eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawy sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Bydgoszcz: dostawy sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 35830 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: worki do krwi, filc z PTFE, przyrządy do podgrzewania płynów, krwi i osocza, worki do godzinowej zbiórki moczu, zestaw do bezpiecznej punkcji opłucnej, przedłużacz niskociśnieniowy, protezy dróg żółciowych, prowadnice do penetracji dróg żółciowych/trzustkowych, kleszczyki gastroskopowe, kolonoskopowe, balony do poszerzania przełyku, balony do poszerzania jelita, balon do adchezji i inne Roth - Net do usuwania polipów; ustnik z paskiem bumowym, overtube, igły biopsyjne, igły do oligobiopsji, zestaw punkcyjny do przezskórnej nefrostomii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymag wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z póź. zm) spełniający warunki i wymagnia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy PZP. Ocena zostanie dokonana w myśl zasady spełnia/ nie spełnia. Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy) Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 3) , Oświadczenie z art. 22 i 24, dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 zgodne z klasa wyrobu katalogi, foldery, opisy potwierdzające parametry oferownych produktów. ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: worki do krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: filc z PTFE np. Bard 007837.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przyrządy do podgrzewania płynów, krwi i osocza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do podgrzewania płynów, krwi i osocza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: worek do godzinowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zestaw do bezpiecznej punkcji opłucnej 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostra igła zabezpieczona tępym mandrynem, dwukolorowy wskaźnik pozycji igły zapewniający bezpośrednią sygnalizację położenia kaniuli, jednokierunkowy zawór w złączu igły umożliwiający ewakuację płynu i powietrza z jamy opłucnej uniemożliwiający przedostanie się powietrza w przeciwnym kierunku, cewnik poliuretanowy o śr 8CH, skalowany co 1cm, z kranikiem uniemożliwiającym zamknięcie odpływu drenowanego płynu, posiadający zawór kulkowy zamykający światło cewnika podczas wycofywania igły, przedłużacz z kranikiem trójdrożnym, worek do drenażu o pojemności 1000ml, strzykawka luer lock.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedłużacz niskociśnieniowy 300PCI, dł. 120cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: protezy dróg żółciowych, prowadnice do penetracji dróg żółciowych/trzustkowych, kleszczyki gastroskopowe, kolonoskopowe, balony do poszerzania przełyku, balony do poszerzania jelita, balon do adchezji i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: protezy dróg żółciowych, prowadnice do penetracji dróg żółciowych/trzustkowych, kleszczyki gastroskopowe, kolonoskopowe, balony do poszerzania przełyku, balony do poszerzania jelita, balon do adchezji i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Roth - Net do usuwania polipów; ustnik z paskiem bumowym, overtube.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roth - Net do usuwania polipów; ustnik z paskiem bumowym, overtube.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: igły biopsyjne do bipsji cienkoigłowej 25GA, 119mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: igły biopsyjne do biopsji cienkoigłowej 27GA 119mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zestaw punkcyjny do przezskórnej nefrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: igły do oligobiopsji (Hepa Fix) 16G/1,4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: igły do oligobiopsji (Hepa Fix) 17G/1,6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.