eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii Nr sprawy EZP-252-37/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Morawica: Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii Nr sprawy EZP-252-37/2010
Numer ogłoszenia: 358012 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii Nr sprawy EZP-252-37/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy niżej wymienionych urządzeń fabrycznie nowych, rok produkcji 2010, gotowych do pracy: - rotor elektryczny do ćwiczeń czynno biernych z wyświetlaczem i biofeebackiem - 1 kpl, - stół rehabilitacyjny szer 120 cm - 1 szt, - rotor poziomy treningowy - 1 kpl, - wielofunkcyjny stół do ćwiczeń manualnych ręki- 1 kpl, - lampa Bioptron- 1 szt - lampa Sollux na statywie podłogowym 1szt, - przyrządy do rehabilitacji: - trener równowagi - 2zestawy po 3 kolory, - piłki: 1 szt/55cm/, 1szt/45cm/, - siatki rehabilitacyjne o różnym oporze do ćwiczeń palców - 1 zestaw 6 siatek, - masa do rehabilitacji dłoni - 1 zestaw kolorów, - trener dłoni -1 zestaw piłeczek o różnym oporze, - stopy do nauki chodzenia - 1 zestaw 8sztuk. określonego w specyfikacji technicznej stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane urządzenia medyczne muszą posiadać deklarację zgodności (CE) i spełniać wy-mogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r Nr 107 poz. 679). 1.Dostawa sprzętu obejmie wszystkie koszty związane z transportem, z montażem oraz przeszkoleniem pracowników obsługujących sprzęt w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu w dniu zamontowania i uruchomienia urządzenia oraz wyda stosowne imienne zaświadczenie o odbytym szkoleniu, a także wraz z aparatem dostarczy instrukcję ob-sługi w języku polskim. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Dział Fizjoterapii. 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 15.01.2011roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 1 dostawę o wartości brutto: Pakiet I - 20 000,00zł, Pakiet II - 6 000,00zł, Pakiet III - 2 000,00zł, Pakiet IV - 10 000,00zł, Pakiet V - 8 000,00zł, Pakiet VI - 1 000,00zł, Pakiet VII - 1 600,00zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: - formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); - prawidłowo wypełniony formularz specyfikacji technicznej sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); - deklaracja zgodności CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r Nr 107 poz. 679); - foldery, zdjęcia lub rysunki oraz materiały i informacje producenta w języku polskim po-twierdzające parametry techniczne i użytkowe oferowanego sprzętu; - warunki gwarancji na oferowany sprzęt. - warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na oferowany sprzęt. - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy osób fizycznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł,dokonując opłaty w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - rotor elektryczny do ćwiczeń czynno biernych z wyświetlaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny rotor do pasywnej i aktywnej terapii kończyn dolnych, przeznaczony do rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej i kardiologicznej z biofeedbackiem i treningiem symetrii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - stół rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń wg metody Bobath - 1 szt z 2-częściowym leżyskiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - rotor poziomy treningowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor poziomy treningowy - 1 szt, rower poziomy do ćwiczenia w pozycji półleżącej, polecany szczególnie w rehabilitacji osób z problemami kręgosłupa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - wielofunkcyjny stół do ćwiczeń manualnych ręki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjny stół do ćwiczeń manualnych ręki - 1 szt, do ćwiczeń siłowych ręki. Urządzenie do rehabilitacji ręki neurologicznej, ortopedycznej i geriatrycznej składające się z 12 niezależnych stanowisk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - lampa BIOPTON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa BIOPTRON ze statywem podłogowym - 1szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - lampa SOLLUX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa SOLLUX - 1 szt, ze statywem podłogowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Przyrządy do rehabilitacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do rehabilitacji: - trener równowagi - 2zestawy po 3 kolory, - piłki: 1 szt/55cm/, 1szt/45cm/, - siatki rehabilitacyjne o różnym oporze do ćwiczeń palców - 1 zestaw 6 siatek, - masa do rehabilitacji dłoni - 1 zestaw kolorów, - trener dłoni -1 zestaw piłeczek o różnym oporze, - stopy do nauki chodzenia - 1 zestaw 8sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.