eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH DRÓG POWIATOWYCH, GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY POLKOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Polkowice: UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH DRÓG POWIATOWYCH, GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY POLKOWICE
Numer ogłoszenia: 35839 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH DRÓG POWIATOWYCH, GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY POLKOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice (CPV - 77211500-7 - usługi pielęgnacji drzew, 77340000-5 usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów, 77314000-4 usługi utrzymania gruntów). Zadanie obejmuje: a) przycięcie zakrzaczeń tj. przycięcie gęstych krzewów i podszycia w celu zachowania skrajni drogi, zebranie powstałych odpadów zielonych oraz rozdrobnienie za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 10 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego; b) przycięcie żywopłotu tj. przycięcie żywopłotu w celu zachowania skrajni drogi, zebranie powstałych odpadów zielonych oraz rozdrobnienie za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 10 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego; c) karczowanie krzaków i podszycia tj. wycięcie odrostów drzew, krzaków, samosiewów do 5 lat, rozdrobnienie gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 10 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego; d) cięcia techniczne drzew (formowanie skrajni dróg) tj. wycięcie gałęzi i pędów; usunięcie posuszu; (jeżeli to konieczne, to przy użyciu podnośnika lub metodą alpinistyczną); zabezpieczenie powstałych po cięciu ran środkiem grzybobójczym; rozdrobnienie gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 10 km na miejsce wskazane przez Zamawiającego (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie gałęzi i pędów na składowisko). Uwaga: zakłada się usunięcie do 30 % masy zielonej drzewa, wykonane cięcia nie mogą spowodować znaczących zmian w naturalnym pokroju drzewa; e) zdjęcie darni tj. odspojenie ręczne warstwy darni, ziemi, wywiezienie na składowisko odpadów, f) wykoszenie pobocza tj. koszenie pobocza, zgrabienie odpadków oraz wywiezienie na składowisko odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - wykażą co najmniej trzy usługi w zakresie cięć technicznych i przyrodniczych łącznie minimum 150 szt. drzew rosnących w pasach drogowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), - wykażą posiadanie (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) podnośnika PHM min. 15 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), rębaka i frezarki, - w przypadku stosowania wyłącznie metod alpinistycznych Wykonawca składa oświadczenie o ich stosowaniu przy wycince drzew, - skierują do realizacji zamówienia co najmniej dwóch pilarzy posiadających zaświadczenie NOT lub SITO lub tożsame o odbytym szkoleniu w zakresie cięcia drzew ozdobnych min. I stopnia, - skierują do realizacji zamówienia kierownika robót posiadającego kurs min. II stopnia NOT lub SITO lub tożsame z zakresu leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych, - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ. b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz co najmniej trzech usług w zakresie cięć technicznych i przyrodniczych łącznie minimum 150 szt. drzew rosnących w pasach drogowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), e) oświadczenie o posiadaniu (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) podnośnika PHM min. 15 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), rębaka i frezarki, których wykaz zamieszczony zostanie w załączniku Potencjał techniczny, f) oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu wyłącznie metod alpinistycznych przy wycince drzew, w przypadku ich wyłącznego stosowania, g) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia: 1) co najmniej dwóch pilarzy posiadających zaświadczenie NOT lub SITO lub tożsame o odbytym szkoleniu w zakresie cięcia drzew ozdobnych min. I stopnia; 2) kierownika robót posiadającego kurs min. II stopnia NOT lub SITO lub tożsame z zakresu leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych h) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.), i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł, wraz z dowodami uiszczenia należnych składek Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Uwaga: 1. Wyżej wymienione dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 50.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 12:00, miejsce: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.