eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami, czynności porządkowych oraz konwojowania wartości pieniężnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Poznań: Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami, czynności porządkowych oraz konwojowania wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 3584 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400854 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami, czynności porządkowych oraz konwojowania wartości pieniężnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami oraz czynności porządkowych w maksymalnej ilości 45.500 godzin na terenie obiektów Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, tj. obiektu położonego przy ul. Krańcowej 81 oraz Browarnej 25 (Nowe ZOO) o powierzchni około 120 ha oraz obiektu położonego przy ul. Zwierzynieckiej 13 (Stare ZOO) o powierzchni około 5 ha, oraz ochrony wartości pieniężnych podczas transportu, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 2010, Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.), w liczbie nie większej niż 90 konwojów w okresie realizacji zamówienia. 3.1.2 Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany w formie: stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów położonych na terenie Nowego ZOO oraz Starego ZOO oraz całego terenu należącego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); stałego nadzoru nad zwierzętami znajdującymi się na terenie Nowego ZOO oraz Starego ZOO; prac porządkowych na terenie Nowego ZOO i Starego ZOO; konwojowania wartości pieniężnych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 2010, Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). 3.1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności poniższe rodzaje czynności: A. w zakresie ochrony osób i mienia: kontrolę ogrodzeń zewnętrznych i wewnętrznych, kontrolę zamknięć pomieszczeń dla zwierząt, magazynów, pomieszczeń gospodarczych oraz biurowych, kontrolę przebywania na terenie Ogrodu Zoologicznego osób nieupoważnionych, w tym kontrola biletów, kontrolę pojazdów wjeżdżających i opuszczających teren Ogrodu Zoologicznego, wykonywanie regularnego obchodu terenu, niezwłoczne zgłaszanie zauważonych zagrożeń i nieprawidłowości Dyrektorowi lub Kierownikowi Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, Policji, Straży Pożarnej lub Straży Miejskiej w zależności od rodzaju zagrożenia, a także upoważnionym pracownikom Ogrodu Zoologicznego, zamykanie wyznaczonych pawilonów. B. w zakresie nadzoru nad zwierzętami: kontrolę ogrodzeń i pomieszczeń dla zwierząt, zgłoszenie ewentualnego wydostania się zwierząt poza pomieszczenia lub wybiegi i postępowanie zgodne z instrukcją BHP, przyjmowanie zwierząt rannych lub niepełnosprawnych. C. w zakresie prac porządkowych: sprzątanie pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby, tj. toalet (sanitariaty i otoczenie) pomieszczenia o łącznej powierzchni 360 m2, w szczególności w dni wolne i święta, zapewnienie środków czystości oraz niezbędnego sprzętu, przy czym środki czystości użyte do wykonania zamówienia muszą być preparatami chemii specjalistycznej atestowanej, nieszkodliwej dla ludzi i zwierząt, przyjaznymi dla środowiska i ulegającymi biodegradacji, pomoc w usuwaniu śniegu z ciągów komunikacyjnych w sytuacjach awaryjnych po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. D. zakres ochrony wartości pieniężnych: konwojowanie wartości pieniężnych wraz z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego lub bez pracownika - w zależności od doraźnych potrzeb Zamawiającego - na trasie z siedziby Nowego ZOO przy ulicy Browarnej 25 do banku w granicach administracyjnych miasta Poznania, oraz wewnątrz terenu Nowego ZOO. Ze względu na charakter wykonywanego zamówienia szczegółowe informacje dotyczące konwojowania wartości pieniężnych będą udostępnione wyłącznie wybranemu Wykonawcy. 