eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Serwis sprzętu radiowego w Centrum Ratownictwa Gliwice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Gliwice: Serwis sprzętu radiowego w Centrum Ratownictwa Gliwice.
Numer ogłoszenia: 358649 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa finansowana przez miasto Gliwice i powiat gliwicki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis sprzętu radiowego w Centrum Ratownictwa Gliwice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis sprzętu radiowego zainstalowanego w Centrum Ratownictwa Gliwice oraz punktach wyniesionych na terenie miasta Gliwice i powiatu gliwickiego. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze serwisowania znajduje się poniżej: Centrum Ratownictwa Gliwice - przy ul. Bolesława Śmiałego 2B w Gliwicach Serwerownia radiowa MULTIKOM 2 - jednostka kontrolna - 1 szt., MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia konsoli dyspozytorskiej wraz z odpowiednim okablowaniem USER BOARD - 11 szt., MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia lokalnych radiotelefonów wraz z odpowiednim okablowaniem RADIO BOARD - 6 szt., MULTIKOM 2 - interfejs do sieci ISDN (2B+D) wraz z okablowaniem - 1szt., MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia modułu wyniesionego centrali (2Mbit/s) - 1 szt. MULTIKOM 2 - redundantne zasilacze PBR-MK1 - 2 szt., MULTIKOM 2 - serwer terminali - 1 szt., Radio bazowe Motorola GM-360 - 3 szt., Radio bazowe Motorola GM-300 - 2 szt., CB Radio ALAN 78 pasmo 26 MHz z zasilaczem - 1 szt., Odgromniki gazowe J01028A pasmo 1,5-400MHz, tłumienność <0,8dB - 10 szt., Filtr pasmowo-przepustowy typ BPF na pasmo 144-175 MHz - 1 szt., Antena dookólna RADMOR 160-166 MHz - 1 szt., Antena dookólna RADMOR 145-151 MHz - 2 szt., Antena dookólna RADMOR 164-170 MHz - 1 szt., Antena dookólna RADMOR 168-174 MHz - 1 szt., Antena dookólna RADMOR 149-155 MHz - 1 szt., Antena dookólna RADMOR 27 MHz - 1 szt., Radiotelefon nasobny Motorola GP-340 - 9 szt. Sala dyspozytorska Sterownik konsoli UNIKOM6 z okablowaniem - 9 szt., Zasilacz RACK 19 cali Polsat PBR-40-12.3 - 5 szt., Monitor dotykowy ELTOUCH ET1225L-7SWC-1 - 9 szt., Mikrofon dynamiczny DMG-700 - 9 szt., Konsola UNIKOM22 - 2 szt. Radiostacja Gliwicka przy ul. Tarnogórskiej 129 w Gliwicach MULTIKOM 2 - moduł wyniesiony jednostki kontrolnej - 1 szt., MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia lokalnych radiotelefonów wraz z odpowiednim okablowaniem RADIO BOARD - 4 szt., MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia modułu podstawowego centrali (2Mbit/s) - 1szt. MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia radiotelefonu do odbioru sygnału GPS - 1szt. Filtr pasmowo-przepustowy typ BPF na pasmo 144-175 MHz - 5 szt., Antena dookólna 160-166 MHz - 1 szt., Antena dookólna 145-151 MHz - 1 szt., Antena dookólna 164-170 MHz - 1 szt., Antena dookólna 168-174 MHz - 1 szt., Antena dookólna 149-155 MHz - 1 szt., Stacja bazowa Kenwood TK - 780 - 5 szt., Zasilacz PBR-MK1 - 1 szt., Modem kablowy Watson 5 - 2 szt., Regenerator Watson 5 z kartą LTU 2x1E - 1 szt. - zlokalizowany w Budynku Poczty Głównej przy ul. Dolnych Wałów 8, Radiolinia NERA wraz z okablowaniem (1xIDU, 1xODU, 1x antena 0,45m) - 2 kpl., Odgromniki gazowe J01028A pasmo 1,5-400MHz, tłumienność <0,8dB - 10 szt. Radiostacje samochodowe Kenwood TK-750 wraz z odbiornikiem GPS - 31 szt. - zamontowane w samochodach Służb Ratowniczych zlokalizowanych w następujących punktach wyjazdowych: Policja: 1. Komenda Miejska Policji w Gliwicach ul. Powstańców Warszawy 12 2. Komisariat I Policji w Gliwicach przy ul. Kościelna 2 3. Komisariat II Policji w Gliwicach przy ul. Warszawska 35c 4. Komisariat III Policji w Gliwicach przy ul. Akademicka 14 5. Komisariat IV Policji w Gliwicach przy ul. Strzelców Bytomskich 22 6. Komisariat V Policji w Gliwicach przy ul. Wawelska 2 7. Komisariat VI Policji w Gliwicach przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego12 8. Komisariat Policji w Knurowie przy ul. Dworcowa 1a 9. Komisariat Policji w Pyskowicach przy ul. Wyszyńskiego 24a Pogotowie Ratunkowe: 10. Stacja Pogotowia w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 16 11. Stacja Pogotowia w Knurowie przy ul. Floriana 7 12. Stacja Pogotowia w Pyskowicach przy ul. Szpitalna 2b Państwowa Straż Pożarna: 13. