eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościachBarchlin, Błotnica, Kluczewo, Popowo Stare, Sączkowo, Solec i Solec Nowy



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Przemęt: Dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościach: Barchlin, Błotnica, Kluczewo, Popowo Stare, Sączkowo, Solec i Solec Nowy
Numer ogłoszenia: 357680 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przemęt , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 065 5496071, faks 065 5496975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw w miejscowościach: Barchlin, Błotnica, Kluczewo, Popowo Stare, Sączkowo, Solec i Solec Nowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia siedmiu placów zabaw w następujących miejscowościach : Barchlin działka nr 67/4 lokalizacja placu zabaw zaznaczona jest na mapie nr 1 Błotnica działka nr 63/6 lokalizacja placu zabaw zaznaczona jest na mapie nr 2 Kluczewo działka nr 116/2 lokalizacja placu zabaw zaznaczona jest na mapie nr 3 Popowo Stare działka nr 102 lokalizacja placu zabaw zaznaczona jest na mapie nr 4 Sączkowo działka nr 315/3 lokalizacja placu zabaw wskazuje mapa nr 5 Solec działka nr 17/4 i 18 szczegółową lokalizację placu zabaw wskazuje mapa nr 6 Solec Nowy działka nr 261/14 szczegółową lokalizację placu zabaw wskazuje mapa nr 7 Urządzenia zabawowe muszą zostać zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa przewidzianych dla danych urządzeń w granicach zaznaczonych na załączonych mapach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 stanowiący integralną część siwz. Terminy dostaw i montażu poszczególnych placów zabaw zostaną uzgodnione w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych [wyposażenia równoważnego nie gorszego pod względem posiadanych parametrów jakościowych].

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 2. Oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowane zgodnie z treścią wzorcowego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 4.Wykaz (stanowiący zał. nr 4) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień obejmujących dostawy wyposażenia, odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150 tyś. zł netto każdy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normie PN-EN 1176 (lub równoważnym normom europejskim lub normom innych państw członkowskich EOG ): 6. Rysunki, zdjęcia, lub wizualizacje wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia elementów wyposażenia. 7. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, o ile umocowanie tej osoby do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownych dokumentów rejestrowych lub ewidencyjnych - w przypadku kiedy wykonawca umocuje pełnomocnika do występowania w swoim imieniu w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Pełnomocnictwo dla wykonawcy umocowanego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy. Jego treść powinna także identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 3, pkt 7. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako wspólne. Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane [Dz. U. z 2006r, nr 87, poz. 605 ze zm.] Wszystkie dokumenty, powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia należy przedłożyć w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 24 lub przesłać pocztą, z dopiskiem Oferta na dostawę wraz z montażem wyposażenia placów zabaw.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.