eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › utrzymanie czystości w obiektach i na posesjach Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego znajdujących się w Olsztynie, Elblągu i Ełku



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Olsztyn: utrzymanie czystości w obiektach i na posesjach Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego znajdujących się w Olsztynie, Elblągu i Ełku
Numer ogłoszenia: 357842 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w obiektach i na posesjach Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego znajdujących się w Olsztynie, Elblągu i Ełku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający podzielił realizację przedmiotu zamówienia na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I obejmująca usługę utrzymania czystości w budynku i na posesji Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz na posesji przy ul. Lotniczej 30 A w zakresie: a) powierzchni wewnętrznej w budynku Delegatury Urzędu wynoszącej 2774,10 m2, b) powierzchni zewnętrznej na posesji Delegatury Urzędu wynoszącej 2923 m2, c) powierzchni zewnętrznej posesji przy ul. Lotniczej 30 A wynoszącej 2900 m2 oraz żywopłotu (40 mb), 2) CZĘŚĆ II obejmująca usługę utrzymania czystości w budynku i na posesji Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul. Kotwiczej 2 w zakresie: a) powierzchni wewnętrznej wynoszącej 684,60 m2, b) powierzchni zewnętrznej wynoszącej 1510 m2, 3) CZĘŚĆ III obejmująca usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku przy ul. Mickiewicza 15 oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w zakresie powierzchni wewnętrznej wynoszącej 242,96 m2, 4) CZĘŚĆ IV obejmująca usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Olsztynie przy ul. Dworcowej 60 w zakresie powierzchni wewnętrznej wynoszącej 138 m2, 5) CZĘŚĆ V obejmująca usługę utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16 w zakresie powierzchni wewnętrznej wynoszącej 410,50 m2. 2. Szczegółowe wykazy rodzajów powierzchni i pomieszczeń oraz zakresy obowiązków związanych z wykonywaniem poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zawierają: 1) w przypadku CZĘŚCI I - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) w przypadku CZĘŚCI II - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w przypadku CZĘŚCI III - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) w przypadku CZĘŚCI IV - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) w przypadku CZĘŚCI V - załącznik do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku CZĘŚCI I i CZĘŚCI III zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze po godzinach pracy pracowników Delegatur, przy czym w przypadku Delegatury w Elblągu jeden pracownik wykonawcy będzie do dyspozycji zamawiającego w godzinach pracy Delegatury. 4. W przypadku CZĘŚCI II zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze od godz. 11:00 do godz. 17:00 w pomieszczeniach użytkowanych przez Straż Graniczną, oraz do godz. 20:00 w pomieszczeniach pozostałych. 5. W przypadku CZĘŚCI IV zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie po godzinach pracy Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności, tj. od poniedziałku do piątku po godzinie 17:00. 6. W przypadku CZĘŚCI V zamówienia sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w dni robocze od godziny 11:00. 7. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca użyje własnych maszyn, narzędzi oraz środków myjących i konserwujących właściwych do danego rodzaju czyszczonych powierzchni, posiadających atest PZH. 8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia sprzątanych pomieszczeń sanitarnych w środki higieniczne takie jak papier toaletowy, mydło w płynie oraz ręczniki papierowe, z zastrzeżeniem obowiązku uzupełniania płynu do higienicznej dezynfekcji rąk w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności - dotyczy CZĘŚCI III i CZĘŚCI IV zamówienia. 9. Zamawiający na swój koszt udostępni wykonawcy niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia ciepłą i zimną wodę, energię elektryczną oraz zamykane pomieszczenie do przechowywania sprzętu, materiałów i odzieży roboczej. 10. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia w roku 2016, 2) etap II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia w roku 2017. 11. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II, zamawiający odstąpi od realizacji tego etapu, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia powierzchni objętych usługą utrzymania czystości wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy, bez zmiany stawki wynagrodzenia za 1 m2 świadczenia usługi sprzątania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz na posesji przy ul. Lotniczej 30 A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128103,36

  • Oferta z najniższą ceną: 128103,36 / Oferta z najwyższą ceną: 214910,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: usługa utrzymania czystości w budynku i na posesji Morskiego Przejścia Granicznego w Elblągu przy ul. Kotwiczej 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83617,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Delegatury Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Ełku przy ul. Mickiewicza 15 oraz w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Adelfi, ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20389,68

  • Oferta z najniższą ceną: 20389,68 / Oferta z najwyższą ceną: 38400,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Olsztynie przy ul. Dworcowej 60

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12552,48

  • Oferta z najniższą ceną: 12552,48 / Oferta z najwyższą ceną: 24840,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glanz Company Personel Service Beata Stefanowicz, ul. Mickiewicza 22/12, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27487,20

  • Oferta z najniższą ceną: 27487,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Jest to usługa, która posiada ustalone standardy jakościowe oraz jest oferowana na rynku przez znaczną liczbę podmiotów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.