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach przy ul. Wrocławskiej 1 14. Jednostka Ratowniczo Gaśnicza w Łabędach przy ul. Mechaników 3 15. Jednostka Ratowniczo Gaśnicza w Knurowie przy ul. 1-go Maja 2a, 16. Jednostka Ratowniczo Gaśnicza w Pyskowicach przy ul. Szpitalnej 4 17. Straż Miejska w Gliwicach przy ul. Bolesława Śmiałego 2A 18. Radiostacja w Gliwicach przy ul. Tarnogórskiej 129 Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonywanie usług serwisowych jak również niezbędna, związana z tym konfiguracja urządzeń w celu zapewnienia łączności radiowej oraz poprawnej współpracy systemu radiowego z systemem dyspozytorskim CPR SWD funkcjonującym u Zamawiającego. Przez usługi serwisowe rozumie się zapewnienie przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy tj. od 01.01.2009 do 31.12.2009 roku, skutecznego usuwania awarii sprzętu radiowego oraz zapewnienia 100% wydajności systemu radiowego (Zamawiającego), jak również zapewnienia poprawnej jego współpracy z systemem CPR SWD. W ramach przedmiotu umowy i ceny usługi (§4 Wzoru umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania na czas naprawy uszkodzonego sprzętu radiowego Zamawiającego sprzęt zamienny wolny od wad, o co najmniej takich samych parametrach technicznych i jednocześnie zapewnienia pełnej funkcjonalności całego systemu radiowego. W sytuacji, w której Wykonawca stwierdzi niemożność naprawy uszkodzonego lub niesprawnego sprzętu radiowego Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tegoż sprzętu na sprzęt wolny od wad, o nie gorszych parametrach technicznych od wymienionego, w ramach ceny usługi, o której mowa w §4 Wzoru umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Wymiana ta oraz przywrócenie pełnej funkcjonalności systemu radiowego musi być zrealizowana w czasie określonym w Załączniku Nr 1 pkt. 2, zależnym od zgłoszonej kategorii awarii sprzętu radiowego. Usługi serwisowe wykonywane będą przez Wykonawcę w czasie obowiązywania umowy na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.30.00 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Niezbędna wiedza i doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie usługi polegające na serwisowaniu sprzętu radiowego o wartości nie mniejszej niż 140 tys. zł brutto każda. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które: -posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze i konfiguracji: systemów central radiowych, radiotelefonów firmy Motorola - modele GM-300 i GM-360, radiotelefonów firmy Kenwood - modele TK-750 i TK-780, radiolinii firmy Nera Networks, -posiadają wykształcenie minimum średnie techniczne z zakresu radiokomunikacji lub telekomunikacji lub elektroniki, -posiadają poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz niezbędna wiedza i doświadczenie podlegają sumowaniu. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od dopowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 tys. zł. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. 2) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowania: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w ust. 9 pkt 1, na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do siwz, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do siwz, 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy pzp. z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-121 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, w sekretariacie - pokój nr 113 (I piętro), od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 15.00, tel. 032 301-98-15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:00, miejsce: w Sekretariacie - pokój nr 113 (I piętro) w Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2 B, 44-121 Gliwice..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.