To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Wola: Realizacja indywidualnych usług doradczych - opieka indywidualnych doradców po rejestracji działalności gospodarczej w ramach projektu Pro45 - program wspierania przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych po 45 roku życia Działanie 6.2 PO KL.
Numer ogłoszenia: 358096 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260168 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Przedsiębiorczości S.A., ul. Przemysłowa 6, 43-225 Wola, woj. śląskie, tel. 0-32 211 81 80, 211 91 77, faks 0-32 211 81 80 wew. 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka akcyjna, w której dominujący udział mają JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja indywidualnych usług doradczych - opieka indywidualnych doradców po rejestracji działalności gospodarczej w ramach projektu Pro45 - program wspierania przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych po 45 roku życia Działanie 6.2 PO KL..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne wymienione niżej części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja indywidualnych usług doradczych - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu Pro45 - program wspierania przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych po 45 roku życia w ramach Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79.41.00.00-1 usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania. Zakres usług doradczych. Wykonawcy będą świadczyć usługi doradcze w zakresie: Usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym m.in.: rozliczenia umowy dotacji na rozwój przedsiębiorczości przed Beneficjentem (Zamawiającym), ubiegania się o wsparcie pomostowe przedłużone, bieżących problemów pojawiających się w prowadzonej działalności. Usługi doradcze świadczone będą świadczone na rzecz Uczestników Projektu w okresie wrzesień - grudzień 2011. Liczba godzin usług doradczych - opieki indywidualnego doradcy po rejestracji działalności gospodarczej wsparcia doradczego wynosi maksymalnie 8 godzin zegarowych na rzecz jednego Uczestnika Projektu. Dokładana liczba godzin zostanie każdorazowo określona wg potrzeb danej osoby. Łączna liczba godzin usług doradczych w ramach zamówienia wynosi 192. Zakłada się, że z usług doradczych będzie korzystało 24 Uczestników Projektu, którzy zostaną podzielone na 4 grupy. W każdej grupie znajdzie się 6 Uczestników Projektu. Łączna maksymalna ilość godzin przypadająca na 1 grupę to 48 godzin. Każda grupa stanowi odrębną część zamówienia. Zamówienie składa się zatem z odrębnych 4 części (zadań) podzielonych na: Cztery sześcioosobowych grup Uczestników Projektu, dla których świadczone będą usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej, w każdej grupie ilość godzin usług doradczych wynosi 48. - Zadanie 3.1.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 1; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011; - Zadanie 3.2.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 2; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011; - Zadanie 3.3.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 3; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011; - Zadanie 3.4.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 4; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011. Każdy Uczestnik Projektu, który będzie odbiorcą usług doradczych będzie miał możliwość dokonania wyboru tematyki doradztwa wraz z określeniem wymiaru czasowego odnośnie poszczególnych zagadnień wymienionych w zakresie usług doradczych w limicie godzin wynikającego z założeń Projektu przypadającego na jednego Uczestnika Projektu. Usługa doradcza będzie świadczona przez Wykonawcę na terenie miasta Tychy i powiatu bieruńsko-lędzińskiego. Szczegółowa lokalizacja realizacji usług doradczych zostanie ustalona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, każdorazowo przed rozpoczęciem realizacji usług dla konkretnego Uczestnika Projketu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Nazwa projektu/programu: Pro45 - program wspierania przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych po 45 roku życia Działanie 6.2 POKL 2007-2012..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 3.1.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 1; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Repeta, Babice, ul. Spacerowa 16m, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3456,00
Oferta z najniższą ceną: 3456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 3.2.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 1; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Faltus, ul. Leśna 17/5, 43-225 Wola, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3360,00
Oferta z najniższą ceną: 3360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5596,99
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3.3.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 1; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Szumlakowska, al. Niepodległości 81/71, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4560,00
Oferta z najniższą ceną: 4560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5596,99
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 3.4.: usługi doradcze - opieka indywidualnych doradców dla Uczestników Projektu po rejestracji działalności gospodarczej - grupa 1; 6 osób; 48 godzin; termin realizacji: wrzesień 2011 - grudzień 2011
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Ziętek-Pierzchała, ul. Dunikowskiego 4c/5, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4560,00
Oferta z najniższą ceną: 4560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5596,99
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.