eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 358109 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Tarnów: Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 122680121, ul. Bernardyńska   24, 33-100  Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6883100, e-mail zdik@zdik.tarnow.pl, faks 14 6883115.
Adres strony internetowej (URL): www.zdik.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.malopolska.pl/zdik


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, pokój nr 201


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza"
Numer referencyjny: ZDiK.NZ.271.62.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części maksymalnej liczby części 2

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone zostało na cztery zadania (części): a) Zadanie nr 1: obejmuje opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 1 - połączenie ul. Czerwonych Klonów z basenem oraz ze ścieżką rowerową przy ul. Kwiatkowskiego. b) Zadanie nr 2: obejmuje opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 2 - ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Chyszowskiej. c) Zadanie nr 3: obejmuje opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 3 - połączenie dworca PKP i ul. Dąbrowskiego poprzez ulice: Dworcową, Krakowską, Narutowicza i Konarskiego. d) Zadanie nr 4: obejmuje opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 4 - połączenie ul. Słonecznej i al. Tarnowskich poprzez ulice: Starodąbrowską, Mostową, Gumniska, i Dąbrowskiego.

II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe kody CPV:71322000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/01/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Bez względu na liczbę zadań, na które wykonawca składa ofertę - za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu - wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową budowy lub przebudowy drogi o kategorii co najmniej drogi powiatowej - osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta. W przypadku uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), dla wyżej wymienionej osoby dopuszcza się odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z przepisami ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Za spełnienie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna dysponowanie osobami spełniającymi wymagania określone wyżej.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 Pzp zamawiający żąda: oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowodów potwierdzających, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp). 2. W celu wykazania potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp zamawiający żąda: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z art. 24aa ust. 1 Pzp, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w związku z tym dokumenty wymienione w pkt 2 złoży wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie zamawiającego). W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej składa każdy z wykonawców.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Pzp, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w związku z tym dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (spełniających warunek zgodny z SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika do SIWZ złoży wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na wezwanie zamawiającego. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnianie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczania, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; b)zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 pkt 2. 8. Kilku wykonawców może złożyć ofertę wspólną. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia wspólnie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących w postępowaniu wspólnie powinno jednoznacznie określać: a)kto został ustanowiony pełnomocnikiem, b)wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie ustanowili pełnomocnika, c)zakres umocowania, d)postępowanie, do którego pełnomocnictwo się odnosi. 10. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Wykonawcy, o których mowa w pkt 8 są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak wykonawcy występujący samodzielnie. Przy ocenie spełniania warunków zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie. 13. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie. 14. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania. 15. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia20
Doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 Pzp, a ponadto zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp w następującym zakresie: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach: a) wystąpienia zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie dokumentacji, b) wystąpienia zdarzeń losowych, c) opóźnienia w uzyskaniu decyzji, warunków technicznych, uzgodnień niezależnego od Wykonawcy, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkujących koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, d) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, e) w przypadku konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez zamawiającego rozwiązaniu, wynikających ze stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących), f) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz. 2) Sposobu i zakresu wykonania prac w przypadkach: a) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych lub uzyskania dodatkowych decyzji, b) ograniczenia zakresu rzeczowego wynikłego z zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) Innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku zmianie ulegnie wartość brutto, b) zmiany nazwy zadania, c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. 2. Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku rozpoczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacji firmy wykonawcy. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 3 wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia zamawiającego, w formie pisemnej. 5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 1 - połączenie ul. Czerwonych Klonów z basenem oraz ze ścieżką rowerową przy ul. Kwiatkowskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakresie zamówienia Wykonawca: 1) Pozyska mapę zasadniczą. 2) Opracuje koncepcję Projektu Zagospodarowania Terenu (rysunki techniczne: sytuacja, przekroje typowe, przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej, inne) w oparciu o: a) załącznik nr 10 do SIWZ - podręcznik do projektowania tras rowerowych województwo małopolskie; b) załącznik nr 11 do SIWZ - Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Instrukcja znakowania szlaków turystycznych Warszawa 2014; c) załącznik nr 12-16 do SIWZ - opis, sytuacja, przekroje - jako część opracowania pn.: "Opracowanie koncepcji rozwoju infrastruktury rowerowej na terenie miasta Tarnowa"; d) warunki od gestorów sieci oraz konserwatora zabytków które przekaże Zamawiający; e) wskazania, wytyczne i sugestie Zamawiającego. 3) Pozyska uzgodnienia, opinie oraz materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zakresu robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 4) Wykona inwentaryzację zieleni do usunięcia. 5) Wykona na podstawie zatwierdzonej koncepcji Program Funkcjonalno Użytkowy, oraz sporządzi zestawienie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (zbiorcze zestawienia kosztów uwzględniające wydzielone grupy kosztów np. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, wbudowywane urządzenia, wykonanie wycinki oraz nasadzeń drzew, wykonanie organizacji ruchu, usunięcie lub przebudowy kolizji z sieciami uzbrojenia) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389). 6) Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU oraz zestawienia kosztów. 7) Zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj". 8) Wykona Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia jeśli taka będzie wymagana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7, 71322000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia20
Doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 2 - ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Chyszowskiej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakresie zamówienia Wykonawca: 1) Pozyska mapę zasadniczą. 2) Opracuje koncepcję Projektu Zagospodarowania Terenu (rysunki techniczne: sytuacja, przekroje typowe, przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej, inne) w oparciu o: a) załącznik nr 10 do SIWZ - podręcznik do projektowania tras rowerowych województwo małopolskie; b) załącznik nr 11 do SIWZ - Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Instrukcja znakowania szlaków turystycznych Warszawa 2014; c) załącznik nr 12-16 do SIWZ - opis, sytuacja, przekroje - jako część opracowania pn.: "Opracowanie koncepcji rozwoju infrastruktury rowerowej na terenie miasta Tarnowa"; d) warunki od gestorów sieci oraz konserwatora zabytków które przekaże zamawiający; e) wskazania, wytyczne i sugestie zamawiającego. 3) Pozyska uzgodnienia, opinie oraz materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zakresu robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 4) Wykona inwentaryzację zieleni do usunięcia. 5) Wykona na podstawie zatwierdzonej koncepcji Program Funkcjonalno Użytkowy, oraz sporządzi zestawienie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (zbiorcze zestawienia kosztów uwzględniające wydzielone grupy kosztów np. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, wbudowywane urządzenia, wykonanie wycinki oraz nasadzeń drzew, wykonanie organizacji ruchu, usunięcie lub przebudowy kolizji z sieciami uzbrojenia) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389). 6) Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU oraz zestawienia kosztów. 7) Zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj". 8) Wykona Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia jeśli taka będzie wymagana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7, 71322000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia20
Doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 3 - połączenie dworca PKP i ul. Dąbrowskiego poprzez ulice: Dworcową, Krakowską, Narutowicza i Konarskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakresie zamówienia Wykonawca: 1) Pozyska mapę zasadniczą. 2) Opracuje koncepcję Projektu Zagospodarowania Terenu (rysunki techniczne: sytuacja, przekroje typowe, przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej, inne) w oparciu o: a) załącznik nr 10 do SIWZ - podręcznik do projektowania tras rowerowych województwo małopolskie; b) załącznik nr 11 do SIWZ - Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Instrukcja znakowania szlaków turystycznych Warszawa 2014; c) załącznik nr 12-16 do SIWZ - opis, sytuacja, przekroje - jako część opracowania pn.: "Opracowanie koncepcji rozwoju infrastruktury rowerowej na terenie miasta Tarnowa"; d) warunki od gestorów sieci oraz konserwatora zabytków które przekaże zamawiający; e) wskazania, wytyczne i sugestie zamawiającego. 3) Pozyska uzgodnienia, opinie oraz materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zakresu robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 4) Wykona inwentaryzację zieleni do usunięcia. 5) Wykona na podstawie zatwierdzonej koncepcji Program Funkcjonalno Użytkowy, oraz sporządzi zestawienie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (zbiorcze zestawienia kosztów uwzględniające wydzielone grupy kosztów np. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, wbudowywane urządzenia, wykonanie wycinki oraz nasadzeń drzew, wykonanie organizacji ruchu, usunięcie lub przebudowy kolizji z sieciami uzbrojenia) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389). 6) Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU oraz zestawienia kosztów. 7) Zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj". 8) Wykona Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia jeśli taka będzie wymagana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7, 71322000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia20
Doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Opracowanie koncepcji, Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz sporządzenie zestawienia planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego "Trasy Rowerowe Pogórza" - odcinek 4 - połączenie ul. Słonecznej i al. Tarnowskich poprzez ulice: Starodąbrowską, Mostową, Gumniska, i Dąbrowskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W zakresie zamówienia Wykonawca: 1) Pozyska mapę zasadniczą. 2) Opracuje koncepcję Projektu Zagospodarowania Terenu (rysunki techniczne: sytuacja, przekroje typowe, przebudowy infrastruktury podziemnej i naziemnej, inne) w oparciu o: a) załącznik nr 10 do SIWZ - podręcznik do projektowania tras rowerowych województwo małopolskie; b) załącznik nr 11 do SIWZ - Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Instrukcja znakowania szlaków turystycznych Warszawa 2014; c) załącznik nr 12-16 do SIWZ - opis, sytuacja, przekroje - jako część opracowania pn.: "Opracowanie koncepcji rozwoju infrastruktury rowerowej na terenie miasta Tarnowa"; d) warunki od gestorów sieci oraz konserwatora zabytków które przekaże zamawiający; e) wskazania, wytyczne i sugestie zamawiającego. 3) Pozyska uzgodnienia, opinie oraz materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zakresu robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj". 4) Wykona inwentaryzację zieleni do usunięcia. 5) Wykona na podstawie zatwierdzonej koncepcji Program Funkcjonalno Użytkowy, oraz sporządzi zestawienie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (zbiorcze zestawienia kosztów uwzględniające wydzielone grupy kosztów np. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, wbudowywane urządzenia, wykonanie wycinki oraz nasadzeń drzew, wykonanie organizacji ruchu, usunięcie lub przebudowy kolizji z sieciami uzbrojenia) zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389). 6) Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w zakresie przygotowywania koncepcji, PFU oraz zestawienia kosztów. 7) Zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj". 8) Wykona Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia jeśli taka będzie wymagana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7, 71322000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia20
Doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.