3.2.1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić realizację przedmiotu Zamówienia przez pracowników: I. Ochrona osób i mienia, nadzór nad zwierzętami oraz czynności porządkowe: A. STARE ZOO 9.00-18.00 (jedna osoba) = 9 h x 365 dni = 3285 h 18.00-7.00 (dwie osoby) = 26 h x 365 dni = 9490 h RAZEM: 12.775 godzin B. NOWE ZOO (ul. Browarna 25) 14.45-18.45 (jedna osoba) = 4h x 365 dni = 1460 h 18.45-6.45 (dwie osoby) = 24 h x 365 dni = 8760 h RAZEM: 10.220 godzin C. NOWE ZOO (partia wejściowa) 6.45-18.45 (jedna osoba) = 12 h x 365 dni = 4.380 h 18.45-6.45 (dwie osoby) = 24 h x 365 dni = 8.760 h RAZEM: 13.140 godzin D. NOWE ZOO (Słoniarnia) 10.00-18.00 (jedna osoba) 8 h x 183 dni = 1.464 h (01.04.2015 do 30.09.2015) 10.00-14.00 (jedna osoba) 4 h x 90 dni = 360 h (01.01.2015 do 31.03.2015) 10.00-14.00 (jedna osoba) 4 h x 92 dni = 368 h (1.10.2015 do 31.12.2015) RAZEM: 2.192 godzin E. NOWE ZOO (bileterzy) 9.00-15.00 (jedna osoba) 9 h x 64 dni = 576 h (sobota, niedziela, święta - 1.04.2015 do 31.10.2015) Łączna ilość godzin świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz nadzór nad zwierzętami: 38.903 godzin Łączna ilość godzin świadczenia usług w zakresie czynności porządkowych: 6.597 godzin. Zamawiający może określić inną ilość pracowników niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu Zamówienia na dany okres. W tym przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni wcześniej. II. Ochrona wartości pieniężnych: Usługi będą świadczone w maksymalnej liczbie 90 transportów w okresie realizacji zamówienia, na każdorazowe zlecenie uprawnionego pracownika Zamawiającego. Zlecenia będą zgłaszane telefonicznie, faksem lub drogą mailową. Każdorazowe zlecenie zawierać będzie zakres, miejsce oraz termin świadczenia usługi. 3.2.2. Wykonawca jest zobowiązany w każdym czasie do zapewnienia co najmniej czterech osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 3.2.3. W przypadku zgłoszenia zagrożenia grupa interwencyjna jest zobowiązana do przyjazdu do miejsca wezwania w nieprzekraczalnym terminie do 10 minut. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu numer telefonu alarmowego (czynny całą dobę), umożliwiający wezwanie grupy interwencyjnej. 3.2.4. Pracownik ochronny powinien: a. być prawidłowo przeszkolony do wykonywania w całości przedmiotu Zamówienia, w tym w zakresie udzielania pierwszej pomocy, b. być wyposażony w środki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Zamówienia, tj. w szczególności: w stosowny ubiór, dostosowany do panujących warunków atmosferycznych oraz zawierający widoczne oznaczenie identyfikujące go jako pracownika ochrony, w sprawne środki bezpośredniej łączności, w legitymację pracownika ochrony fizycznej lub legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w przypadku osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - w środki przymusu bezpośredniego: kajdanki oraz broń gazową lub ręczne miotacze gazu lub pałki obronne wielofunkcyjne, w przypadku grup interwencyjnych oraz osób świadczących usługę ochrony wartości pieniężnych w broń palną. 3.2.5 Wykonawca zobowiązany jest stosować system kontroli obchodów (system umożliwiający bieżące monitorowanie czasu, miejsca i rezultatów pracy personelu). 3.2.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą łączność pracownika Ochrony pełniącego dyżur na chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania Wykonawcy. 3.3. Wykonawca przez cały okres świadczenia usług zobowiązany jest do zapewnienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł oraz ubezpieczenia od kradzieży mienia i zwierząt na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. 3.4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia podlegają odrzuceniu. 3.5. Zamawiający ma prawo ograniczenia wielkości usług w zależności od uzyskanych środków finansowych oraz potrzeb..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL PROVIDER SECURITY PARTNER Sp. z o.o. Sp.k. IMPEL SECURITY POLSKA Sp. z o.o. IMPEL MONITORING Sp. z o.o. Sp.k. IMPEL CASH SOLUTIONS Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 455000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 470216,50

  • Oferta z najniższą ceną: 470216,50 / Oferta z najwyższą ceną: 519997,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.