eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35851

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żagań: Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im.H.Wieniawskiego, do kontaktów: Stanisław Piniuta, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772785, fax 068 3772785, e-mail: psmuza@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa Szkoła Muzyczna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Żagań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1" w skład którego wchodzi: a. przebudowa budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, b. przebudowa budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, c. przebudowa budynku pogotowia na budynek administracyjny, d. budowa sali wielofunkcyjnej, e. przebudowa budynku zaplecza techniczno - magazynowego, f. przebudowa budynku administracyjnego na domu muzyka II, g. rewitalizacja istniejącej kaplicy loretańskiej. 2. Zakres prac obejmuje Wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w obiektów i terenu w następującym zakresie: a. Inwentaryzację dla celów projektowych. b. Orzeczenie o stanie technicznym istniejących budynków wraz z wnioskami c. Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych wraz ze specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót w następującym zakresie: c.1 projekt architektoniczny, c.2 projekt wnętrz wraz z wyposażeniem, c.3 projekt konstrukcji, c.4 projekt instalacji wod-kan., p.poż, c.5 projekt instalacji c.o., c.w., c.6 projekt instalacji wentylacji mechanicznej, c.7 projekt instalacji klimatyzacji, c.8 projekt instalacji elektrycznych silnoprądowych i słaboprądowych wraz ze stacją transformatorową, c.9 projekt sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu: c.9.1 projekt kanalizacji sanitarnej, c.9.2 projekt kanalizacji deszczowej, c.9.3 projekt kotłowni gazowych, c.9.4 projekt wewnętrznej sieci gazowej, c.9.5 projekt oświetlenia terenu, c.9.6 projekt wewnętrznych linii kablowych: - wewnętrznej sieci telefonicznej, - sieci komputerowej, c.10 projekt zagospodarowania terenu, dróg i parkingów, zieleni ogrodzenia. d. Przedmiary robót. e. Kosztorysy ofertowe. f. Kosztorysy inwestorskie. g. Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. h. Wykonanie Studium Wykonalności i. Wykonanie wniosku do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego j. Wykonanie innych opracowań niezbędnych dla realizacji inwestycji. 3. Projekt podlega procedurze uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania uzgodnień u wojewódzkiego konserwatora zabytków 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: I etap - 20.12.2006, II etap - 31.01.2007, III etap etap - 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium w wysokości 8.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone, w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz SIWZ; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat (2001-2006) co najmniej jedną pracę projektową zbliżoną co do zakresu i wartości zamówienia polegającą na wykonaniu prac projektowych na obiekcie zabytkowym, potwierdzone referencjami o wykonaniu z należytą starannością. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane jest wskazanie minimalnej zdolności finansowej, w kwocie 240.000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wniosą wadium w wysokości 8.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wskazanie prac projektowych polegających na wykonaniu projektów budowlanych na obiektach zabytkowych - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ. b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wskazanie pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa budowlanego. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego- wg wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ; 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. a. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wskazanie minimalnej zdolności kredytowej w kwocie 240.000,00 zł; b. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. c. oświadczenie o ubezpieczeniu OC - wg wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ 5. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmuza.zagan.pl oraz drogą pocztową. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego tzn. Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego, 68-100 Żagań, ul. Pomorska 14, w gabinecie Dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.