eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pnPodkarpacie stawia na zawodowców, którego partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Nisko: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .
Numer ogłoszenia: 358262 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn:Podkarpacie stawia na zawodowców którego partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości będzie realizowana do 7 dni od daty podpisania umowy. Część I Dostawa materiałów biurowych i papierniczych Lp. Nazwa materiału jedn. ilość 1 4 zestawy w skład każdego zestawu wchodzi: 1 Koszulka foliowa A4 100 szt opak 1 2 Zszywki 24 6 t. Esselte (dobrej jakości) opak 4 3 Spinacze trójkątne T25 100szt opak 10 4 Cienkopisy typu Stabilo mix kolorów opak 1 5 Klipsy biurowe 15 mm (12 szt) opak 2 6 Klipsy biurowe 32 mm (12 szt) opak 2 7 Dysk CD RW 700 (10 szt) opak 2 8 Teczka z gumką, lakierowana typu Vivanto A4 szt 1 2 Papier ksero A4, CIE 161, 80 gm2 500szt ryza 30 3 Segregatory kolorowe A4, 75 mm typu Esselte szt 40 4 zeszyt A5, 60 kartek, szt 40 5 zestaw kreślarski (linijka, ekierka, kątomierz) zestaw 24 6 kalkulator naukowy 12 pozycyjny szt 12 7 Cyrkiel metalowy typu Trident szt 12 8 długopis niebieski zwykły dobrej jakości szt 40 9 Ołówek zwykły HB szt 40 Część II Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Lp. Nazwa materiału jedn. ilość O R 1 Toner do drukarki hp LaserJet 1300 czarny, 4000 kopii szt 1 O R 2 Toner do drukarki HP COLOR LaserJet CM 1312 czarny, 2200 kopii szt 2 O R 3 Toner do drukarki OKI C801, czarny, 7000 kopii szt 2 O R 4 HP LaserJet P2015 n, czarny1000 kopii szt 2 O R Część III Dostawa środków czystości Lp. Nazwa materiału jedn. ilość 1 4 zestawy w skład każdego zestawu wchodzi: 1 Ręczniki papierowe typu PR 31Merida, 12 sztuk w opak opak 1 2 Papier toaletowy 10 szt. w opak opak 3 2 4 zestawy w skład każdego zestawu wchodzi: 1 Kostki WC nie gorsza niż np. Domestos, szt 8 2 Ściereczki 3 szt. w opak opak 2 3 Mydło w płynie butla 5 L szt 2 4 Płyn do mycia naczyń 1 L nie gorszy niż np. ludwik szt 3 5 Płyn do WC, opak 1250 ml nie gorszy niż np. Domestos szt 3 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną, dwie lub trzy części. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia. Wymagania odnośnie materiałów biurowych i papierniczych oraz środków czystości. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych - tonerów posiadających pojemności startowe. Dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek tonery oznaczone literką O w zestawieniu dostarczone jako oryginalne, muszą być fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, ponadto muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania umożliwiające identyfikacje, na opakowaniu winien być umieszczony znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta) zawierający opis zawartości określający ilość, rodzaj i parametry techniczne bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca w formularzu ofertowym w wolnej rubryce oznacza rodzaj dostarczanego materiału literą O oryginalny a literką R równoważny. Nie oznaczenie pozycji uznane będzie jako dostawa materiałów oryginalnych. Udowodnienie równoważności oferowanych materiałów będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany towar wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. Termin przydatności do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do budynku Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3 Maja 32 C, pok. nr 17. Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze i materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.19.00 - Mydło 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), oraz wypełnione załączniki cenowe do formularza ofertowego 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, -zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego - - zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, - zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy, - konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, .- wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37 - 400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37 - 400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz środków czystości w ramach projektu pn: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.