eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul.Krzeszowskiej 62a oraz lokalu Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul.Reymonta 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Biłgoraj: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul.Krzeszowskiej 62a oraz lokalu Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul.Reymonta 12
Numer ogłoszenia: 358054 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881200, 6881209, faks 084 6866974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul.Krzeszowskiej 62a oraz lokalu Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul.Reymonta 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a oraz lokalu Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul. Reymonta 12 na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz postanowienia umowy o świadczenie usług dystrybucji ( zwanej umową kompleksową dostawy energii elektrycznej) zgodnie z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997r. (tekst jednolity z 2006 roku Dz. U. Nr 89, poz. 625 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności z: Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007r., Nr 93, poz. 623); Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego rozwiązania: a) Część I - dotyczy kompleksowej dostawy energii elektrycznej do punktu poboru, tj. do budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a 4.Operatorem systemu dystrybucyjnego do którego przyłączony jest pierwszy punkt poboru energii tj. budynek O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a jest PGE Dystrybucja Sp. zo.o. Oddział w Zamościu z siedzibą przy ul. Koźmiana 1, 22- 400 Zamość. Szczegółowe dane techniczne dotyczące tego punktu poboru: 1)Sposób sprzedaży energii - 24 h na dobę 2)Moc przyłączeniowa - 125 kW 3)Moc umowna - 90 kW 4)Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie trwania umowy - 137,5 MWh 5)Rozliczenia za zakupioną energię dokonywane będą na podstawie wskazań licznika według grupy taryfowej C-21 6)Odbiorca należy do grupy przyłączeniowej IV b) Część II - dotyczy kompleksowej dostawy energii elektrycznej do punktu poboru, tj. do lokalu Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul. Reymonta 12 5.Operatorem systemu dystrybucyjnego do którego przyłączony jest drugi punkt poboru energii tj. lokal Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul. Reymonta 12 jest PGE Dystrybucja Sp. zo.o. Oddział w Zamościu z siedzibą przy ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość. Szczegółowe dane techniczne dotyczące tego punktu poboru: 7)Sposób sprzedaży energii - 24 h na dobę 8)Moc przyłączeniowa - 16 kW 9)Moc umowna - 9 kW 10)Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie trwania umowy - 5,5 MWh 11)Rozliczenia za zakupioną energię dokonywane będą na podstawie wskazań licznika według grupy taryfowej C-11 12)Odbiorca należy do grupy przyłączeniowej VI 3. Kategoria przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - 2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 65.31.00.00-9 - Przesył energii elektrycznej. 4. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y: - oświadczy, że spełnia w/w warunek. - Wykaże, że posiada/ją koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997r. (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 89 poz. 625 ze. zm.). Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i wymaganych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y: - oświadczy że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y: - oświadczy że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y: - oświadczy że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca/y: - oświadczy że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwo - w przypadku reprezentacji przez pełnomocnika 3) Pełnomocnictwo ustanawiające lidera - w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie określonym poniżej. 2.Zmiany postanowień umowy następują pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 3.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 4.Dopuszczalne zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a)zmiany grupy taryfowej i grupy przyłączeniowej ze względu na zwiększone zapotrzebowanie włącznie z nowym obliczeniem warunków finansowych wynikającym z aktualnych cenników wykonawcy na dzień dokonywania zmiany; b)zmiany mocy przyłączeniowej ze względu na zwiększone lub zmniejszone jej zapotrzebowanie; c)zmiana stawek taryfy Operatora Sieci Dystrybucji zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (Rozdzielczej) OSD, wymagających dostosowania postanowień umowy do zaistniałych zmian. d)zmiany umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. e)zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. f)Zmiany umowy wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 5.Zmiana umowy w ppkt. a - f ust. 4 pociągająca za sobą zmianę ceny energii elektrycznej jest dopuszczalna i może nastąpić począwszy od następnego miesiąca rozliczeniowego w którym wpłynął wniosek strony umowy wraz ze stosownym jego uzasadnieniem. 6.W razie zmiany przepisów prawa mających obligatoryjne zastosowanie do umowy, jej postanowienia z nimi sprzeczne tracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa. 7.Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Biłgoraju, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 11:00, miejsce: O/ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta w okienku INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.12.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: 1) Jacek Blicharz - Naczelnik Wydziału Administracji i Remontów, tel. (084) 688 13 39 2) Ryszard Żabiński - Starszy Inspektor Wydziału Administracji i Remontów, tel. (084) 688 12 02 W sprawach proceduralnych: 1) Dariusz Cios - Specjalista Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych tel. (084) 688 12 02 2) Sabina Nizio - Inspektor Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych tel. (084) 688 12 02 2. Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do punktu poboru, tj. do budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - 2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 65.31.00.00-9 - Przesył energii elektrycznej. 2. Operatorem systemu dystrybucyjnego do którego przyłączony jest pierwszy punkt poboru energii tj. budynek O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62a jest PGE Dystrybucja Sp. zo.o. Oddział w Zamościu z siedzibą przy ul. Koźmiana 1, 22- 400 Zamość. Szczegółowe dane techniczne dotyczące tego punktu poboru: 1) Sposób sprzedaży energii - 24 h na dobę 2) Moc przyłączeniowa - 125 kW 3) Moc umowna - 90 kW 4) Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie trwania umowy - 137,5 MWh 5) Rozliczenia za zakupioną energię dokonywane będą na podstawie wskazań licznika według grupy taryfowej C-21 6) Odbiorca należy do grupy przyłączeniowej IV 3. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do punktu poboru, tj. do lokalu Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul. Reymonta 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kategoria przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - 2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 65.31.00.00-9 - Przesył energii elektrycznej. 2. Operatorem systemu dystrybucyjnego do którego przyłączony jest drugi punkt poboru energii tj. lokal Biura Terenowego ZUS we Włodawie przy ul. Reymonta 12 jest PGE Dystrybucja Sp. zo.o. Oddział w Zamościu z siedzibą przy ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość. Szczegółowe dane techniczne dotyczące tego punktu poboru: 1) Sposób sprzedaży energii - 24 h na dobę 2) Moc przyłączeniowa - 16 kW 3) Moc umowna - 9 kW 4) Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie trwania umowy - 5,5 MWh 5) Rozliczenia za zakupioną energię dokonywane będą na podstawie wskazań licznika według grupy taryfowej C-11 6) Odbiorca należy do grupy przyłączeniowej VI 3. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.