eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów na terenie Gminy Tuchów - 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Tuchów: Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów na terenie Gminy Tuchów - 2009/2010
Numer ogłoszenia: 358234 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów na terenie Gminy Tuchów - 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie ulic,chodników i placów na terenie gm.Tuchów w okresie zimowym 2009/2010 w zakresie: Ulice I kat. odśnieżania Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy i 50 % do posypania) Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg. Łączna długość I kat 11 680 mb - 11,68 km + 12,6 km = 24,28 km Rynek 400 mb -0,4 km Kolejowa 1600 mb - 1,6 km Reymonta 270 mb -0,27 km Jana Pawła II 300 mb - 0,3 km Kościuszki 80 mb - 0,08 km Plac Kościuszki 70 mb - 0,07 km Szkolna 130 mb - 0,13 km Zielona 500 mb - 0,5 km Wołowa 2 300 mb - 2,3 km Grochmala 120 mb - -0,12 km Polna 950 mb - 0,95 km Długa 2 000 mb - 2 ,0 km Wróblewskiego 2 000 mb - 2,0 km Żeromskiego 180 mb - 0,18 km Chopina 150 mb - -0,15 km Ogrodowa 150 mb - 0,15 km Szpitalna 150 mb - 0,15 km Oś.Centrum do kotłowni 180 mb - 0,18 km Oś.Centrum do bloków 100 mb - 0,10 km Wspólna 50 mb - 0,05 km Buchcice pod Kościół 2150 mb - 2.15 km Piotrkowice -Łowczów 5100 mb - 5.1 km Lubaszowa - II - 700 mb - 0,70 km Wołowa pod szkołę 1650 mb -1,65 km Piotrkowice 3000 mb -3,0 km Ulice odśnieżone i posypane po ustaniu opadów nie później niż do godz 6.00 a w ciągu dnia w miare potrzeb. Materiał zabezpiecza wykonawca. Cena odśnieżania 1 km ulicy wg standardu wynosi...........zł,-brutto Cena posypania 1 km ulicy środkiem niechemicznym lub kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do-4 mm wynosi ..........zł,- brutto Cena posypania 1 km ulicy środkiem chemicznym w postaci stałej chlorek sodu (sól drogowa) w proporcjach: sól 6%, kruszywo 94 % wynosi .............zł,- brutto Ulice II kat. Odśnieżania Standard: jezdnia odśnieżana na całej szerokości, jezdnia posypana na skrzyżowaniach dróg co stanowi 30 % danej ulicy i odcinkach o pochyleniu > 4 % utrzymana stała przejezdność ulicy ( przyjmując średnio 4 m. szerokości ulicy) Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg Łączna długość ulic II kat 16 310 mb - 16,36 km Łączna dł. 30 % ulic II kat. 4 900 mb - 4,9 km Wysoka 600 mb - 0,6 km Kopernika 400 mb - 0,4 km Konopnickiej 650 mb - 0,65 km Dierżona 500 mb - 0,5 km Kazimierza Wil. 400 mb - 0,4 km Widok 300 mb - 0,3 km Sikorskiego 150 mb - 0,15 km 650-Lecia 250 mb - 0,25 km Bp. Wałegi 1000 mb - 1 km Św. Józefa 850 mb - 0,85 km Warzywna + łącznik 600 mb- 0,6 km Piotrowskiego 150 mb - 0,15 km Kąpielowa 200 mb - 0,2km Podwale 300 mb - 0,3 km Krótka 100 mb - 0,1 km Graniczna 1 200 mb - 1,2km Górna + przewiązka 2 500 mb - 2,55 km Młyńca 450 mb -0,45 km Drelicharza 250 mb -0,25 km Stawarza 350 mb - 0,35 km Szafera 150 mb - 0,15 km Okólna 900 mb. - 0,9 km Słoneczna + osiedle 700 mb - 0,7 km Wyszyńskiego 200 mb - 0,2 km Długa/boczne/ 500 mb - 0,5 km Nowa 360 mb - 0,36 km Brzozówki 1 600 mb - 1,6 km Paderewskiego 300 mb - 0,3 km Promienna I 200 mb - 0,2 km Promienna II 200 mb - 0,2 km Materiał zabezpiecza wykonawca Po ustaniu opadów ulice odśnieżone i posypane nie później niż po upływie 5 godzin. Materiał zabezpiecza wykonawca. Cena odśnieżania 1 km ulicy wg standardu wynosi...........zł,-brutto Cena posypania 1 km ulicy środkiem niechemicznym lub kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do-4 mm wynosi ..........zł,- brutto Cena posypania 1 km ulicy środkiem chemicznym w postaci stałej chlorek sodu (sól drogowa) w proporcjach: sól 6%, kruszywo 94 % wynosi .............zł,- brutto Ulice III kat. Odśnieżania Standard: Utrzymana przejezdność drogi, posypane skrzyżowania z drogami wyższego rzędu i odcinkami jezdni ze stromymi podjazdami, oraz odcinkami o pochyleniu > 4% co stanowi 30 % danej ulicy, średnia szerokość ulic 4 m Każdorazowy wyjazd na rejon musi być uzgodniony z pracownikiem Urzędu odpowiedzialnym za utrzymanie dróg Łączna dł. III kat 9 300 mb - 9,3 km łączna dł. 30 % ulic III kat.2 790 mb - 2,79 km Łowiecka 1 150 mb - 1,15 km Ziołowa 450 mb - 0,45 km Przedmieście Górne 800 mb - 0,8 km Strzelecka 2 350 mb - 2,35 km Działkowiczów 250 mb - 0,25 km Szafera 900 mb - 0,90 km Strzeleceka/Patyk/ 1 500 mb - 150 km Stroma 50 mb - 0,05 km Leśna boczna 450 mb - 0,45 km Polna boczna 200 mb - 0,20 km Okólna 600 mb - 0,60 km Brzozówki 300 mb - 0,30 km Jasna 300 mb - 0,30 km Materiał zabezpiecza wykonawca Ulice odśnieżone i posypane w ciągu 24 godzin od ustania opadów Materiał zabezpiecza wykonawca. Cena odśnieżania 1 km ulicy wg standardu wynosi...........zł,-brutto Cena posypania 1 km ulicy środkiem niechemicznym lub kruszywem naturalnym lub sztucznym o uziarnieniu do-4 mm wynosi ..........zł,- brutto Cena posypania 1 km ulicy środkiem chemicznym w postaci stałej chlorek sodu (sól drogowa) w proporcjach: sól 6%, kruszywo 94 % wynosi .............zł,- brutto Standard:odśnieżone i posypane bezpośrednio po ustaniu opadów śniegu. Wykaz chodników do odśnieżania i posypywania Rynek -przejścia 390 m2 Rynek chodniki 360 m2 Przystanek PKS 100 m2 Plac targowy 80 m2 Jana Pawła II+schody k/Śliwy 610 m2 Reymonta 485 m2 Grochmala 180 m2 Przejście do oś.Centrum 75 m2 Kolejowa 1000 m2 Szkolna 245 m2 Daszyńskiego 1280 m2 Mickiewicza 3778 m2 Żeromskiego 230 m2 Kościuszki 100 m2 Chopina 100 m2 Jana III Sobieskiego 450 m2 Wróblewskiego 350 m2 Deptak do Sokoła 300 m2 Zielona 750 m2 Ryglicka 1760 m2 Tarnowska 1450 m2 Kopernika 700 m2 Kazimierz Wielkiego 150 m2 Ogrodowa 80 m2 Ciąg pieszy od ul.Wspólnej do os.Centrum 210 m2 Plac Zabaw 200 m2 OGÓŁEM 17 891 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono poniżej, oraz w punkcie 18 SIWZ a także: A. