eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT ŁÓŻEK, TABORETÓW ORAZ STOŁÓW POLOWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358639 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Wrocław: REMONT ŁÓŻEK, TABORETÓW ORAZ STOŁÓW POLOWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326379


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330240


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126, 50984   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02, e-mail szp@rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT ŁÓŻEK, TABORETÓW ORAZ STOŁÓW POLOWYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

83/VI/WGSI/16/U

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

l. Zakres rzeczowy remontu. 1.l. Remont łóżka polowego składanego metalowego WP 5- 2 1.2. Remont taboretu polowego składanego metalowego WP 5-7 1.3. Remont stołu polowego składanego metalowego WP 5-8 2. Charakterystyka techniczna: 2.1. Zakres naprawy łóżka polowego ma obejmować: a/ demontaż starego leżyska, sprężyn i drucianych zaczepów, b/ w miarę potrzeby należy wyprostować metalową konstrukcję łóżka, dospawać i uzupełnić brakujące elementy metalowe. c/ należy zamontować nowe grzebienie i nity umożliwiające spięcie łóżka w pozycji złożonej. d/ należy usunąć starą farbę z elementów metalowych i przygotować konstrukcję do malowania, /wyśrutować całość metalowej konstrukcji używając śrutu stalowego/. e/ konstrukcję metalową należy pomalować farbą proszkową RAL 6003 w kolorze khaki, oraz dokonać wypalenia w piecu lakierniczym. f/ do przygotowanej konstrukcji łóżka należy zamontować nowe leżysko brezentowe w kolorze khaki na nowych sprężynach i drucianych zaczepach, - wkład brezentowy wykonany z tkaniny brezentowej impregnowanej przeciw- gnilnie wodoodporny w kolorze khaki o wytrzymałości i osnowy na zrywanie 230 da N (+/-10 da N), - do montażu leżyska należy zastosować nowe sprężyny wykonane z drutu sprężynowego kl. B o średnicy 2mm wg normy DIN 17223/PN 71/M-80057/ - każda sprężyna ma być ocynkowana i może być malowana proszkowo, - haczyk naciągający ma być wykonany z drutu stalowego jakościowego ocynkowanego o średnicy 3 mm wg PN 67/M-80026, - pochwa wkładu brezentowego ma być obszyta obustronnie z możliwością wprowadzenia drutu stalowego do zaczepienia sprężyn, - taśma użyta do obszycia leżyska ma być wykonana z polipropylenu TP 508 min. szer. 60 mm, w kolorze czarnym / duża wytrzymałość na zrywanie min. 340 da N (+/- 5 da N), - narożniki i miejsca ruchome leżyska mają posiadać wzmocnione skórzane, min. gr. 1,2 mm kolor czarny wg PN-P-22221, - paski z ramką i ocynkowaną spinką /spinające kołnierz leżyska ze stelażem / mają być wykonane ze skóry licowej w w kolorze czarnym o szer. 18-20 mm i grubości 1,6 - 3,0mm, - nici do wyszywania i kołnierza i wzmocnień mają posiadać wytrzymałość na zrywanie nie mniej niż 7000 cN, Każde wyremontowane łóżko należy trwale oznakować ( tj. oznakowanie winno być odporne na ścieranie i zmywanie w normalnych warunkach użytkowania oraz pod wpływem warunków atmosferycznych - deszcz, śnieg, itp.): - symbolem WP 5-2, - kodem kreskowym 2.2. Zakres naprawy taboretu polowego ma obejmować: a/ demontaż starego siedziska oraz linki polipropylenowej, b/ w miarę potrzeby należy wyprostować metalową konstrukcję taboretu, c/ należy usunąć starą farbę z elementów metalowych i przygotować stelaż taboretu do malowania /wypiaskować całość metalowej konstrukcji/, d/ konstrukcję metalową należy pomalować farbą proszkową RAL 6003 w kolorze khaki, oraz dokonać wypalenia w piecu lakierniczym, e/ do przygotowanej konstrukcji taboretu należy zamontować nowe siedzisko i przymocować linkami propylenowymi do konstrukcji: - siedzisko taboretu wykonane z tkaniny brezentowej impregnowanej przeciwgnilnie, wodoodpornej w kolorze khaki o wytrzymałości wątka i osnowy na zrywanie 230da N (+/-10 da N), -siedzisko ma być obszyte taśmą polipropylenową TP 204 o szer. min. 30 mm, w kolorze czarnym / duża wytrzymałość na zrywanie min. 230 da N(+/- 10 da N), - do przewlekania linek mają być trwale zamontowane oczka ocynkowane plandekowe o wym. 8/20 mm, linka polipropylenowa w kolorze czarnym, min. 6 mm ma mieć trwałe zakończenie tworzywem, - do obszycia siedziska mają być zastosowane nici poliestrowe w kolorze khaki o dużej wytrzymałości na zrywanie min. 7000 cN. Każdy wyremontowany taboret należy ofoliować i dokładnie zabezpieczyć. Każdy wyremontowany taboret należy trwale oznakować (tj. oznakowanie winno być odporne na ścieranie i zmywanie w normalnych warunkach użytkowania oraz pod wpływem warunków atmosferycznych - deszcz, śnieg, itp.): - symbolem WP 5-7, - kodem kreskowym 2.3. Zakres naprawy stołu polowego składanego ma obejmować; a/ demontaż starego blatu stołu, b/ wykonanie prostowania, ewentualnego spawania /w miarę potrzeby/ oraz uzupełnienie elementów metalowych, c/ usunięcie starej farby z elementów metalowych i przygotowania elementów metalowych do lakierowania dokonując śrutowania przy użyciu śrutu stalowego. d/ malowanie elementów metalowych należy pomalować farbą proszkową RAL 6003 w kolorze khaki, oraz należy dokonać wypalenia w piecu lakierniczym. e/ do przygotowanej konstrukcji należy zamontować nowy blat z płyty HPL lub równorzędny typu CGS, o gr. min. 5 mm. /kolor ciemny brąz/, krawędzie blatu mają być oszlifowane, natomiast narożniki mają być zaokrąglone, - pod blatem stołu należy zamontować nowe uchwyty rozpierające oraz skręcające nogi, /nakrętka oraz sprężyna wykonana ze stali ocynkowanej/, Każdy wyremontowany stół należy dokładnie zabezpieczyć opakowaniem kartonowym . Każdy wyremontowany stół należy dokładnie oznakować (tj. oznakowanie winno być odporne na ścieranie i zmywanie w normalnych warunkach użytkowania oraz pod wpływem warunków atmosferycznych - deszcz, śnieg, itp.): - symbolem WP 5-8, - kodem kreskowym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50850000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122552.03
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Wieloranżoy, Rafał Polek,  biuro@wp5.pl,  ul. Na Wzgórzu 42,  Bydgoszcz,  85-357,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139432.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139432.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139432.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.