eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2009/ 2010 położonych na terenie Gminy Koluszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Koluszki: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2009/ 2010 położonych na terenie Gminy Koluszki
Numer ogłoszenia: 358404 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2009/ 2010 położonych na terenie Gminy Koluszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg : powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki. 2) Orientacyjna długość dróg gminnych wynosi ok. 130 km, a dróg powiatowych ok. 43,3 km. 3) Utrzymanie dróg wewnętrznych będzie zlecane wg. ewentualnych potrzeb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. Ustawy 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: 1) Załączą wypełniony formularz oferty ( załącznik nr 1 do specyfikacji ), 2) Załączą formularz cen jednostkowych ( załącznik nr 2 A i 2 B do specyfikacji), 3) Podpiszą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 z późniejszymi zmianami). 4) Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali minimum dwie usługi polegające na świadczeniu usług zimowego utrzymania dróg o długości minimum 80 km i o wartości robót brutto nie mniejszej niż 100.000 zł słownie : sto tysięcy złotych ( każda realizacja ). Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 5) Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali trzema o osobami posiadającymi prawa jazdy na samochody ciężarowe i jedną osobą posiadającą uprawnienia na równiarkę. 6) Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali następującym sprzętem który będzie brał udział w zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Koluszki. a) dwoma samochodami ciężarowymi z zamontowaną piaskarko- solarką i pługiem średnim, b) jednym samochodem ciężarowym o napędzie 4 X 4 z pługiem ciężkim powyżej 600 kg. c) jednym samochodem ciężarowym o napędzie 4 X 4 z pługiem klinowym. d) jednym ciągnikiem o napędzie 4 x 4 z zamontowaną piaskarko - solarką i pługiem średnim, e) jedną ładowarką - łyżka pow. 1,9 m 3, f) jedną spycharką powyżej 16 ton g) jedną równiarką o mocy powyżej 100 kM, h) jedną wytwornicą roztworu wodnego ( solanki ). 7) Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50.000 złotych słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych. 8) Załączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który nie będzie spełniał w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Wypełniony formularz cen jednostkowych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 z późniejszymi zmianami). 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch usług polegających na świadczeniu usług zimowego utrzymania dróg o długości minimum 80 km i o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł słownie : sto tysięcy złotych ( każda realizacja ). Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć wymagane uprawnienia ( prawa jazdy ) trzech osób na samochody ciężarowe i uprawnienia jednej osoby na równiarkę. 6) Wykaz sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca następującym sprzętem który będzie brał udział w zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Koluszki. Wykaz powinien potwierdzać, że wykonawca posiada następujący sprzęt. a) dwa samochody ciężarowe z zamontowaną piaskarko- solarką i pługiem średnim, b) jeden samochód ciężarowy o napędzie 4 X 4 z pługiem ciężkim powyżej 600 kg. c) jeden samochód ciężarowy o napędzie 4 X 4 z pługiem klinowym. d) jeden ciągnik o napędzie 4 X 4 z zamontowaną piaskarko - solarką i pługiem średnim, e) jedną ładowarkę - łyżka pow. 1,9 m 3, f) jedną spycharkę powyżej 16 ton g) jedną równiarkę o mocy powyżej 100 kM, h) jedną wytwornicą roztworu wodnego ( solanki). 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50.000 złotych słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 pok nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.