eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przeprowadzenie badania predyspozycji zawodowych - udzielenie doradztwa zawodowego 486 wychowankom Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu Województwa Dolnośląskiego w wieku 13-18 lat

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 358264 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Legnica: Przeprowadzenie badania predyspozycji zawodowych - udzielenie doradztwa zawodowego 486 wychowankom Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu Województwa Dolnośląskiego w wieku 13-18 lat
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Nowa Perspektywa - Lepszy Start", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja - konkursy horyzontalne.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 36183015300000, ul. Plac Zamkowy  1, 59220   Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 862 48 64, e-mail ghaber@dsckziu.pl, faks 76 862 21 50.
Adres strony internetowej (URL): www.dsckziu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
www.dsckziu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dsckziu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, osobiście lub przez operatora pocztowego
Adres:
Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy, przy pl. Zamkowym 1, w terminie do dnia 12 grudnia 2016 r. do godz.: 08:30.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania predyspozycji zawodowych - udzielenie doradztwa zawodowego 486 wychowankom Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu Województwa Dolnośląskiego w wieku 13-18 lat
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.Nowa Perspektywa Lepszy Start, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja,konkursy horyzontalne. 2.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie 486 wychowankom z 11 Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu Województwa Dolnośląskiego, prowadzonych przez Partnerów projektu, w wieku 13-18 lat, wsparcia w zakresie przygotowania ich do wyboru swojej drogi zawodowej oraz zbadanie ich predyspozycji zawodowych. 3.Projekt, o którym mowa w ust. 2, realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Województwem Dolnośląskim, Gminą Wrocław oraz Powiatami: Bolesławieckim, Jeleniogórskim, Lubańskim, Lwóweckim, Świdnickim, Wołowskim i Wrocławskim, co wyklucza możliwość udziału w postępowaniu jednostek organizacyjnych prowadzonych przez Partnerów projektu. 4.Wsparcie, o którym mowa w ust. 2, realizowane będzie dla każdej osoby w 3 etapach. odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 84 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wchodzącego w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla 30 osób w siedzibie Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Iwinach wchodzącego w skład Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 30 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Lwówku Śląskim wchodzącego w skład Zespołu Placówek Edukacyjno- Wychowawczych w Lwówku Śląskim - Wykonawca do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworze - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wałbrzychu - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 30 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 66 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Brzegu Dolnym wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla 42 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Godzięcinie wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 1 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych. Etap 1 usługi realizowany będzie indywidualnie dla każdej osoby w formie 5-godzinnego, jednorazowego spotkania prowadzonego przez jednego doradcę zawodowego. Etap 1 usługi realizowany będzie dla wszystkich 486 osób w łącznym wymiarze 2430 godzin. Przez godzinę usługi w ramach Etapu 1 rozumie się 45 minut. Do czasu 5 godzin usługi w ramach Etapu 1 nie wlicza się przerw. Etap 2 - wspólny, grupowy dla 6 osób. Etap 2 realizowany będzie dla każdej osoby po zakończeniu jej udziału w Etapie 1 usługi. Obejmował on będzie 36-godzinne zajęcia grupowe, realizowane w formie osiemnastu 2-godzinnych zajęć realizowanych każdorazowo dla tej samej 6-osobowej grupy uczestników przez jednego, tego samego doradcę zawodowego. Przez godzinę usługi w ramach Etapu 2 rozumie się 45 minut. Do czasu 2 godzin usługi w ramach Etapu 2 nie wlicza się przerw. Zamawiający dopuszcza realizację podczas jednego spotkania maksymalnie dwóch 2-godzinnych zajęć dla jednej grupy uczestników. Wszystkie osiemnaście 2-godzinnych zajęć realizowanych podczas Etapu 2 usługi realizowanych będzie w formie zajęć praktyczno-teoretycznych z możliwością równoczesnego dostępu do komputera przez każdego z 6 uczestników. Zamawiający zapewni Wykonawcy sprzęt komputerowy do realizacji Etapu 2 usługi. Wykonawca zapewni wymagane do przeprowadzenia Etapu 2 usługi specjalistyczne oprogramowanie komputerowe. Podczas doradztwa grupowego osoby uzyskają wiedzę z zakresu funkcjonowania dolnośląskiego rynku pracy oraz zawodów, w jakich mogą się kształcić, aplikować w ramach naborów na stanowiska pracy, umiejętności niezbędnych w procesie rekrutacyjnym, a dotyczącym jak najlepszej prezentacji własnych umiejętności, zalet, cech i posiadanych kompetencji. Jako uzupełnienie do tej części zamówienia Wykonawca otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji usługi materiały informacyjne dla uczestników w formie 14 (ok. 40-slajdowych) prezentacji multimedialnych, zawierających opis 14 wiodących branż kształcenia zawodowego i rynku pracy na Dolnym Śląsku, pozwalających przybliżyć i zwizualizować uczestnikom poszczególne branże i zawody. Wykonawca poświęci czternaście z osiemnastu 2-godzinnych zajęć na przybliżenie uczestnikom 14 branż kształcenia zawodowego i rynku pracy. Każde z czternastu 2-godzinnych zajęć poświęcone będzie innej branży. Podczas realizacji czternastu z osiemnastu 2-godzinnych zajęć Wykonawca korzystać będzie z 14 otrzymanych od Zamawiającego prezentacji multimedialnych. Podczas jednych 2-godzinnych zajęć Wykonawca korzystać będzie z jednej otrzymanej od Zamawiającego prezentacji multimedialnej, dotyczącej jednej branży kształcenia zawodowego i rynku