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i zbieżność działalności z przedmiotem zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - dokumentu wymienionego w pkt 19 ppkt 2 SIWZ tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert W przypadku występowania pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje swoja wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: a/ wykaz zrealizowanych zamówień publicznych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia /ogłoszenie w BZP/,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie popartych odpowiednimi dokumentami, iż przedstawione usługi zostały wykonane należycie. Wymaga sie aby wykonawca udokumentował co najmniej jedno zamówienie o zakresie i złożoności co przedmiot zamówienia poparte referencjami, protokołami odbioru,opiniami innych zamawiających. b/ posiada potencjał techniczny. Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie odpowiedniego sprzętu do wykonania zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu jakie posiada wykonawca zamówienia. Wymaga się aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne dysponował lub posiadał następujący rodzaj sprzętu: - samochód pługopiaskarka - 1 szt. - ciągnik z pługiem przystosowanym do posypywania nawierzchni drogowych - 1 szt - dodatkowy sprzęt ciężki np. spychacz lub koparko ładowarka c/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Zamawiający wymaga ,aby wykonanwca dysponował odpowiednią ilością osób /wykwalifikowanych pracowników/ zdolnych do wykonania zamówienia w ilości nie mniejszej niż 5 osób. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - sporządzony wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności . W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i nie posiada potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie: - dokumentu w zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 150 000.zł. Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. D. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. Pzp - jego spełnienie będzie stwierdzone na podstawie: - wykazu oświadczeń zawartych w załącznik nr 2 SIWZ /oświadczenie/ złożonych w trybie art. 24 ustawy ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu winien złożyć oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. e) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego f) realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością g)usługi zostaną wykonane zgodnie z należytą starannością, standardami, i postanowieniami umowy. h) wszyscy pracownicy skierowani do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane kwalifikacje techniczne i aktualne badania lekarskie i) zapoznał sie z terenem na którym będą wykonywane usługi i nie wnosi żadnych uwag. Po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami zamówienia, projektem umowy i załącznikami akceptują je bez zastrzeżeń Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. Nr 87 , poz. 605 z 2006 r./, winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów poświadczonych kopii za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty 1.Wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 UZP i że nie - podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 UZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 SIWZ 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert 3.W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy,że ich zobowiązania są solidne,a także oświadczenie i dokumenty potwierdzenie spełnienia warunków o których mowa w pkt 17 i 18 SIWZ. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty tak jakby sam ubiegał się o udzielenie zamówienia publicznego. W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczeniu za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy,należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w art.23 uPzp zostanie wybrana Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4 .dokumenty stwierdzających, że osoby które wykonywać będą zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załączyć ksero posiadanych uprawnień obsługi sprzętu do odśnieżania 5.dokumenty potwierdzające, że usługi, związane z odśnieżaniem i utrzymaniem dróg i ulic w okresie zimowym zostały wykonane z należytą starannością np. protokoły odbioru, referencje,opinie innych zamawiających itp. 6.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi posiada Wykonawca, rodzaj sprzętu, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności 7.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane bądź przez ww. osoby, bądź przez upoważnionego Wykonawcę, w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie którejkolwiek strony dokumentu przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, odpisy lub kopie, stwierdzenia braku podpisów bądź upoważnienia do podpisywania dokumentów, Wykonawca zostanie wykluczony i spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu-dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w ust. 4 należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku w pkt. 17 i 18 będzie skutkować odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1. Cena materiałów jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów ul. Rynek 1, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.