eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Dostawa sprzętu biurowego w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Góra: Dostawa sprzętu biurowego w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego
Numer ogłoszenia: 358310 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Górowski , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 544 39 00, faks 65 543 35 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie górowskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od września 2013 r. do czerwca 2014 r. 3. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć ofertę na do-wolną ilość części. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.12.51.10-5, 39.14.13.00-5, 44.42.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych dostaw

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Górze ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Górze ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra sekretariat (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego i tonerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fabrycznie nowe urządzenie cyfrowe, co najmniej 2 tace na 250 arkuszy, automatyczny dupleks, podajnik ręczny o gramaturze z zakresu 52 - 256 g/m2, skaner kolorowy, kopiarka, wbudowany dysk twardy o pojemności co najmniej 80 GB, złącza zewnętrze: USB, Ethernet, rozmiar papieru A6-A3; finiszer na zszywanie co najmniej 100 arkuszy; możliwość stosowania zamienników tonerów oryginalnych. Urządzenie należy dostarczyć i zainstalować w siedzibie realizatora projektu, tj. Powiatowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego w Górze, pl. Chrobrego 27 2.Dostawa kompletu tonerów do kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego. Komplet nowych oryginalnych tonerów do kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego opisanego w pkt 1. Tonery należy dostarczyć do siedziby realizatora projektu, tj. Powiatowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego w Górze, pl. Chrobrego 27 3. 2. Fabrycznie nowe szafy stojące dwudrzwiowe (aktowe) z płyty wiórowo - laminowanej koloru olcha, wyposażone w 4 półki, zamykane zamkiem patentowym. Przybliżone wymiary: wysokość 189cm x szerokość 68cm x głębokość 34cm. 3. Szafy należy dostarczyć i zainstalować w siedzibie realizatora projektu, tj. Powiatowego Cen-trum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego w Górze, pl. Chrobrego 27 4. Gwarancja na dostarczony sprzęt - min. 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa trzech szaf biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fabrycznie nowe szafy stojące dwudrzwiowe (aktowe) z płyty wiórowo - laminowanej koloru olcha, wyposażone w 4 półki, zamykane zamkiem patentowym. Przybliżone wymiary: wysokość 189cm x szerokość 68cm x głębokość 34cm. Szafy należy dostarczyć i zainstalować w siedzibie realizatora projektu, tj. Powiatowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego w Górze, pl. Chrobrego 27 Gwarancja na dostarczony sprzęt - min. 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.14.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szafy pancernej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fabrycznie nowa szafa pancerna stalowa do przechowywania dokumentów. Korpus i drzwi szafy wykonane z blachy stalowej o wysokiej odporności na włamanie. Wyposażone w atestowany zamek z mechanizmem ryglującym blokującym drzwi. Półki z regulacją wysokości zawieszenia Przybliżone wymiary: wysokość 195cm x szerokość 100cm x głębokość 43cm. 2.Szafę należy dostarczyć i zainstalować w siedzibie realizatora projektu, tj. Powiatowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego w Górze, pl. Chrobrego 27 3. Gwarancja na dostarczony sprzęt - min. 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.