To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358443 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Gorzów Wielkopolski: Usługa spedycji i transportu odpadów palnych o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334675-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: INNEKO Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
21052365200000, ul.
ul. Teatralna
49,
66-400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
95 7225385 w. 36, faks
95 7225385, e-mail
ksiegowisc@inneko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.inneko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa spedycji i transportu odpadów palnych o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: spedycja i transport odpadów palnych (paliwa alternatywnego) o kodzie 19 12 10 na trasie: od Zamawiającego, tj. INNEKO Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66 - 400 Gorzów Wlkp. - Chróścik do Odbiorcy tj. Górażdże Cement S.A. w Choruli, ul. Cementowa 1, 45 - 076 Opole.Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2017 do 31.12.2017 r. 1. Załadunek paliwa alternatywnego na samochody Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia przetransportować 8.000 Mg +/- 20% paliwa alternatywnego. 3. Załadunek i przewóz paliwa będzie odbywał się na podstawie planów ilościowych dostaw paliwa opracowywanych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy. Przesłany harmonogram będzie traktowany jako zlecenie na wykonanie zadania. Tygodniowy harmonogram dostaw będzie przekazywany Wykonawcy w piątki do godz. 14.00. 4. Wszelkie obowiązki związane ze spedycją przyjmie na siebie Wykonawca, a w szczególności: - przygotowanie samochodu podstawionego do załadunku i rozładunku, - przygotowanie przesyłki do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku), - dobór trasy gwarantujący dostarczenie ładunku na czas, - dobór trasy i jej czasu maksymalnie chroniących odpad przed zamarznięciem, do czasu przekazania go Odbiorcy, - opiekę nad przesyłką w drodze, - dostawę przesyłki do miejsca przeznaczenia, - poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie, - przestrzeganie przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie INNEKO Sp. z o. o., oraz Cementowni Górażdże, zgodnie z załącznikiem nr 9-11. 5. W szczególności Wykonawca odpowiada za: - przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń (Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego zobowiązuje się, że jest w stanie w ciągu jednego tygodnia realizować zamówienie obejmujące przewóz 350 Mg paliwa alternatywnego), - terminowe podstawienie środka transportu pod załadunek, we wskazanym przez Zamawiającego dniu i zmianie, - dotrzymywanie uzgodnionych terminów przewozu, wg zatwierdzonych harmonogramów przekazywanych przez Zamawiającego. - załadunek paliwa alternatywnego w sposób nie stwarzający zagrożenia życia i zdrowia podczas transportu i rozładunku. - zapewnienie możliwości kontaktu z kierowcą Wykonawcy lub Podwykonawcy (tylko w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zgłosił Podwykonawcę), będącym aktualnie w trasie, - zmianę parametrów paliwa na skutek dostępu wilgoci w trakcie transportu. (Zamawiający pobierze próbkę paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku nie przyjęcia przez Odbiorcę ładunku z powodu zbytniego zawilgocenia w/w próbka zostanie przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody). - utratę lub ubytek masy paliwa alternatywnego w trakcie transportu (dopuszcza się każdorazowy ubytek masy w trakcie transportu do 5% masy początkowej, ponadto każdy przypadek ubytku masy powyżej 2% powinien być uzasadniony pisemnie), - opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku. - zagubienia lub zniszczenia dokumentów potwierdzających przyjęcie ładunku przez Odbiorcę, - opóźnienia w dostawie do Odbiorcy paliwa alternatywnego, 6. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku opóźnienia podstawienia środka transportu przekraczającego czas 12 godzin od ustalonego wcześniej dnia załadunku paliwa alternatywnego, zapewnić Zamawiającemu zastępczy środek transportu, lub zobowiązuje do pokrycia udokumentowanych przez Zamawiającego kosztów najmu sprzętu w celu realizacji zadania. 7. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do wywozu i transportu na poziomie 8.000 Mg paliwa alternatywnego. Sumaryczna ilość paliwa alternatywnego do wywozu może ulec zmianie: zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%, gdyż zależna jest od faktycznego zapotrzebowania dostarczanego paliwa., oraz możliwości magazynowych cementowni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
63521000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT623200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 766536,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.