Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-10-14
Wolsztyn: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wolsztyn w sezonach 2009/2010 i 2010/2011
Numer og³oszenia: 358020 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miejski w Wolsztynie , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 45 00, faks 068 34745 90.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wolsztyn w sezonach 2009/2010 i 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje: - pe³nienie dy¿urów w dni robocze i ¶wi±teczne, - usuwanie ¶niegów z powierzchni jezdni dróg na terenie miasta i Gminy Wolsztyn (d³ugo¶æ dróg ca. 58 km), - usuwanie ¶niegu z wytypowanych chodników, - usuwanie ¶lisko¶ci zimowej z powierzchni jezdni dróg - j.w., - usuwanie ¶lisko¶ci zimowej z wytypowanych powierzchni chodników, - dostawa materia³u ( piasek o uziarnieniu 2-5 mm + chlorek sodu w proporcji 75% piasku i 25% chlorku sodu) + koszt transportu ( do miejsca sk³adowania), - rozwiezienie skrzyñ przeznaczonych do akcji zimowej w wyznaczone punkty na terenie miasta.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.62.00.00 - Us³ugi od¶nie¿ania 90.63.00.00 - Us³ugi usuwania oblodzeñ .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2.000,00 z³ (s³ownie: dwa tysiêce z³otych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, spe³niaj±cy wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególno¶ci wymagania minimalne dla wykonawców. Wymagania minimalne dla Wykonawców: a) W zakresie posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada do¶wiadczenie w wykonywaniu us³ug o zakresie i warto¶ci porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególno¶ci udokumentuje, ¿e zrealizowa³ jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na zimowym utrzymaniu dróg o minimalnej d³ugo¶ci 30km w okresie min. 1 sezonu zimowego . W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie. b) W zakresie dysponowania potencja³em technicznym Wykonawca wyka¿e, ze dysponuje niezbêdnym sprzêtem do wykonania zadania, w tym: - Piaskarki hydrauliczne - szt. min. 2 - P³ugi od¶nie¿ne- szt. min 3, lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ opisanych wy¿ej, którymi bêdzie dysponowa³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie. c) W zakresie znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia wykonawca wyka¿e i potwierdzi, i¿ osi±gn±³ w ci±gu ka¿dego z ostatnich 3 lat roczny przychód ze sprzeda¿y w wysoko¶ci minimum 100.000,00 z³ , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres. W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie. d).Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek ka¿dy z Wykonawców winien spe³niæ osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie analizy przedstawionych przez Wykonawcê w ofercie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w punkcie 2 rozdzia³u III SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia - nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca winien z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: A1. O¶wiadczenie o tre¶ci okre¶lonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówieñ publicznych - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku Nr 5.1 do SIWZ; A2. O¶wiadczenie o tre¶ci okre¶lonej w art. 24 ust. 1 pkt. 4 w nawi±zaniu do art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5.2 do SIWZ; A.3. Dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; A.4. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymania w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawianych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert ofert; B. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: B.1.Wykaz us³ug potwierdzaj±cych spe³nienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego do¶wiadczenia , wykonanych w ci±gu ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e prace te zosta³y wykonane nale¿ycie (wy³±cznie w formie referencji potwierdzaj±cych jako¶æ wykonanych prac) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ ; B.2. Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ - potwierdzaj±cy spe³nienie warunku minimalnego z zakresu dysponowania potencja³em technicznym opisanego w SIWZ, B.3. Pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2 Wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia jakimi bêdzie dysponowa³. C. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: C.1. Polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej; C.2. O¶wiadczenie finansowe wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ, potwierdzone nastêpuj±cymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów okre¶laj±cych obroty, zysk oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za 3 lata obrotowe tj. za rok obrotowy przypadaj±cy trzy lata temu, za rok obrotowy przypadaj±cy dwa lata temu i za rok obrotowy przypadaj±cy rok temu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres; D. Inne dokumenty, które Wykonawca obowi±zany jest do³±czyæ do oferty : D.1. Zaakceptowane przez Wykonawcê -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowi±ce za³±cznik do SIWZ; D.2. Tabelê elementów scalonych; D.3. Kosztorys ofertowy; D.4. Dowód wniesienia wadium;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolsztyn.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 19.
Op³ata za SIWZ 50,00z³ (piêædziesi±t z³otych 00/100).
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obs³ugi Klienta.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- TP/7/2024- "Outsourcing us³ug specjalistów - lekarzy pediatrów w SPZOZ w Wolsztynie"
- Budowa 3 zbiorników wielofunkcyjnych i placów manewrowych oraz 1 punktu czerpania wody ze zbiornika wielofunkcyjnego i placu manewrowego na terenie Nadle¶nictwa Wolsztyn.
wiêcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w budynkach oraz na terenach przyleg³ych do budynków S±du Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez Miejski Zarz±d Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarz±du Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprz±tanie i utrzymanie w³a¶ciwego stanu sanitarno - porz±dkowego w czê¶ciach przezn. do wspólnego u¿ytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin bêd±cych w administrowaniu i zarz±dzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namys³ów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namys³ów
- Sprz±tanie pomieszczeñ i terenów zewnêtrznych Prokuratury Okrêgowej w Sieradzu i podleg³ych prokuratur rejonowych
- Bie¿±ce utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pe³nieniem ochrony osób i mienia
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.