Olsztyn: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia w Olsztynie oraz podległych placówek terenowych
Numer ogłoszenia: 358540 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie , ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5349771, faks 089 523 67 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia w Olsztynie oraz podległych placówek terenowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1, niżej wymienionego sprzętu komputerowego: 1 - Terminale z monitorem - 115 szt. 2 - Komputery PC (AIO) - 10 szt. 3 - Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 4 - Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt. 5 - Drukarki laserowe - 23 szt. 6 - Drukarka atramentowa A3 - 1 szt. 7 - Serwery - 2 szt. 8 - Skanery sieciowe 2 szt. 9 - Notebooki - 2 szt. 10 - UPS-y - 2 szt. 11 - Dyski do serwera HP DL120G5 - 34 szt. 12 - Pamięci RAM do serwera HP DL120G5 - 68 szt. 13 - Przełącznik sieciowy LAN - 1 szt. 14 - Głośniki - 2 szt. (zestawy) 15 - Licencje Windows 7/8 lub równoważne - 8 szt. 16 - System operacyjny MS Windows Server 2012 Standart lub równoważny - 15 szt. 17 - Licencje do MS Windows Server 2012 RDS CAL per user lub równoważne - 108 szt. 18 - Bębny światłoczułe do drukarek Lexmark- 25 szt. 19 - Bębny światłoczułe do drukarek OKI - 4 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy w opakowaniach producenta, jednorodny w danej pozycji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć wypełnioną Specyfikację techniczną zaoferowanego sprzętu (Załącznik Nr 7 do SIWZ ). 5. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność do siedziby Zamawiającego tj. Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie, przy ul. Mickiewicza 1, wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.31.00-2, 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6, 31.42.20.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.72.00-1, 30.12.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: 1) Dokumenty wymagane przy części 2: a) wydruk z testu PassMark CPU Mark potwierdzający wydajność procesora ze strony www.cpubenchmark.net b) oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemami operacyjnym Windows 7 i 8 - wydruk ze strony Microsoft WHCL c) komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.2/6.0 wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej d) deklaracja zgodności CE, e) link strony wsparcia technicznego producenta 2) Dokumenty wymagane przy części 5: a) w przypadku dostarczenia procesorów równoważnych Sprzedający dostarczy wynik testu SPECint_rate2006 organizacji SPEC.org potwierdzający wydajność oferowanych procesorów 3) Dokumenty wymagane przy części 6: a) wydruk z testu PassMark potwierdzający wydajność procesora ze strony www.passmark.com
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony - Formularz oferty (Załącznik Nr 2 do SIWZ ). 2) Wypełnioną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ 3) oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) oświadczenie producenta, że sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wszystkie komponenty i podzespoły komputera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin wykonania - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie, 10-959 Olsztyn ul. Mickiewicza 1,pokój 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie, 10-959 Olsztyn ul. Mickiewicza 1, pokój 25 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą terminali do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą 115 szt. terminali z monitorem do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą komputerów AIO do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą 10 szt. komputerów AIO do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych A3, A4 oraz skanerów sieciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 - 1 szt., - sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych A4 - 1 szt., - skanery sieciowe - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie drukarek laserowych i atramentowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - Drukarki laserowe - 23 szt., - Drukarka atramentowa A3 - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup wraz z dostawą serwerów do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - Serwery - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup wraz z dostawą notebooków oraz głośników do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - Notebooki - 2 szt., - Głośniki - 2 szt. (zestawy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzeń UPS do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - urządzenia UPS - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie dysków oraz pamięci RAM do serwera HP DL120G5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - dyski do serwera HP DL120G5 - 34 szt., - pamięci RAM do serwera HP DL120G5 - 68 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 30.23.61.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie przełącznika sieciowego LAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - przełącznik sieciowy LAN - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup wraz z dostawą licencji do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - licencje Windows 7/8 lub równoważne - 8 szt., - system operacyjny MS Windows Server 2012 Standart lub rownoważny - 15 szt. - licencje do MS Windows Server 2012 RDS CAL per user lub rownoważne - 108 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie bębnów światłoczułych do drukarek Lexmark i OKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie: - bębny światłoczułe do drukarek Lexmark- 25 szt., - bębny światłoczułe do drukarek OKI - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Usługa tłumaczeń języka migowego w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.