eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › budowa Domu Strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej (części bojowej) zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Wróżenickiej 49

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-20

POZYCJA 35788

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: budowa Domu Strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej (części bojowej) zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Wróżenickiej 49

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, do kontaktów: Ewa Pawlicka, Agnieszka Mikrut, pl. Wszystkich Świętych 3/4 lok., 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161236, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: GMINA MIEJSKA KRAKÓW, URZĄD MIASTA KRAKOWA, Piotr Stajer, Witold Banaś, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Dorota Turska pn. 9.00-16.00, wt.-pt. 8.00-14.00, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161217, fax 12 6161217, e-mail: info@um.krakow.pl, www.bip.krakow.pl/zamowienia. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Kancelaria Magistratu stanowisko nr 1, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Domu Strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej (części bojowej) zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Wróżenickiej 49. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa Domu Strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej (części bojowej) zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Wróżenickiej 49 zgodnie dokumentacją techniczną (załącznik nr VI i VIII do specyfikacji), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr VII do specyfikacji), w zakresie wskazanym w przedmiarach robót (załącznik nr V do specyfikacji) oraz sporządzonym przez Wykonawcę kosztorysem ofertowym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.26.20 - Ściany nośne Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.20 - Ściany nośne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 70;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 4 tys.zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. dysponujący kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń oraz posiadającym aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu budowlanego; 4. którzy w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty o charakterze zbliżonym (rodzaj konstrukcji i kubatura) do przedmiotu zamówienia. 5. posiadający obrót za ostatni rok obrotowy na poziomie nie niższym niż 1.000.000,00 złotych. II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez - osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 B do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. uprawnień ogólnobudowlanych bez ograniczeń dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu budowlanego. 8. Podpisany przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy wykaz robót, o których mowa w pkt I.4. siwz, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr IV do specyfikacji. 9. Dokumenty wystawione przez Zleceniodawców, wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. II. 8 potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. I.4. 10. Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdań finansowych inny dokument określający obroty i zysk za ostatni rok obrotowy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). 11.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty według druku stanowiącego załącznik Nr III do specyfikacji. 12. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z otrzymanymi przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr V do specyfikacji 13. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 14. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, cena - 67.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 12:00, Budynek UMK Pl. Wszystkich Świętych 3-4, sala im. J. Dietla.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.