eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Słomczyn wzdłuż ulic Wiślanej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Konstancin-Jeziorna: Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Słomczyn wzdłuż ulic Wiślanej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724
Numer ogłoszenia: 357714 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283888 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Słomczyn wzdłuż ulic Wiślanej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: A. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wykonaniem odcinków sieci do granic posesji w m. Słomczyn w ulicach: Wiślanej (na odcinku od sW4 do sJ1) i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą wojewódzką 724 (odcinek od sW4 do sŁ7) oraz w uliczce dojazdowej (dz. ew. 10 obr. Słomczyn) - odcinek od sW10 do sW10.4; B. Przebudowa istniejącego rurociągu wodociągowego kolidującego z zaprojektowaną siecią kanalizacji sanitarnej (odcinek od wW1 do wW9); C. Odtworzenie nawierzchni ulicy Łyczyńskiej po wykonanych pracach zgodnie z wymogami zarządcy drogi. Sposób odtworzenia nawierzchni został określony w Decyzji nr 26/L/13 z dnia 25 stycznia 2013 r. znajdującej się w dokumentacji projektowej branży sanitarnej. Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie dokumentacji technicznej odtworzenia nawierzchni i jej uzgodnienie z Zarządem Dróg Powiatowych w Piasecznie; D. Odtworzenie nawierzchni ulicy Wiślanej (w miejscu prowadzenia robót) w następujący sposób: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego; ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego, frakcji 8÷63mm o grubości 15cm (po zagęszczeniu); ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 0÷31,5mm o grubości 12cm (po zagęszczeniu); wykonanie jednowarstwowej nawierzchni (w miejscu prowadzenia robót) z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 o grubości 6 cm. rzędne nawierzchni po naprawie winny być analogiczne do istniejących rzędnych. wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu wraz z gruzem z istniejącej nawierzchni. E. Odtworzenie nawierzchni drogi dojazdowej (dz. nr ew. 10) (na całej szerokości ulicy) w następujący sposób: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego; ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 8÷63mm o grubości 15cm (po zagęszczeniu); ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 4÷31,5mm o grubości 7cm (po zagęszczeniu); wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu wraz z gruzem z istniejącej nawierzchni. UWAGA: 1. Odcinki kanalizacji sanitarnej do poszczególnych posesji (do granicy działki) należy zakończyć systemowym korkiem kanalizacyjnym. 2. Odcinki sieci wodociągowej do poszczególnych posesji (do granicy działki) należy zakończyć korkiem zgrzewanym. 3. Zagęszczenie poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań powyższych warstw konstrukcyjnych, jak również zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów. 2. Zakres prac dla powyższych zadań obejmuje: 1) Realizację prac zgodnie z dokumentacją techniczną autorstwa firmy Schuessler Plan Inżynierzy Sp. z o.o. pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z terenu południowych miejscowości gminy Konstancin-Jeziorna; Zadanie IV - Budowa sieci kanalizacyjnej wzdłuż ulic Wiślanej, Jabłoniowej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724. Uwaga: Prace ziemne (w zakresie stanowiska archeologicznego) należy poprzedzić archeologicznymi badaniami wykopaliskowymi, zgodnie z Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 584/2014 z dn. 29.05.2014 r. (kopia w załączeniu); 2) wytyczenie w terenie trasy rurociągów, miejsc posadowienia studni kanalizacyjnych i innej armatury, kolizji z uzbrojeniem podziemnym, inwentaryzacja powykonawcza - pełna obsługa geodezyjna ze strony Wykonawcy; 3) wykonanie dokumentacji technicznej odtworzenia nawierzchni ulicy Łyczyńskiej oraz jej uzgodnienie z zarządcą drogi; 4) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego - poniesienie kosztów z tym związanych; 5) wykonanie robót ziemnych wraz z niezbędną wymianą gruntu, odwodnieniem wykopów; po zakończeniu robót ziemnych uzyskanie odpowiedniego stopnia zagęszczenia gruntu potwierdzonego wynikami badań przeprowadzonych przez uprawnioną osobę; 6) montaż rurociągów i niezbędnej armatury zgodnie z dokumentacją projektową; 7) uzyskanie zgody odpowiednich podmiotów oraz zapłata za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy; wody do celów socjalnych i technologicznych; zrzut wód z odwadniania wykopów; wód zużytych do płukania rurociągów; ścieków z zaplecza budowy itp.; 8) zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót; 9) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru; 10) wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących przewodów w pasie drogowym pod nadzorem eksploatatora tej sieci; 11) wykonanie odpowiednich prób szczelności, płukania i dezynfekcji, 12) naprawa, utwardzenie lub odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych w sposób wskazany powyżej; 13) uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac; 14) zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót; 15) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane; 16) przygotowanie protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.; 17) wykonanie inspekcji kamerą telewizyjną wybudowanych sieci kanalizacji sanitarnej po zakończeniu wszystkich robót, a w razie konieczności wykonanie czyszczenia rurociągów; 18) złożenie do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego potwierdzenia tego organu o dopuszczeniu wybudowanych sieci do użytkowania lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanych sieci (jeżeli będzie wymagana). 3. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zapoznanie się z jego otoczeniem, a także oszacowanie na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka w uzyskaniu wszelkich danych, jakie mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 48-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: miejscowość Słomczyn gm. Konstancin- Jeziorna. 6. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po podpisaniu umowy, w czasie realizacji, w przypadku rozbieżności Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, po ich akceptacji przez Zamawiającego. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych dokumentacji projektowej. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego MELBUD Sp. z o.o., ul. Karowa 25, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2853957,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1070677,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1070677,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1842389,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.