eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gowarczów › Remont budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie-II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Gowarczów: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie-II etap
Numer ogłoszenia: 357792 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Obsługa Ekonomiczno-Administracyjna Szkół Gminy Gowarczów , ul. Szkolna 22, 26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-48 6724003, faks 0-48 6724003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gowarczow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie-II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót określa przedmiar robót (umieszczony na stronie www.gowarczow.asi.pl) w tym: Zadanie nr 1- Remont i konserwacja pokrycia dachowego z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi w Szkole Podstawowej w Gowarczowie obejmujący następujący zakres a w szczególności - roboty przygotowawcze(zabezpieczenia, rusztowania, organizacja zaplecza), - wymiana wszystkich łączników blachy trapezowej wraz z ich uszczelnieniem (z łatami), - wykonanie napraw, wymiany i uszczelnienia obróbek kominów. - wykonanie uszczelnienia przez zastosowanie uszczelek z pianki poliuretanowej obróbki kalenicy i okapu, - wykonanie-montaż zapór śniegowych (zatrzymujących zsuwający się śnieg), - czyszczenie rynien dachowych, - regulacja spadków rynien dachowych bez ich zdejmowania, - wymiana uszkodzonych lub obruszanych rynhaków, - naprawa rynien dachowych z wymianą uszkodzonych odcinków, - naprawa łączników i narożników rynien, - uszczelnienie odcinków rynien, - uszczelnienie pasów nadrynnowych, - naprawa rur spustowych, - wymiana uszkodzonych odcinków rur spustowych, - naprawa uchwytów rur spustowych, - zmiana wykonania dwóch odpływów z rur spustowych przy wejściu głównym (przedłużenie poza budynek poprzez wykonanie krytego odcinaka z rur PCV), - dwukrotne malowanie rynien i rur spustowych farbami na blachy ocynkowane. Zadanie nr 2 Wymiana posadzki z płytek PCV na wykładzinę rulonową z winylu w Szkole Podstawowej w Gowarczowie (poziom szatni) obejmująca następujący zakres a w szczególności - roboty przygotowawcze(zabezpieczenia, usunięcie sprzętu szkolnego, organizacja zaplecza), - zerwanie posadzki z płytek PCV wraz z ich usunięciem i utylizacją, - skucie uszkodzonego podłoża z zaprawy cementowej, - naprawa miejsc uszkodzonych poprzez uzupełnienie zaprawą regeneracyjną, - gruntowanie (wzmocnienie) istniejącego podłoża gruntem wzmacniającym, - wykonanie warstwy wyrównującej i wzmacniającej istniejące podłoże z zaprawy samopoziomującej gr. około 10 mm, - szlifowanie podłoża, - założenie listew dylatacyjnych, - założenie (montaż) listew wyobleniowych, - przyklejenie wykładziny rulonowej homogenicznej z winylu z wywinięciem na ściany na wysokość15 cm wraz z zgrzewaniem, wykładzina winna mieć atest higieniczno-sanitarny i p.poż., wykładzina w I klasie jakości i średnim standardzie jakościowym - wykonanie dodatkowej warstwy ochronnej wykładziny z akrylu, - przeniesienie i ustawienie sprzętu szkolnego do remontowanych pomieszczeń, - usunięcie i utylizacja gruzu powstałego z rozbiórek. Zadanie nr 3 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w elewacji zachodniej całego budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie - wykonanie pomiarów otworów okiennych i drzwiowych, - dostarczenie okien i drzwi, z profili PCV, dwuszybowych, zespolonych z kwaterami uchylnymi i uchylno rozwieralnymi jak dotychczasowe - wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej, - usunięcie zdemontowanych okien i drzwi poza budynek na wyznaczone składowisko, - utylizacja zdemontowanych okien, - montaż okien i drzwi (mocowanie kotew, uszczelnienie pianką poliuretanową), - obrobienie tynkarskie okien (od zewnątrz i wewnątrz), - wykonanie spadków z zaprawy pod podokienniki zewnętrzne, - montaż podokienników (parapetów) zewnętrznych - malowanie farbami emulsyjnymi dwukrotne ze szpachlowaniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, - powykonawcze sprawdzenie i regulacja mechanizmów okien i drzwi, - usunięcie i utylizacja gruzu z rozbiórki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia z których co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej jedną robotę, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia określonemu w zadaniu nr 1 a wartość tej roboty jest nie mniejsza niż 25 000,00 PLN brutto - w przypadku składania oferty na część 1 (zadanie 1); co najmniej jedną robotę, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w zadaniu nr 2 a wartość tej roboty jest nie mniejsza niż 25 000,00 PLN brutto - w przypadku składania oferty na część 2 (zadanie 2); co najmniej jedną robotę, która odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w zadaniu nr 3 a wartość tej roboty jest nie mniejsza niż 25 000,00 PLN brutto - w przypadku składania oferty na część 3 (zadanie 3); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia/nie spełnia/ na podstawie niżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu o których mowa w sekcji III.2.A Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą nastepujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4 Wykaz wykonanych w tym okresie robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał. nr 4 , dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek o którym mowa w sekcji III.2.A d) 5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej, dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek o którym mowa w Sekcjii III.2.A c) 6. Kosztorys ofertowy 7. