eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego, tj. w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przyAl. Marcinkowskiego 32, ul. Piaskowa 4-5, ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Kościuszki 132

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Poznań: Świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego, tj. w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy: Al. Marcinkowskiego 32, ul. Piaskowa 4-5, ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Kościuszki 132
Numer ogłoszenia: 358007 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, faks 061 8566069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego, tj. w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy: Al. Marcinkowskiego 32, ul. Piaskowa 4-5, ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Kościuszki 132.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania sukcesywne świadczenie usług związanych z usuwaniem odpadów komunalnych stałych oraz w ramach wynagrodzenia odbiór makulatury z obiektów Zamawiającego oraz wyposażenie Zamawiającego w pojemniki (kontenery) na odpady, które stanowią własność Wykonawcy. b) Adres, liczbę pojemników, ich pojemność, rodzaj odpadów oraz częstotliwość wywozu określa Załącznik nr 1, stanowiący integralną część umowy. c) Zamawiający wymaga aby pojemniki dostarczone dla lokalizacji wyszczególnionej w Załączniku nr 1 wzoru umowy pod pozycją nr 1 tj. Al. Marcinkowskiego 32 posiadały głębokość maksymalną 102 cm i szerokość maksymalną 125 cm, co podyktowane jest specyfiką obiektu i docelowym miejscem ich ustawienia. d) Pod pojęciem odpadów komunalnych stałych rozumie się odpady powstające w gospodarstwie domowym ( z wyjątkiem gorącego popiołu), w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, z wyjątkiem odpadów niebezpiecznych z zakładów opieki zdrowotnej i weterynaryjnych, o których mowa w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( Dz. U. Nr 62, poz. 628) oraz w rozporządzeniu M.Ś. z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U. Nr 112, poz. 1206). e) Pod pojęciem odpadów komunalnych nie należy rozumieć w szczególności: gruzu, ziemi, gałęzi, zużytych mebli, sprzętu gospodarstwa domowego, obornika, kamieni i innych odpadów nagromadzanych w wyniku remontów. Wywóz tego rodzaju odpadów nie stanowi przedmiotu niniejszej umowy i wymaga oddzielnego zlecenia f) Wykonawca dostarczy pojemniki na odpady pod adresem zgodnym z wykazem stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy i ustawi je w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym zapewniającym prawidłowy dostęp w trakcie trwania umowy. g) Wykonawca zapewni załadunek odpadów, tak aby zapobiegać ich rozsypaniu, a w przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku zobowiązuje się do ich uprzątnięcia. h) Wykonawca zapewni wysprzątanie altanek śmietnikowych przy każdym odbiorze poprzez zebranie ewentualnie zalegających odpadów oraz sprzątanie miejsc w których następuje załadunek odpadów, tak aby po wykonaniu tej czynności miejsce to pozostało czyste bez zalegania nieczystości, które wypadły podczas załadunku. i) Wykonawca zapewni transport odpadów z miejsc ich składowania określonych w Załączniku nr 1 do umowy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych. j) Wykonawca zapewni odbiór makulatury we własnym zakresie z miejsca jej składowania uzgodnionego z Zamawiającym, znajdującego się w jego siedzibie. k) Wykonawca unieszkodliwi lub zagospodaruje odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. l) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pojemników w należytej czystości, odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, a także wymiany zużytych lub naprawy uszkodzonych kontenerów. m) Wykonawca zapewni dwa razy w roku w okresie maj - październik mycie oraz dezynfekcję pojemników na własny koszt, przy czym czynność ta będzie wykonywana na zgłoszenie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca posiada aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.). oraz - posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania przedsiębiorcy, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - polegających na wywozie odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto każda - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług i załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, do kwoty co najmniej 200.000,00;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 Poznań, pokój nr 3 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 poznań, pokój nr 3 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.