eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Realizacja pakietu działań promocyjno-informacyjnych związanych z promocją Funduszy Europejskich oraz cyklem imprez w subregionach Małopolski dotyczących Funduszy Europejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Kraków: Realizacja pakietu działań promocyjno-informacyjnych związanych z promocją Funduszy Europejskich oraz cyklem imprez w subregionach Małopolski dotyczących Funduszy Europejskich
Numer ogłoszenia: 358696 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334938 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja pakietu działań promocyjno-informacyjnych związanych z promocją Funduszy Europejskich oraz cyklem imprez w subregionach Małopolski dotyczących Funduszy Europejskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja pakietu działań promocyjno-informacyjnych związanych z promocją Funduszy Europejskich oraz cyklem imprez w subregionach Małopolski dotyczących Funduszy Europejskich. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących działań: 1) opracowania projektu graficznego plakatu, 2) druku, plakatowania i ekspozycji na słupach/tablicach/okrąglakach, 3) druku, plakatowania i ekspozycji na citylightach, 4) druku i dystrybucji plakatów w instytucjach, 5) produkcji spotu przeznaczonego do emisji w tramwajach, 6) emisji spotu w tramwajach, 7) przygotowania 30 sekundowego spotu do emisji w radiu, 8) emisji spotu w radiu, 9) publikacji ogłoszeń w czasopismach o zasięgu lokalnym, 10) publikacji ogłoszeń w ogólnopolskim tygodniku w formie insertu, 11) obsługi profilu Zamawiającego na portalu Facebook, 12) przeprowadzenia kampanii bannerowej na minimum 2 ogólnopolskich portalach internetowych na ich serwisach regionalnych dla Małopolski, 13) przeprowadzenia kampanii bannerowej na minimum 5 lokalnych portalach innych niż dla miasta Krakowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.40.00 - 79.34.40.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTERMIND MEDIA Sp. z o.o, Al.Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184080,57

  • Oferta z najniższą ceną: 184080,57 / Oferta z najwyższą ceną: 184080,57

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest realizacja pakietu działań promocyjno-informacyjnych związanych z promocją Funduszy Europejskich oraz cyklem imprez w subregionach Małopolski dotyczących Funduszy Europejskich. Jest to zamówienie uzupełniające do umowy nr IXA/570/ZPO/15 z dnia 27 lipca 2015 r. zawartej z firmą MASTERMIND MEDIA Sp. z o.o. Zamówienie uzupełniające zgodnie z ustawą następuje w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego (tryb przetargu nieograniczonego), udzielone zostanie dotychczasowemu wykonawcy usług tj. MASTERMIND MEDIA Sp. z o.o , i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę: 750 000 zł, co stanowi równowartość: 177 518,99 euro. Departament Zarządzania Programami Operacyjnymi prowadzi szeroko zakrojone działania promocyjne i informacyjne. Poprzez rozbudowane działania promocyjne planuje się podniesienie świadomości marki Funduszy Europejskich wśród mieszkańców Małopolski oraz budowanie świadomości zmian jakie zaszły dzięki unijnemu wsparciu. Zgodnie z wytycznymi Strategii Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 obecne działania powinny opierać się w większym zakresie na akcjach wykorzystujących narzędzie Internetu oraz kanałów social media, jako źródła komunikowania i informacji z grupą docelową. Dodatkowo rekomendowana jest integracja działań online i offline. Działania tego typu pełnią istotną rolę nie tylko promocyjną, ale też informacyjną. Dzięki nim potencjalni beneficjenci będą mieli okazję dowiedzieć się o nowych naborach związanych z perspektywą 2014-2020. Działania te stanowią także niezbędne narzędzie przy realizacji działań marketingowych, a przede wszystkim wydarzeń promocyjnych. Są one realizowane zgodnie z Rocznym planem działań informacyjno-promocyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na rok 2016 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.