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. C. 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w części B pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.Dokumenty, o których mowa w cz. C pkt. 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w cz. C pkt. 1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 2. stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w prowadzonym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionego/ ych przedstawiciela/ li wykonawcy. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z nich składa oddzielnie dokumenty określone w cz. B pkt. 2, 3 natomiast łącznie składają pozostałe dokumenty określone w cz. B.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gowarczow.asi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Obsługa Ekonomiczno-Administracyjna Szkół Gminy Gowarczów, ul. Szkolna 22, 26-225 Gowarczów-pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Obsługa Ekonomiczno-Administracyjna Szkół Gminy Gowarczów, ul. Szkolna 22, 26-225 Gowarczów-pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i konserwacja pokrycia dachowego z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi w Szkole Podstawowej w Gowarczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i konserwacja pokrycia dachowego z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi w Szkole Podstawowej w Gowarczowie obejmujący następujący zakres (określony przez przedmiar robót umieszczony na stronie www.gowarczow.asi.pl) a w szczególności - roboty przygotowawcze(zabezpieczenia, rusztowania, organizacja zaplecza), - wymiana wszystkich łączników blachy trapezowej wraz z ich uszczelnieniem (z łatami), - wykonanie napraw, wymiany i uszczelnienia obróbek kominów. - wykonanie uszczelnienia przez zastosowanie uszczelek z pianki poliuretanowej obróbki kalenicy i okapu, - wykonanie-montaż zapór śniegowych (zatrzymujących zsuwający się śnieg), - czyszczenie rynien dachowych, - regulacja spadków rynien dachowych bez ich zdejmowania, - wymiana uszkodzonych lub obruszanych rynhaków, - naprawa rynien dachowych z wymianą uszkodzonych odcinków, - naprawa łączników i narożników rynien, - uszczelnienie odcinków rynien, - uszczelnienie pasów nadrynnowych, - naprawa rur spustowych, - wymiana uszkodzonych odcinków rur spustowych, - naprawa uchwytów rur spustowych, - zmiana wykonania dwóch odpływów z rur spustowych przy wejściu głównym (przedłużenie poza budynek poprzez wykonanie krytego odcinaka z rur PCV), - dwukrotne malowanie rynien i rur spustowych farbami na blachy ocynkowane..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.26.19.10-9, 45.44.21.00-8, 45.21.42.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana posadzki z płytek PCV na wykładzinę rulonową z winylu w Szkole Podstawowej w Gowarczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana posadzki z płytek PCV na wykładzinę rulonową z winylu w Szkole Podstawowej w Gowarczowie (poziom szatni) obejmująca następujący zakres (określony przez przedmiar robót umieszczony na stronie www.gowarczow.asi.pl )a w szczególności - roboty przygotowawcze(zabezpieczenia, usunięcie sprzętu szkolnego, organizacja zaplecza), - zerwanie posadzki z płytek PCV wraz z ich usunięciem i utylizacją, - skucie uszkodzonego podłoża z zaprawy cementowej, - naprawa miejsc uszkodzonych poprzez uzupełnienie zaprawą regeneracyjną, - gruntowanie (wzmocnienie) istniejącego podłoża gruntem wzmacniającym, - wykonanie warstwy wyrównującej i wzmacniającej istniejące podłoże z zaprawy samopoziomującej gr. około 10 mm, - szlifowanie podłoża, - założenie listew dylatacyjnych, - założenie (montaż) listew wyobleniowych, - przyklejenie wykładziny rulonowej homogenicznej z winylu z wywinięciem na ściany na wysokość15 cm wraz z zgrzewaniem, wykładzina winna mieć atest higieniczno-sanitarny i p.poż., wykładzina w I klasie jakości i średnim standardzie jakościowym - wykonanie dodatkowej warstwy ochronnej wykładziny z akrylu, - przeniesienie i ustawienie sprzętu szkolnego do remontowanych pomieszczeń, - usunięcie i utylizacja gruzu powstałego z rozbiórek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.10-5, 45.43.21.11-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w elewacji zachodniej całego budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w elewacji zachodniej całego budynku Szkoły Podstawowej w Gowarczowie obejmująca następujący zakres (określony przedmiarem robót umieszczonym na stronie www.gowarczow.asi.pl) a w szczególności - wykonanie pomiarów otworów okiennych i drzwiowych, - dostarczenie okien i drzwi, z profili PCV, dwuszybowych, zespolonych z kwaterami uchylnymi i uchylno rozwieralnymi jak dotychczasowe - wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej, - usunięcie zdemontowanych okien i drzwi poza budynek na wyznaczone składowisko, - utylizacja zdemontowanych okien, - montaż okien i drzwi (mocowanie kotew, uszczelnienie pianką poliuretanową), - obrobienie tynkarskie okien (od zewnątrz i wewnątrz), - wykonanie spadków z zaprawy pod podokienniki zewnętrzne, - montaż podokienników (parapetów) zewnętrznych - malowanie farbami emulsyjnymi dwukrotne ze szpachlowaniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, - powykonawcze sprawdzenie i regulacja mechanizmów okien i drzwi, - usunięcie i utylizacja gruzu z rozbiórki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.10-5, 45.42.11.25-6, 45.42.11.25-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.