Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka BZP/38/382-47/15
Numer ogłoszenia: 358588 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka BZP/38/382-47/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (litery a-d)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet: 1, 3 (dla karetki typ T), 4: Wykonawca udokumentuje, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 i pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet: 2 i 3 (dla pojazdów specjalistycznych typ bus): Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia: a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 1: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym pacjentów bez opieki medycznej, której wartość winna wynosić minimum 40 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym pacjentów bez opieki medycznej, których wartość winna wynosić minimum 20 000,00 zł brutto każda; b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 2: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym materiałów biologicznych, której wartość winna wynosić minimum 180 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym materiałów biologicznych, których wartość winna wynosić minimum 90 000,00 zł brutto każda; c) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 3: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym pacjentów dializowanych, której wartość winna wynosić minimum 650 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym pacjentów dializowanych, których wartość winna wynosić minimum 325 000,00 zł brutto każda; d) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 4: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), której wartość winna wynosić minimum 40 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), których wartość winna wynosić minimum 20 000,00 zł brutto każda; UWAGA: Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu zadań na ile pakietów składa ofertę o wartości odpowiadającej tym pakietom. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wyraźnie, do którego pakietu zadania mają odniesienie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 1, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu sanitarnego pacjentów bez opieki medycznej, tj. karetką typu T, spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane odpowiadające środkom transportu typu A) - ambulans drogowy skonstruowany zgodnie z normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 65/2012/DSM z dnia 17 października 2012 r. do transportu pacjentów, które to zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 roku; b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 2, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu materiałów biologicznych, transplantacyjnych, tj. karetka typu TB lub T - ambulans, skonstruowany zgodnie ilość normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2012 r. w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami (Dz. U. z 2013 r. poz. 5), który to zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 roku; c) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 3, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu pacjenta dializowanego w pozycji leżącej z opieką - karetką typu T, spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane odpowiadające środkom transportu typu A2) - ambulans drogowy skonstruowany zgodnie z normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 65/2012/DSM z dnia 17 października 2012 r. do transportu pacjentów, który to został wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku; - co najmniej 3 pojazdami przeznaczonymi do transportu pacjenta dializowanego bez opieki - pojazdami specjalistycznymi typu bus, spełniającymi wymogi konieczne do transportu osób niepełnosprawnych, które to zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku; d) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 4, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu sanitarnego pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), leczenia i monitorowania pacjenta), tj. karetką, spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane odpowiadające środkom transportu typu C) - ambulans drogowy skonstruowany zgodnie z normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 65/2012/DSM z dnia 17 października 2012 r. przeznaczony do transportu sanitarnego pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), leczenia i monitorowania pacjenta), który to został wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007 roku; UWAGA: Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu pojazdów na ile pakietów składa ofertę o ilości pojazdów odpowiadających tym pakietom. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wyraźnie, do którego pakietu poszczególne pojazdy mają odniesienie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością osób zdolnych do wykonywania zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe zgodne z obowiązującymi przepisami prawa: - Kierowca - musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16, art. 106 ust. 1 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 poz. 155); - Sanitariusz - kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. nr 151 poz. 896); - Ratownik medyczny - kwalifikacje zgodne z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r. poz. 757 z późn. zm.); - Pielęgniarka - kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 roku w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896), - Lekarz - kwalifikacje zgodne z Ustawą z z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza (Dz.U. 1997 nr 28 poz. 152). Tj.: a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 1: - co najmniej 1 osoba - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B. b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 2: - co najmniej 1 osobą - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B. c) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 3: - co najmniej 2 osoby - do opieki nad pacjentem; - co najmniej 4 osoby - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B. d) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 4: - co najmniej 1 osobą - pielęgniarka lub ratownik medyczny; - co najmniej 1 osobą - lekarz -z doświadczeniem minimum 2 letnim pracy na OIT; - co najmniej 1 osobą - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, tj. w Rozdziale 8, 9, 10 oraz: 1) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 12, 2) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość usługi (wiek pojazdów) - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) zmiany ceny przejazdu 1 km w razie istotnej zmiany ceny paliwa b) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r . o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz.1679 z późn. zm), jeżeli Wykonawca , w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek , a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny (pakiety c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli Wykonawca , w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek , a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny UWAGA: Pierwsza waloryzacja w związku z zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może następować po pierwszym roku realizacji umowy tj. w 2017 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2
Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat WSS Nr 2, pokój Nr A1 na I piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (w pozycji leżącej lub siedzącej) bez opieki medycznej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczególowo opisany w załączniku nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport sanitarny materiałów biologicznych (np. krwi, preparatów krwiopochodnych, tkanek, kości, itp.);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w załączniku nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów dializowanych (bez opieki i z opieką - dotyczy pacjentów leżących);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w załączniku nr 1c do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia) karetką z zespołem lekarskim;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w załączniku nr 1d do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Dostawy leków i produktów farmaceutycznych - powtórzenie
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remonty lokali mieszkalnych (pustostany) w budynkach mieszkalnych"
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.