pracy. Podczas realizacji Etapu 2 usługi Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, który otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji Etapu 2 usługi. Realizacja Etapu 2 usługi nastąpi w terminie: - od 1 marca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. - dla ok. 80% osób; - od 1 listopada 2017 r. do 31 marca 2018 r. - dla pozostałych ok. 20% osób. Wykonawca zapewni do realizacji Etapu 2 usługi co najmniej 25 doradców zawodowych. Etap 2 usługi realizowany będzie dla 486 osób w poniższym podziale na osiemdziesiąt jeden 6-osobowych grup osób: odla dziesięciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla sześciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Smolniku wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla sześciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla czternastu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wchodzącego w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla pięciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Iwinach wchodzącego w skład Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla pięciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Lwówku Śląskim wchodzącego w skład Zespołu Placówek Edukacyjno- Wychowawczych w Lwówku Śląskim - Wykonawca do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla sześciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworze - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla sześciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wałbrzychu - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla pięciu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla jedenastu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Brzegu Dolnym wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla siedmiu 6-osobowych grup osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Godzięcinie wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 2 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych. Etap 2 usługi realizowany będzie dla wszystkich 486 osób w podziale na osiemdziesiąt jeden 6-osobowych grup w łącznym wymiarze 2916 godzin. Etap 3 - indywidualny dla każdej osoby Etap 3 realizowany będzie dla każdej osoby jako ostania forma wsparcia udzielana tej osobie, przed jej zakończeniem udziału w projekcie. Obejmował on będzie wskazanie instytucji, które mogą pomóc danej osobie w planowaniu jej dalszej kariery zawodowej po opuszczeniu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego oraz wskazanie działań do samodzielnej realizacji przez tę osobę jej ścieżki zawodowej, z wykorzystaniem zdobytego podczas udziału w projekcie wsparcia. Etap ten może także obejmować ewentualną modyfikację zaplanowanego i realizowanego przez daną osobę jej Indywidualnego Planu Działania. Pozwoli na przygotowanie dla tej osoby tzw. "drogowskazu na życie", który będzie określeniem możliwych kierunków dalszego jego życia: zdobycia wiedzy w danym zawodzie i podniesienia kwalifikacji zawodowych, podjęcia pracy lub nawiązania współpracy z podmiotami pomocowymi. Etap 3 usługi zakończy się opracowaniem dla danej osoby jej skorygowanego Indywidualnego Planu Działania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia Etapu 3 usługi opracowany dla danej osoby jej skorygowany Indywidualny Plan Działania w wersji papierowej i elektronicznej. Podczas realizacji Etapu 3 usługi Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, który otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji Etapu 3 usługi. Realizacja Etapu 3 usługi odbywać będzie się dla każdej osoby sukcesywnie do kończenia jej udziału w projekcie - maksymalnie do 15 grudnia 2018 r. Wykonawca zapewni do realizacji Etapu 3 usługi co najmniej 25 doradców zawodowych. Etap 3 usługi realizowany będzie dla 486 osób w poniższym podziale: odla 60 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych w Szklarskiej Porębie - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Smolniku wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Smolniku - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 84 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wchodzącego w skład Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla 30 osób w siedzibie Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Iwinach wchodzącego w skład Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 30 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Lwówku Śląskim wchodzącego w skład Zespołu Placówek Edukacyjno- Wychowawczych w Lwówku Śląskim - Wykonawca do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworze - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 36 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Wałbrzychu - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 30 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Mrowinach - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych; odla 66 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 1 w Brzegu Dolnym wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 3 doradców zawodowych; odla 42 osób w siedzibie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Godzięcinie wchodzącego w skład Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - Wykonawca zapewni do realizacji tej części Etapu 3 usługi co najmniej 2 doradców zawodowych. Etap 3 usługi realizowany będzie indywidualnie dla każdej osoby w formie 5-godzinnego, jednorazowego spotkania prowadzonego przez jednego doradcę zawodowego. Etap 3 usługi dla danej osoby realizowany będzie przez tego samego doradcę zawodowego, który realizował z daną osobą Etap 1 usługi. Dopuszcza się w 10% przypadków, w sytuacjach losowych, prowadzenie Etapu 3 usługi dla danej osoby przez innego doradcę zawodowego, niż ten który realizował z tą osobą Etap 1 usługi. Etap 3 usługi realizowany będzie dla wszystkich 486 osób w łącznym wymiarze 2430 godzin. Przez godzinę usługi w ramach Etapu 3 rozumie się 45 minut. Do czasu 5 godzin usługi w ramach Etapu 3 nie wlicza się przerw. 5.Wykonawca sporządzi i przekaże każdej z 486 osób zaświadczenie potwierdzające wykonanie dla niej 3-etapowej usługi doradztwa zawodowego. Zaświadczenie sporządzone zostanie zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi oznakowań działań współfinasowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 6.Wykonawca zapewni do realizacji usługi co najmniej 25 doradców zawodowych, z których każdy posiadać będzie wykształcenie wyższe oraz wymagane kwalifikacje do wykonywania czynności doradcy zawodowego, a co najmniej 18 z nich na dzień składania przez Wykonawcę oferty pełnić będzie funkcję czynnych zawodowo nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych. 7.Wskazani przez Wykonawcę do realizacji usługi objętej zamówieniem doradcy zawodowi, o których mowa w ust. 6, mogą ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Zmiana ta może dotyczyć maksymalnie 10 % wszystkich doradców zawodowych wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 85.31.23.20 - Usługi doradztwa

