eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › budowa kanalizacji sanitarnej - rejon

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Kromołów i Stawki - Ręby Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zawiercie, Urząd Miejski w Zawierciu, do kontaktów: Dariusz Włodarczyk - st. specjalista ds. przetargów, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. +48 22 6727380, fax +48 32 6727362, e-mail: piu@e-zawiercie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.e-zawiercie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej - rejon: Kromołów i Stawki - Ręby. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gmina Zawiercie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z odcinkami sieci w granicach pasa drogowego do granic posesji w dzielnicach: Kromołów i Stawki-Ręby z odprowadzeniem do oczyszczalni ścieków w Zawierciu. Inwestycja obejmować będzie dwa zakresy: Zakres 1: Budowa kanalizacji sanitarnej dla terenów budownictwa mieszkaniowego w dzielnicy Kromołów oraz budowa odcinków kanału w granicach pasa drogowego dla przyłączy do posesji po obu stronach drogi. Przewidziana do realizacji kanalizacja sanitarna obejmuje zakresem ulice: Niemcewicza, Harcerska, Filaretów, Modrzewskiego, Hallera, Bema, Łośnicka, Targowa, Rynek, Staromiejska, Zakątek, Klin, Żelazna, Gromadzka, Bonerów, Darniowa, Zagonowa, Bema, Przejściowa, Firlejów, Niemcewicza, Piaskowa, Winna, Karlińska, Jurajska, Żniwna, Zbożowa, Boczna oraz odcinek od ul. Zbożowej do ul. Bocznej (dz. nr 2828/1). Zakres 2: Budowa kanalizacji sanitarnej dla terenów budownictwa mieszkaniowego w dzielnicy Stawki oraz budowa odcinków kanału w granicach pasa drogowego dla przyłączy do posesji po obu stronach drogi. Przewidziana do realizacji kanalizacja sanitarna obejmuje zakresem ulice: Włodowska, Oświatowa, Gen. Andersa, J. Kazimierza, A. Jagiellonki, Wiśniowieckiego, W Jagiełły, Krzywa, Blanowska, Miejska, Solidna, Długa, Bagno, Sitowie, Czysta, Gliniana, Wapienna oraz Staroszkolna. Roboty budowlane prowadzone będą zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC "czerwona książka" WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej warunkami FIDIC; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości rurociągów oraz pompowni przewidzianych do wykonania: - montaż rurociągu grawitacyjnego o średnicy sr. 160 do 300 mm - ok. 22350 m.b. - montaż rurociągu tłocznego o średnicy zewn. śr. 40 do 180 mm - ok. 900 m.b. - montaż wodociągu o średn. zewn. śr. 63 do 110 mm (przekłądka) - ok. 480 m.b. - montaż przepompowni - 5 kpl 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 37

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 250 000 PLN Słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości każdej z tych robót min. 10 mln. PLN netto (bez VAT). Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub dokument równoważny. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru wykazu wykonanych przez Wykonawcę usług stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 2. posiadać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przeciętne zatrudnienie co najmniej 40 pracowników oraz przeciętną liczebność personelu kierowniczego w wysokości co najmniej 3 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 3. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty. Musi mieć doświadczenie w pełnieniu roli przedstawiciela wykonawcy (lub równoważne stanowisko np. Kierownika Projektu, Kierownika Zespołu), na co najmniej jednym kontrakcie o wartości robót min. 2 mln. PLN netto (bez VAT); Ekspert 2 - kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy kolektorów i sieci kanalizacyjnej; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych ,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń , - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Ekspert 3 - kierownik robót elektrycznych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych bez ograniczeń - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Ekspert 4 - kierownik robót drogowych - posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika z zakresu robót drogowych; - doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch zamówień z zakresu robót drogowych; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, przeciętne roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 20 000 000 PLN. posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 4 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605) potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). A) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty każdego z nich), oraz 5) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 uPzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wystarczy wspólne złożenie oświadczenia, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia) B) Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. A)1), A)2) i A).4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt A)3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp. C) Stosownie do treści par. 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt B) 1) a) i c) oraz B) 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt B) 1) b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Stosownie do treści par. 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów,jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt B)1) i B).2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt C) znajdują odpowiednie zastosowanie. E). Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. F). Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej; G). Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, H). Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. I). Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty przedłożone przez Wykonawcę muszą potwierdzać, że Eksperci 2, 3 i 4 wskazani do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności; - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego; Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.Nr 83 poz 578 z dnia 16 maja 2006) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt. III.2 ogłoszenia. J). Do obliczenia wartości finansowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a występujących w innych walutach niż PLN, Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm K) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. L) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. M). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. N). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi, w ogłoszeniu. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wszelkie pełnomocnictwa winny być złożone w formie oryginałów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-zawiercie.pl. Opłata: 1000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wykonawca należność wpłaci na konto Zamawiającego nr 45 1050 1142 1000 0023 0505 7248 i prześle potwierdzenie wpłaty wraz z prośbą o przesłanie SIWZ, z dokumentacją Zamawiający przekaże fakturę. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta Zawiercia, ul. Leśna 2 Zawiercie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie realizowane w ramach projektu Funduszu Spójności: Gospodarka Ściekowa Zawiercia, projekt nr 2005/PL/16/C/PE/004 2) Informacje dodatkowe: Czas trwania zamówienia: 37 miesięcy od udzielenia zamówienia, na który składają się: - 24 miesiące realizacji licząc od Daty Rozpoczęcia wyznaczonej zgodnie z kl. 8.1. warunków kontraktowych; - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa Przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do Daty Rozpoczęcia 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.