eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Biskupia › Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Dąbrowa Biskupia: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole.
Numer ogłoszenia: 358364 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310200 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa 2, 88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 351 21 70, faks (052) 351 21 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole Zamówienie składa się z następujących części : Zadanie I Dostosowanie pomieszczeń Dostawa materiałów i wyposażenia do modernizacji i dostosowania pomieszczeń na potrzeby dzieci przedszkolnych, w tym : materiały budowlane, wyposażenie sal, łazienek i kuchni, w meble oraz inne urządzenia szczegółowo opisane w załączniku nr 2A do SIWZ wraz z pozostałymi usługami towarzyszącymi. Zadanie II Pomoce dydaktyczne Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych na potrzeby oddziałów przedszkolnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 2B do SIWZ wraz z pozostałymi usługami towarzyszącymi. Zadanie III Sprzęt multimedialny i komputerowy Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 2C do SIWZ wraz z pozostałymi usługami towarzyszącymi. Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Cały asortyment o parametrach i w ilościach określonych w SIWZ należy dostarczyć do poszczególnych oddziałów przedszkolnych w szkołach : Szkoła Podstawowa w Ośniszczewku,Szkoła Podstawowa w Parchaniu, Szkoła Podstawowa w Pieraniu, Zespole Szkół w Dąbrowie Biskupiej Odbiór zostanie potwierdzony pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe (tzn. żadna z części składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana), wolne od wad, oryginalnie zapakowane w opakowanie producenta, oznakowane logo producenta oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz zostać wprowadzony do obrotu zgodnie przepisami prawa. Posiadać oznaczenie CE. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Urządzenia lub materiały równoważne powinny spełniać warunki SIWZ i nie powinny być gorsze od opisanych w SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport , załadunek i rozładunek oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem wraz z wszelką dokumentacją (w szczególności instrukcjami, gwarancją, certyfikatami i licencjami oprogramowania). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone wyposażenie na okres: - meble - 24 miesiące - sprzęt AGD - 36 miesięcy - sprzęt multimedialny i komputerowy - 36 miesięcy - pozostałe wyposażenie - 12 m-cy Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy , w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem zdawczo - odbiorczym. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nasze radosne przedszkole, wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.15.10.00 - Meble różne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.11.17.00 - Kafelki 44.81.00.00 - Farby 39.51.54.20 - Rolety włókiennicze 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Nasze radosne przedszkole, wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole Zadanie II Pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz Gawin Widłak s.j., Al. Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65178,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76041,94

  • Oferta z najniższą ceną: 76041,94 / Oferta z najwyższą ceną: 76041,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych gm. Dąbrowa Biskupia w ramach projektu Nasze radosne przedszkole Zadanie III Sprzęt multimedialny i komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPYBOX Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 14, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143787,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127157,98 / Oferta z najwyższą ceną: 143787,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.