eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wykonanie oświetlenie ulicy Zamenhoffa i skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Piła: Wykonanie oświetlenie ulicy Zamenhoffa i skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile
Numer ogłoszenia: 358316 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenie ulicy Zamenhoffa i skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 zadań inwestycyjnych w Pile związanych z budową oświetlenia n/w ulic na oś. Staszyce i oś. Gładyszewo w układzie 3 fazowym na zasadzie zaprojektuj i wybuduj : 1. oświetlenie ulicy Zamenhoffa 2. oświetlenie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną; 1. Oświetlenie ulicy Zamenhoffa w Pile. Przybliżony /sugerowany/ zakres rzeczowy oświetlenia ulicy Zamenhoffa w Pile dla posesji od nr 1 do nr 26 w układzie 3 fazowym na zasadzie zaprojektuj i wybuduj. Słupy ośw. parkowe stalowe typu OSL-50/4 KROMISS-BIS /lub równoważne/o wys. 5 m - 7 szt., zlokalizowane w pasie drogowym ul. Zamenhofa w sugerowanych miejscach z uwagi na zainwestowanie terenu w chodnikach jak krzewy, drzewa, polbruk lub brak miejsca. Zamawiający sugeruje 5 słupów z wysięgnikami pojedynczymi - słupy o nr 1,2,3,5 i 7 a 2 słupy z wysięgnikami podwójnymi -słupy nr 4 i 6. Propozycja lokalizacji słupów i kabla oświetleniowego pomiędzy słupami wg zał. mapki syt.-wys. w skali 1:1.000. Zalecana wizja lokalna przedstawiciela oferenta w terenie przed sporządzeniem i złożeniem oferty. Wysięgnik dwuramienny na 2 słupach np. typu W1G10 lub równoważny - 2 szt. Oprawy ośw. uliczne Philips typu AluRoad SRP 221/70W /lub równoważne/ - 9 szt. Wysokoprężne lampy sodowe Philips SON 70W /lub równoważne/ - 9 szt. Kabel YAKY 4x25 mm2 ok. 200 mb. + kabel od wskazanego miejsca włączenia przez ENEA. Przepust pod jezdnią w ul. Zamenhofa - 3 szt. przecisk, przewiert ew. przekop wg uzgodnienia z zarządcą drogi ZDiZ w Pile, ul. Andersa 10. Szafka ośw. nowa, a miejsce podłączenia wg wskazania przez ENEA z szafy lub złącza kablowego przy wskazanym obiekcie /budynku/ na terenie otwartym. Wykonanie prac jw,. wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi asfalt, polbruk i pobocza ziemne. Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego oświetlenia jw, niezbędne uzgodnienia projektu, zgłoszenie lub pozwolenie budowlane, inwentaryzacja geodezyjna w 5 egz. Uzyskanie warunków przyłączenia od ENEA. Dodatkowe informacje dla oferentów Wskazana i zalecana wizja lokalna w terenie dla rozpoznania zakresu robót przed sporządzeniem i złożeniem oferty. Projekt oświetlenia wymaga uzgodnienia z Zamawiającym co do proponowanych rozwiązań projektowych. Przewidywana moc zainstalowana 9x70 W= 630 W, a przewidywana moc przyłączeniowa 4 kW z uwagi na prąd rozruchu przy załączaniu oświetlenia. Opłatę przyłączeniową pokrywa Zamawiający tj. Gmina Piła. Zamawiający załącza dla oferentów do zapoznania się mapkę syt.-wys. w skali 1:1.000. z proponowaną lokalizacją słupów oświetleniowych i trasą kabla oświetleniowego pomiędzy tymi słupami. 2. Oświetlenie skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienna w Pile. Przybliżony /sugerowany/ z rzeczowy oświetlenia skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną w Pile w układzie 3 fazowym na zasadzie zaprojektuj i wybuduj. Dla oświetlenia samego skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Kamienną. Słup ośw. stalowy ocynk. /lub równoważny / o wys. 11 m - 1 szt. zlokalizowany w narożniku dz. gminnej nr 15/29. Wysięgnik 3- ramienny -1 szt. na słupie jw. z 3 naświetlaczami po 250 W każdy - 3 kpl. Dla oświetlenia ścieżki rowerowej przy ul. Kamiennej i wiaty przystankowej na pętli autobusowej. Słup ośw. stalowy ocynk. o wys. 5 m typu OSL-50/4 KROMISSBIS /lub równoważny/- 1 szt., zlokalizowany w pasie drogowym ul. Kamiennej /droga powiatowa/. Wysięgnik 2- ramienny na słupie jw. z 2 oprawami Philips typu AluRoad SRP221/100 W /lub równoważne/ oraz 2 wysokoprężne lampy sodowe Philips SON 100W /lub równoważne/. Pozostały zakres rzeczowy zadania jw. Kabel YAKY 4x25 mm2 ok. 200 mb. Przepust pod jezdnią ul. Kamiennej 7 mb, przeciskiem. Szafka ośw. nowa lub wskazana przez ENEA przy stacji paliw, wymagająca wyposażenia. 8) Wykonanie prac jw,. wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi i poboczy. Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego oświetlenia jw, niezbędne uzgodnienia projektu, zgłoszenie lub pozwolenie budowlane, inwentaryzacja geodezyjna w 5 egz. Uzyskanie warunków przyłączenia od ENEA. Dodatkowe informacje dla oferentów Wskazana i zalecana wizja w terenie przed złożeniem oferty. Projekt oświetlenia wymaga uzgodnienia z Zamawiającym co do proponowanych rozwiązań projektowych. Przewidywana moc zainstalowana 3x250 W +2 x 100 W = 950 W, przewidywana moc przyłączeniowa 4 kW z uwagi na prąd rozruchu przy załączaniu oświetlenia. Opłatę przyłączeniową pokrywa Zamawiający tj. Gmina Piła. Zamawiający załącza dla oferentów do zapoznania się 2 mapki syt.-wys. w skali 1:1.410 i 1:500 z proponowaną lokalizacją 2 słupów oświetleniowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze zgodnym co przedmiot zamówienia o wartości 30 000,00 zł, potwierdzoną dokumentem np. referencją na dowód, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje następująca kadrą: 1) projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania sieci energoelektrycznych; 2) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności w zakresie budowy sieci energoelektrycznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokument wniesienia wadium potwierdzony za zgodność z oryginałem. 2) Opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 4) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 9.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 3. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1-3, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; 4. zmian osobowych. Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała zaakceptowania przez Zamawiającego. Zmiany osobowe nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.