eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja kanalizacji wód opadowych i drenażowych na terenie Kolonii Przemysłowej nad Drwiną



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35793

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja kanalizacji wód opadowych i drenażowych na terenie Kolonii Przemysłowej nad Drwiną Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., do kontaktów: Łukasz Gurtat, Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6535533, fax 012 6176666, e-mail: lukasz.gurtat@marr.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.marr.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: spółka akcyjna; rozwój regionalny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kanalizacji wód opadowych i drenażowych na terenie Kolonii Przemysłowej nad Drwiną. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kolonia Przemysłowa nad Drwiną, Krakow, ul. Nad Drwiną 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: modernizacja kanalizacji wód opadowych i drenażowych na terenie Kolonii Przemysłowej nad Drwiną 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przedstawią posiadane doświadczenie potwierdzone odpowiednimi referencjami w zakresie i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.31 - Przepompownie wody odpadowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.31 - Przepompownie wody odpadowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac obejmuje wykonanie: a) zabudowy na istniejącej kanalizacji deszczowej urządzeń do podczyszczania ścieków opadowych, tj. osadnika zawiesin, separatora substancji ropopochodnych i przepompowni dwu pompowej (P1, P2), b) doprowadzenie zasilania elektrycznego do pompowni ścieków, c) przebudowę rurociągów tłocznych odprowadzających wody opadowe i drenażowe, d) komorę rozprężną i wylot do rzeki Drwiny, e) roboty wykończeniowe i porządkowe, f) uruchomienie, przekazanie do użytkowania oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z aktualizacją podkładów geodezyjnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 22.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Prawo zamówień publicznych w wysokości: 85.000,00 zł Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Fortis Bank Polska S.A. l/O Kraków nr 64 1600 1013 0002 0011 6146 9001 Termin wniesienia wadium upływa w dniu 10 sierpnia 2006r 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określono w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. wykonawcy, którzy; a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; personel kierowniczy wykonawcy i/lub podwykonawcy powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie wymaganym do prowadzenia prac wyszczególnionych w punkcie V ppkt 2, należy udokumentować informację o przeciętnie zatrudnionej liczbie pracowników w latach 2003-2005 i ich stażu pracy, oraz wykaz minimum 2 robót budowlanych dotyczących wykonania lub modernizacji kanalizacji o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: należy przedłożyć informację określającą obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia będzie dokonywana na podstawie formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dokumenty w następującej kolejności: a) oferta - załącznik nr 1 b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy prwd upływem terminu składania c) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczodnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) informacja na temat przeciętnej liczby pracowników w latach 2003-2005, o w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz personelu kierowniczego, oraz osoby odpowiedzialnej za roboty elektryczne z udokumentowaniem posiadanych przez nich uprawnień poprzez załączenie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałom oraz stażu pracy - załącznik nr 2 f) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich prac, oraz informacje z ppkt b), c), e), h) - załącznik 3. g) wykaz robót budowlanych dotyczących wykonania lub modernizacji kanalizacji o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu niniejszego postępowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2001-2005) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, itp.) - należy przedstawić minimum 2 roboty budowlane tego rodzaju- załącznik nr 4 h) wykaz posiadanego sprzętu technicznego koniecznego do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 i) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podłoga ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy przedłożyć informację określającą obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 j) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert k) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczanie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ta uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności iub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiono nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert I) polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej m) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert n) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonyrn w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przedd upływem terminu składania ofert o) kosztorys ofertowy p) oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 q) oświadczenie podwykonawcy o współpracy - załącznik nr 8 r) dowód wpłaty wadium s) uzupełniony i podpisany formularz umowy - wzór umowy jest załącznikiem nr 10 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena wykonania zadania (%) 90 2. 2. Okres gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl. Opłata: 130 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za specyfikację należy wpłacić w kasie Zamawiającego przy odbiorze dokumentacji w siedzibie Zamawiającego lub na konto przy przesyłaniu pocztą. Specyfikacja jest dostępna na stronie Zamawiającego www.marr.pl lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego odpłatnie, sekretariat pok. 419, ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie lub za zaliczeniem pocztowym. Uwaga!! Firmy zainteresowane udziałem w przetargu mają obowiązek skutecznie powiadomić Zamawiającego o chęci przystąpienia do udziału w postępowaniu. Zawiadomienie można przekazać na adres: lukasz.gurtat@marr.pl lub fax-em 012 6535533. Za skuteczne powiadomienie uznaje się tylko wtedy, gdy wykonawca otrzyma tą samą drogą potwierdzenie przyjęcia zawiadomienia. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 09:15, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.