eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka BZP/38/382-47/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka BZP/38/382-47/15
Numer ogłoszenia: 358588 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka BZP/38/382-47/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu sanitarnego - powtórka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ (litery a-d)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet: 1, 3 (dla karetki typ T), 4: Wykonawca udokumentuje, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 i pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet: 2 i 3 (dla pojazdów specjalistycznych typ bus): Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia: a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 1: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym pacjentów bez opieki medycznej, której wartość winna wynosić minimum 40 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym pacjentów bez opieki medycznej, których wartość winna wynosić minimum 20 000,00 zł brutto każda; b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 2: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym materiałów biologicznych, której wartość winna wynosić minimum 180 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym materiałów biologicznych, których wartość winna wynosić minimum 90 000,00 zł brutto każda; c) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 3: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym pacjentów dializowanych, której wartość winna wynosić minimum 650 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym pacjentów dializowanych, których wartość winna wynosić minimum 325 000,00 zł brutto każda; d) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 4: - co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie sanitarnym pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), której wartość winna wynosić minimum 40 000,00 zł brutto, LUB - co najmniej 2 usługi polegające na transporcie sanitarnym pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), których wartość winna wynosić minimum 20 000,00 zł brutto każda; UWAGA: Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu zadań na ile pakietów składa ofertę o wartości odpowiadającej tym pakietom. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wyraźnie, do którego pakietu zadania mają odniesienie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym: a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 1, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu sanitarnego pacjentów bez opieki medycznej, tj. karetką typu T, spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane odpowiadające środkom transportu typu A) - ambulans drogowy skonstruowany zgodnie z normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 65/2012/DSM z dnia 17 października 2012 r. do transportu pacjentów, które to zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 roku; b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 2, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do przewozu materiałów biologicznych, transplantacyjnych, tj. karetka typu TB lub T - ambulans, skonstruowany zgodnie ilość normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2012 r. w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami (Dz. U. z 2013 r. poz. 5), który to zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 roku; c) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 3, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu pacjenta dializowanego w pozycji leżącej z opieką - karetką typu T, spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane odpowiadające środkom transportu typu A2) - ambulans drogowy skonstruowany zgodnie z normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 65/2012/DSM z dnia 17 października 2012 r. do transportu pacjentów, który to został wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku; - co najmniej 3 pojazdami przeznaczonymi do transportu pacjenta dializowanego bez opieki - pojazdami specjalistycznymi typu bus, spełniającymi wymogi konieczne do transportu osób niepełnosprawnych, które to zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku; d) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 4, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 pojazdem przeznaczonym do transportu sanitarnego pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), leczenia i monitorowania pacjenta), tj. karetką, spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane odpowiadające środkom transportu typu C) - ambulans drogowy skonstruowany zgodnie z normą PN-EN 1789 i wyposażony zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 65/2012/DSM z dnia 17 października 2012 r. przeznaczony do transportu sanitarnego pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia), leczenia i monitorowania pacjenta), który to został wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007 roku; UWAGA: Spełnieniem warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę tylu pojazdów na ile pakietów składa ofertę o ilości pojazdów odpowiadających tym pakietom. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wyraźnie, do którego pakietu poszczególne pojazdy mają odniesienie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią ilością osób zdolnych do wykonywania zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe zgodne z obowiązującymi przepisami prawa: - Kierowca - musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdziale 16, art. 106 ust. 1 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2015 poz. 155); - Sanitariusz - kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. nr 151 poz. 896); - Ratownik medyczny - kwalifikacje zgodne z Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r. poz. 757 z późn. zm.); - Pielęgniarka - kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 roku w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. Nr 151, poz. 896), - Lekarz - kwalifikacje zgodne z Ustawą z z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza (Dz.U. 1997 nr 28 poz. 152). Tj.: a) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 1: - co najmniej 1 osoba - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B. b) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 2: - co najmniej 1 osobą - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B. c) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 3: - co najmniej 2 osoby - do opieki nad pacjentem; - co najmniej 4 osoby - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B. d) w przypadku złożenia oferty na Pakiet 4: - co najmniej 1 osobą - pielęgniarka lub ratownik medyczny; - co najmniej 1 osobą - lekarz -z doświadczeniem minimum 2 letnim pracy na OIT; - co najmniej 1 osobą - kierowca posiadający prawo jazdy kategorii B.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, tj. w Rozdziale 8, 9, 10 oraz: 1) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 12, 2) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość usługi (wiek pojazdów) - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) zmiany ceny przejazdu 1 km w razie istotnej zmiany ceny paliwa b) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r . o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz.1679 z późn. zm), jeżeli Wykonawca , w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek , a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny (pakiety c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli Wykonawca , w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek , a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny UWAGA: Pierwsza waloryzacja w związku z zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może następować po pierwszym roku realizacji umowy tj. w 2017 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat WSS Nr 2, pokój Nr A1 na I piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (w pozycji leżącej lub siedzącej) bez opieki medycznej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczególowo opisany w załączniku nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport sanitarny materiałów biologicznych (np. krwi, preparatów krwiopochodnych, tkanek, kości, itp.);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w załączniku nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów dializowanych (bez opieki i z opieką - dotyczy pacjentów leżących);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w załączniku nr 1c do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia) karetką z zespołem lekarskim;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w załączniku nr 1d do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość usługi (wiek pojazdów) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.