Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Poznań: Codzienne zbieranie papierów i nieczystości oraz zamiatanie alejek parkowych na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 357665 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej , ul. WIankowa 1, 61-049 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8774515, faks 061 8774515.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne zbieranie papierów i nieczystości oraz zamiatanie alejek parkowych na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. - 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Codzienne zbieranie papierów i nieczystości oraz zamiatanie alejek parkowych na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. - 3 zadania. Wielkość i zakres zamówienia określone zostały w załączniku do niniejszego ogłoszenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą ofertę, oraz wycenią wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej: oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy kopia dowodu tożsamości poświadczona za zgodność z oryginałem wraz z oświadczeniem, że Wykonawca jest osobą fizyczną nie prowadząca działalności gospodarczej. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, przedłożenie pisemnego zobowiązania ww. podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów) - dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wymagane jest załączenie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedłożyć ponadto w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi, z dopiskiem: (za zgodność z oryginałem); Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zupl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Parkowo - Leśnych
Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej
ul. Wiankowa 1
61-049 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 08:55, miejsce: Zakład Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej ul. Wiankowa 1 61-049 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu - rejon I w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. Powierzchnia z której będą zbierane papiery, nieczystości i śmieci : 66.918 m2 . Obszar : Ośrodek Staromiejski, Plac Kolegiacki, Park Chopina, Plac Cyryla Ratajskiego, Góra Przemysła, ul. Masztalarska, Pomnik Armii Poznań, Św. Wojciech..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zielonych dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu - rejon II w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. Powierzchnia z której będą zbierane papiery, nieczystości i śmieci : 94.199 m2 . Obszar : Park Adama Mickiewicza, Park Moniuszki, Park Wieniawskiego, ul. 27 Grudnia, Aleja Marcinkowskiego, Aleja Niepodległości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Codzienne zbieranie papierów, nieczystości i śmieci na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie terenów zielonych przed uroczystościami, w czasie świat oraz w niedziele na terenach zieleni miejskiej dzielnicy Stare Miasto w Poznaniu - rejon III w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. Powierzchnia z której będą zbierane papiery, nieczystości i śmieci : 100.700 m2 . Obszar : Park Adama Mickiewicza, Góra Przemysła, Cmentarz Zasłużonych Wielkopolan, Pomnik Armii Poznań, Masztalarska, Park Chopina, Al. Marcinkowskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu.
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.