Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-18
Świętoszów: Usługa polegająca na czyszczeniu separatorów, myjni pojazdów neutralizatorów oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów.
Numer ogłoszenia: 35814 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.43wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na czyszczeniu separatorów, myjni pojazdów neutralizatorów oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania częściowe (Zadania): Zadanie I- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, przepompowni, oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabeli nr 1, 2, 3, 4, 5. Zadanie II- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu myjni pojazdów w systemie AWAS oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenu administrowanego przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabeli nr 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, przepompowni, oczyszczalni ścieków oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabel nr 1, 2, 3, 4, 5. 1.Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia ww usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn zm i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Przy wykonywaniu usługi czyszczenia oczyszczalni ścieków w Duninowie należy zastosować sprzęt o wysokości podnoszenia co najmniej 10 m z uwagi na znaczne zagłębienie obiektu pompowni. 4.Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsc określonych w tabelach w ustalone dni robocze po telefonicznym lub pisemnym uzgodnieniu z właściwym Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury bądź osobą przez niego upoważnioną. W przypadku konieczności zmiany ustalonego wcześniej terminu lub godziny wykonania usług, Wykonawca poinformuje o tym fakcie kierownika SOI z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości) i pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostek. 6.Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. Zmianie może ulec również częstotliwość czyszczenia urządzeń i terminy czyszczenia. 7.Dowodem każdorazowego czyszczenia urządzenia będzie spisany pomiędzy właściwym terytorialnie Kierownikiem Obsługi Infrastruktury a Wykonawcą Protokół odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń. Zakres przewidywanych do wykonania zadań: -dojazd do miejsca zamontowania urządzeń, -opróżnienie urządzeń z nagromadzonych odpadów, -czyszczenie urządzeń, -kontrola drożności przepływu wraz z udrożnieniem w razie potrzeby, -kontrola stanu technicznego wyczyszczonego urządzenia -napełnienie odpowiednich komór urządzeń wodą (w przypadku nie wykonania usługi przez mobilną oczyszczalnię ścieków - woda zostanie zapewniona przez Zamawiającego), -wymiana złoża w neutralizatorach, -uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia, -transport odpadów do miejsc przetworzenia (odzysku-unieszkodliwiania) -przetworzenie (odzysk/unieszkodliwienie) odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonywania usługi -podpisanie i przekazanie Zamawiającemu ,,Protokołu odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu myjni pojazdów w systemie AWAS oraz opróżnianiu i transporcie pozyskanych odpadów z terenu administrowanego przez Jednostkę Wojskową 5350 Świętoszów wg tabeli nr 1. 1.Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia w-w usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska. 2.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 4.Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsca określonego w tabeli w ustalone dni robocze po telefonicznym lub pisemnym uzgodnieniu z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury bądź osobą przez niego upoważnioną. W przypadku konieczności zmiany ustalonego wcześniej terminu lub godziny wykonania usług Wykonawca poinformuje o tym fakcie kierownika SOI z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości) i pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostek. 6.Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. Zmianie może ulec również częstotliwość czyszczenia urządzeń i terminy czyszczenia. 7.Dowodem każdorazowego czyszczenia urządzenia będzie spisany pomiędzy Kierownikiem Obsługi Infrastruktury a Wykonawcą ,,Protokół odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń. Zakres przewidywanych do wykonania zadań -dojazd do miejsca zamontowania urządzeń, -opróżnienie urządzeń z nagromadzonych odpadów, -czyszczenie urządzeń, -kontrola drożności przepływu wraz z udrożnieniem w razie potrzeby, -kontrola stanu technicznego wyczyszczonego urządzenia -napełnienie odpowiednich komór urządzeń wodą -uporządkowanie terenu wokół czyszczonego urządzenia, -transport odpadów do miejsc przetworzenia (odzysku-unieszkodliwiania) -przetworzenie (odzysk-unieszkodliwienie) odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień wykonywania usługi -podpisanie i przekazanie Zamawiającemu ,,Protokołu odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.10.00.00 - 90.10.00.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
autoryzacja firmy AWAS Warszawa upoważniająca do wykonywania czyszczenia układu technologicznego myjni pojazdów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350
pok.213
ul. Marszowa 1,
59-726 Świętoszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
- Remont piwnicy i dostosowanie pomieszczeń do prania indywidualnego w budynku nr 18 w kompleksie 2987 w Żaganiu
- Montaż krat okiennych w budynku nr 4 i 6 w kompleksie K2245 w Głogowie i remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 8791 W Jeleniej Górze
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Remont posadzki w budynku stolarni nr 41 w kompleksie 0550 Dobre n/Kwisą.
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie działki nr 8/12 przy ul. Warszawskiej w Grodkowie oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK.
- "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Tolkmicko"
- USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I Z SEPARATORA TŁUSZCZU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Rejowiec Fabryczny w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 stycznia 2025 r.
- "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.