eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów [znak sprawy9/2015]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Warszawa: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów [znak sprawy: 9/2015]
Numer ogłoszenia: 357666 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów [znak sprawy: 9/2015].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów i Akcesoriów dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP wraz z udzieleniem gwarancji na dostarczone Materiały eksploatacyjne i Akcesoria. Zakres dostaw został określony w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I - Materiały eksploatacyjne do drukarek i Akcesoria (tabela I A, I B); Część II - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów (tabela II A, II B)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.23.73.80-6, 30.23.70.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w następujących wysokościach: a) dla części I - 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych); b) dla części II - 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie 2 głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości minimum: a) dla części I - 240 000,00 zł brutto; b) dla części II - 300 000,00 zł brutto; oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający za jedną główną dostawę uzna wykonanie: dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż: a) dla części I - 120 000,00 zł brutto; b) dla części II - 150 000,00 zł brutto; Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, aby Wykonawca wykazał, że spełnia warunek w zakresie największej z nich. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia uzna sytuację, gdy przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnia ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami, o których mowa w pkt. 8.1.1 SIWZ są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; i/lub b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 8.1.1 lit. a) SIWZ; c) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.8.1.1 SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 8.1.1 lit. a) i b) SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane Materiały eksploatacyjne i Akcesoria odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składający ofertę dostarczy: 1. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane Materiały eksploatacyjne i Akcesoria są produktami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad fizycznych i prawnych, kompletnymi, a żaden z elementów kaset z tuszem i/lub tonerem nie był wtórnie wykorzystany, ani nie pochodził z recyklingu (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2. w przypadku oferowania Materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie potwierdzające, iż: a) oferowane produkty są nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane oraz mają równoważne lub lepsze parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe; b) zastosowanie oferowanych produktów nie spowoduje uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone; c) zobowiązuje się do zwrotu kosztów naprawy tych urządzeń, wymiany urządzeń na nowe lub przejęcia gwarancji producenta tych urządzeń, których bezpośrednią przyczyną awarii były dostarczone Materiały eksploatacyjne oraz zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy potwierdzającej powód awarii; d) na żądanie Zamawiającego, wymieni Materiał eksploatacyjny oferowany w asortymencie na Materiał eksploatacyjny spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego Materiał eksploatacyjny jest przeznaczony), bez zmiany ceny w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego, jeżeli w trakcie trwania Umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych Materiałów eksploatacyjnych odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego Materiał eksploatacyjny jest przeznaczony) lub jeżeli dostarczony Materiał eksploatacyjny nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera; zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 7 do SIWZ; 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane Materiały eksploatacyjne w części I tabela I B i części II tabela II B Załącznika nr 2 do SIWZ są produktami oryginalnymi producentów urządzeń do których są przeznaczone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin dostawy materiałów - 10
  • 3 - odbiór zużytych pojemników - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na dostawy będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jak również zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownej dokumentacji wykazującej zmiany kosztów wykonania zamówienia celem weryfikacji jej zasadności i ewentualnego wynegocjowania przez Strony zakresu i terminu wprowadzenia zmian; c) zmiany Materiałów eksploatacyjnych i Akcesoriów na inne spełniające wymagania zawarte w SIWZ, bez zmiany ich ceny - w sytuacji wycofania przez producenta urządzeń z produkcji i braku ich dostępności na rynku po terminie zawarcia Umowy. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia takiej sytuacji; d) zmiany polegającej na zmniejszeniu ilości zamawianych Materiałów eksploatacyjnych lub Akcesoriów w stosunku do Załącznika nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.kprp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, w Kancelarii Głównej przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście D..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Materiały eksploatacyjne do drukarek i Akcesoria (tabela I A, I B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Materiały eksploatacyjne do drukarek i Akcesoria (tabela I A, I B).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.73.80-6, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów (tabela II A, II B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów (tabela II A, II B).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.