.23.31.10 - Roboty w zakresie budowy autostrad 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet: I oś Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo - Usługowo - Produkcyjno - Handlowe OTECH Sp. z o.o., ul. Dukielska 83, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5902491,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5283826,42

  • Oferta z najniższą ceną: 5283826,42 / Oferta z najwyższą ceną: 6457500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.