eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tłuszcz › Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Tłuszcz: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 35803 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20096 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tłuszcz, ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie, tel. 029 7573016, faks 029 7573016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica ETAP I, obejmująca: budowę sieci wodociągowej (wskazane odcinki), prowadzonej od budowanej SUW w miejscowości Łysobyki, przez Miąse i Jadwinin, z rur PE o śr. 110-225mm, o łącznej długości 6 262,0 m Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie wodociągu z rur PE TS SDR 17 o śr. 225 mm - L= 5 016,5 m 2) wykonanie wodociągu z rur PE TS SDR 17 o śr. 160 mm - L= 922,0 m 3) wykonanie wodociągu z rur PE TS SDR 17 o śr. 110 mm - L= 323,5 m 4) montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego na trasie, w węzłach i przy hydrantach 5) montaż hydrantów podziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego 6) montaż kształtek kołnierzowych (wg warunków ZGKiM w Tłuszczu) 7) roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów 8) odtworzenia nawierzchni 9) Tymczasowe zmiany w organizacji ruchu - projekt i oznakowanie, oraz zajęcie pasów drogowych dróg gminnych, drogi powiatowej i drogi wojewódzkiej (patrz też: Plan Nawierzchni) 2. Szczegółowy zakres robót określają: Opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i dokumentacja projektowa. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ). Wprowadzenie zamian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 7. W przypadku gdy Wykonawca zaproponuje materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych materiałów, tj. aktualne: 1) Deklaracje zgodności; 2) Certyfikaty; 3) Atesty higieniczne; 4) Aprobaty techniczne; 9. Roboty muszą być wykonane z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. Zm.), przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 z 2003 r.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 10. Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 11. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Organizacja robót. 1) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego. 2) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót, 3) Przed rozpoczęciem robót, wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca (kierownik budowy), 4) Wykonawca zobowiązuje się utrzymać teren robót w należytym porządku. 5) Odpady wykonawca będzie gromadził w jednym miejscu i wywoził na bieżąco, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu, 6) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. 14. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentacje powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 15. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 12 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń będących przedmiotem zamówienia oraz zapoznał się z przedmiarem robót a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.34 - 45.23.14.34 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOD-BUD Jarosław Karpiński, Kołakó 74, 05-254 Dąbrówka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2141736,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1648199,99

  • Oferta z najniższą ceną: 1648199,99 / Oferta z najwyższą ceną: 2706788,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.