To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358361 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Borki: Dostawa energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330084-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Borki, Ul. II Armii WP 41, 21-345 Borki, Radosław Sałata, 818574208,
Zakład Gospodarki Komunalnej w Borkach, UL. Parkowa 1, 21-345 Borki, Marek Karpiński,818574230
Gminny Ośrodek Kultury, UL. Wesoła 29, 21-345 Borki, Sylwia Paskudzka- po. Dyrektora,818574195
Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Borkach, Ul. II Armii WP 25, 21-345 Borki, Roman Pawelec, 818574240
Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Woli Osowińskiej, Ul. Parkowa 7, 21-345 Borki, Danuta Kucio,
818574184 ,
Szkoła Podstawowa w Tchórzewie, Tchórzew 186, 21-345 Borki, Robert Stępniewski, 818574215
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borki, krajowy numer identyfikacyjny
43101988500000, ul.
ul. II Armii WP
41,
21345
Borki, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
818 574 208, faks
818 574 229, e-mail
przetargi.inwestycje@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ugborki.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Gmina Borki, ul. II Armii WP 41, 21-345 Radzyń Podlaski. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Ewentualne koszty postępowania obciążają Strony Porozumienia w stopniu proporcjonalnym do ich udziału w ogólnej wartości zamówienia wynikającej z wybranej w postępowaniu oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRI.271.16.2016MZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, oświetlenia ulicznego będących obiektami administrowanymi przez Gminę Borki oraz gminne jednostki organizacyjne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne(Dz.U.2012.1059 z późn. zm.). Szacunkowe zapotrzebowanie na energie elektryczną w okresie sprzedaży tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1089,535 MWh. Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej stanowi element służący tylko do określenia wartości umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i Odbiorców do zakupu energii elektrycznej. Wykonawca w ramach umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia będzie odpowiedzialny za bilansowanie handlowe. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia 01.01.2017 r. - jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których dotychczas Zamawiający nabywał energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD i wejściu w życie umowy/umów dystrybucyjnych. W okresie obowiązywania umowy nie będzie pobierana opłata handlowa. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa będzie reprezentował Odbiorców przed właściwym OSD w sprawach związanych z wypowiedzeniem oraz zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Szczegółowe dane dotyczące punktów poboru oraz szacowanego zapotrzebowania na energię elektryczną zawiera załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT245145.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 299622.13 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.