Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Olsztyn: utrzymanie czystości w obiektach i na posesjach Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego znajdujących się w Olsztynie, Elblągu i Ełku
Numer ogłoszenia: 357842 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w obiektach i na posesjach Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego znajdujących się w Olsztynie, Elblągu i Ełku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający podzielił realizację przedmiotu zamówienia na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I obejmująca usługę utrzymania czystości w budynku i na posesji Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz na posesji przy ul. Lotniczej 30 A w zakresie: a) powierzchni wewnętrznej w budynku Delegatury Urzędu wynoszącej 2774,10 m2, b) powierzchni zewnętrznej na posesji Delegatury Urzędu wynoszącej 2923 m2, c) powierzchni zewnętrznej posesji przy ul. Lotniczej 30 A wynoszącej 2900 m2 oraz żywopłotu (40 mb), 2) CZĘŚĆ II obejmująca usługę utrzymania czystości w budynku i na posesji Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul. Kotwiczej 2 w zakresie: a) powierzchni wewnętrznej wynoszącej 684,60 m2, b) powierzchni zewnętrznej wynoszącej 1510 m2, 3) CZĘŚĆ III obejmująca usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku przy ul. Mickiewicza 15 oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w zakresie powierzchni wewnętrznej wynoszącej 242,96 m2, 4) CZĘŚĆ IV obejmująca usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Olsztynie przy ul. Dworcowej 60 w zakresie powierzchni wewnętrznej wynoszącej 138 m2, 5) CZĘŚĆ V obejmująca usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16 w zakresie powierzchni wewnętrznej wynoszącej 410,50 m2. 2. Szczegółowe wykazy rodzajów powierzchni i pomieszczeń oraz zakresy obowiązków związanych z wykonywaniem poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zawierają: 1) w przypadku CZĘŚCI I - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) w przypadku CZĘŚCI II - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w przypadku CZĘŚCI III - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) w przypadku CZĘŚCI IV - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) w przypadku CZĘŚCI V - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku CZĘŚCI I i CZĘŚCI III zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze po godzinach pracy pracowników Delegatur, przy czym w przypadku Delegatury w Elblągu jeden pracownik wykonawcy będzie do dyspozycji zamawiającego w godzinach pracy Delegatury. 4. W przypadku CZĘŚCI II zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze od godz. 11:00 do godz. 17:00 w pomieszczeniach użytkowanych przez Straż Graniczną, oraz do godz. 20:00 w pomieszczeniach pozostałych. 5. W przypadku CZĘŚCI IV zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie po godzinach pracy Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności, tj. od poniedziałku do piątku po godzinie 17:00. 6. W przypadku CZĘŚCI V zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze od godziny 11:00. 7. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca użyje własnych maszyn, narzędzi oraz środków myjących i konserwujących właściwych do danego rodzaju czyszczonych powierzchni, posiadających atest PZH. 8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia sprzątanych pomieszczeń sanitarnych w środki higieniczne takie jak papier toaletowy, mydło w płynie oraz ręczniki papierowe, z zastrzeżeniem obowiązku uzupełniania płynu do higienicznej dezynfekcji rąk w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności - dotyczy CZĘŚCI III i CZĘŚCI IV zamówienia. 9. Zamawiający na swój koszt udostępni wykonawcy niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia ciepłą i zimną wodę, energię elektryczną oraz zamykane pomieszczenie do przechowywania sprzętu, materiałów i odzieży roboczej. 10. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia w roku 2016, 2) etap II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia w roku 2017. 11. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II, zamawiający odstąpi od realizacji tego etapu, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia powierzchni objętych usługą utrzymania czystości wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy, bez zmiany stawki wynagrodzenia za 1 m2 świadczenia usługi sprzątania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz na posesji przy ul. Lotniczej 30 A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
jakie przetargi wygrała firma
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
- Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128103,36
Oferta z najniższą ceną: 128103,36 / Oferta z najwyższą ceną: 214910,40
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul. Kotwiczej 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
jakie przetargi wygrała firma
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
- Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34896,00
Oferta z najniższą ceną: 34896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83617,92
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku przy ul. Mickiewicza 15 oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Adelfi, ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20389,68
Oferta z najniższą ceną: 20389,68 / Oferta z najwyższą ceną: 38400,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Olsztynie przy ul. Dworcowej 60
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
jakie przetargi wygrała firma
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
- Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12552,48
Oferta z najniższą ceną: 12552,48 / Oferta z najwyższą ceną: 24840,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
jakie przetargi wygrała firma
GLANZ COMPANY PERSONEL SERVICE Beata Stefanowicz
- Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27487,20
Oferta z najniższą ceną: 27487,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jest to usługa, która posiada ustalone standardy jakościowe oraz jest oferowana na rynku przez znaczną liczbę podmiotów.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.