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził usługi doradztwa zawodowego dla osób nie mających ukończonego 18 roku życia. 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził usługi doradztwa zawodowego dla osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach których realizowane były usługi doradztwa zawodowego dla osób nie mających ukończonego 18 roku życia. 4.Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające, czy usługi, o których mowa w ust. 1-3 zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie przedłożyć tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 5.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem kserokopię wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004r.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający złoży oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży oświadczenie, że przy wykonywaniu zamówienia polegac będzie na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 2A SIWZ).Jednocześnie przedstawi pisemne zobowiązanie ww. podmiotów do oddania mi/nam do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Powyższe zobowiązanie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a)aktualny odpis z właściwego rejestru, w szczególności Odpis Aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego bądź Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej. Odpis powinien jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu powinien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik 2A do SIWZ); c)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik 2B do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopiami dokumentów tych osób, potwierdzającymi ich wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania usługi. Ponadto w przypadku czynnych zawodowo nauczycieli szkół i placówek oświatowych, oświadczeniami lub potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopiami tych oświadczeń, wystawionymi przez pracodawców tych osób o pełnieniu przez te osoby funkcji czynnych zawodowo nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych na dzień składania przez Wykonawcę oferty zamówienia.12. Wykonawca może przedstawić do dwóch propozycji wzoru formularza Indywidualnego Planu Działania (IPD), który mógłby zostać wykorzystany w czasie realizacji Etapu 3 wsparcia zgodnie z zapisami art. 4 ust. 4. Formularz IPD powinien umożliwić wyznaczenie celu strategicznego i celów etapowych oraz określenie sposobów ich realizacji dla każdej osoby objętej wsparciem. 2.Wykonawca może przedstawić program dla czterech dwugodzinnych zajęć doradztwa grupowego, niedotyczących jednej z czternastu branż kształcenia zawodowego, opisanych w art. 4 ust. 4. Program winien zawierać opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych, szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści nauczania, sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania, z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i możliwości wychowanków oraz warunków, w jakich program będzie realizowany, opis założonych osiągnięć wychowanka oraz metody ewaluacji programu. 3.Wykonawca może przedstawić scenariusze czterech dwugodzinnych zajęć doradztwa grupowego, niedotyczących jednej z czternastu branż kształcenia zawodowego, opisanych w art. 4 ust. 4. Każdy scenariusz powinien zawierać wyczerpujące informacje na temat organizacji zajęć i szczegółowy opis ich realizacji. W szczególności scenariusz winien zawierać temat, grupę docelową, środki dydaktyczne, ogólne, szczegółowe i operacyjne cele zajęć, metody pracy, formy pracy oraz przebieg (tok) zajęć.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony "Formularz ofertowy" - wg wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- wg wzoru - załącznik nr 2A i 2B do SIWZ; 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej, może oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej dołączyć do oferty. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania składa każdy Wykonawca

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
a) cena40
b) ponad 25 osób, ilość czynnych zawodowo na dzień składania oferty nauczycieli szkół i placówek oświatowych spełniających kryteria wymagane przez Zamawiającego do realizacji zamówienia30
c) przedłożone przez Wykonawcę propozycje wzoru formularza Indywidualnego Planu Działania (IPD)5
d) przedłożony przez Wykonawcę program dla czterech dwugodzinnych zajęć doradztwa grupowego5
e) przedłożone przez Wykonawcę scenariusze czterech dwugodzinnych zajęć doradztwa grupowego20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/12/2016, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Oferty zostaną otwarte w dniu 12 grudnia 2016 r. o godzinie 16:00 w Dolnośląskim Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu, przy ul. Dworskiej 8. 2.Załączniki SIWZ stanowiące integralną część ogłoszenia o zamówieniuSpecyfikacji: Załącznik nr 1 - formularz oferty, Załącznik nr 2 - projekt umowy, Załącznik nr 2A - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik 2B - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Załącznik 3 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako wykwalifikowani doradcy zawodowi, Załącznik 3A - oświadczeniem, że wskazane w Załączniku Nr 3 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 3.Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest p. Grzegorz Haber - tel.: 76 862 48 64.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.