eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bieżąca eksploatacja zbiorników wodnychCedzyna i Borków

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357643 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Kielce:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 352295
Data: 25/11/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 368886031300, ul. Witosa  86, 25561   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413340105 wew. 209, 309, e-mail zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl, faks +48413340105 wew. 409.
Adres strony internetowej (url): http://szmiuw.kielce.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05/12/2016, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 06/12/2016, godzina: 10:00,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: 1. Wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (przez czasookres nie krótszy niż 12 miesięcy) co najmniej jednej usługi (o wartości brutto nie mniej niż 60 tys. zł - ustalonej za 12-miesięczny okres realizacji usługi) polegającej na eksploatacji co najmniej dwóch zbiorników wodnych o powierzchni co najmniej 35 ha każdy lub co najmniej dwóch usług, gdzie każda z tych usług obejmuje eksploatację co najmniej jednego zbiornika wodnego (przez czasookres nie krótszy niż 12 miesięcy) o powierzchni co najmniej 35 ha. Każda z tych usług powinna obejmować co najmniej : * prowadzenie ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą * prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, W przypadku usług będących w trakcie realizacji wartość usługi ustala się wyłącznie za 12-miesięczny okres zrealizowanej części usługi. 2. Dysponowanie minimum 1 osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia, posiadającą wyższe wykształcenie, z uprawnieniami budowlanymi (do kierowania robotami) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, posiadającą doświadczenie w zakresie kierowania lub nadzorowania budowy lub eksploatacji zbiorników wodnych.
W ogłoszeniu powinno być: III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: 1. Wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (przez czasookres nie krótszy niż 12 miesięcy) co najmniej jednej usługi (o wartości brutto nie mniej niż 60 tys. zł - ustalonej za 12-miesięczny okres realizacji usługi) polegającej na eksploatacji co najmniej dwóch zbiorników wodnych o powierzchni co najmniej 35 ha każdy lub co najmniej dwóch usług, gdzie każda z tych usług obejmuje eksploatację co najmniej jednego zbiornika wodnego (przez czasookres nie krótszy niż 12 miesięcy) o powierzchni co najmniej 35 ha. Każda z tych usług powinna obejmować co najmniej : * prowadzenie ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą * prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, W przypadku usług będących w trakcie realizacji wartość usługi ustala się wyłącznie za 12-miesięczny okres zrealizowanej części usługi. 2. Dysponowanie minimum 1 osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia, posiadającą wyższe wykształcenie, z uprawnieniami budowlanymi (do kierowania robotami) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, posiadającą doświadczenie w zakresie kierowania lub nadzorowania budowy lub eksploatacji zbiorników wodnych. 3. dysponowanie minimum 2 osobami - po jednej osobie na każdy zbiornik (posiadającymi stosowne doświadczenie), które będą sprawować stały dozór na poszczególnych zbiornikach, co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający wymaga: 1 sporządzonego przez Wykonawcę wykazu usług, o których mowa w rozdz. X pkt 2.1.1 SIWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w rozdz. X pkt 2.1.1 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 2.dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. 3. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone w rozdz. X pkt. 2.1.2 SIWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał 4.oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.
W ogłoszeniu powinno być: III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający wymaga: 1 sporządzonego przez Wykonawcę wykazu usług, o których mowa w rozdz. X pkt 2.1.1 SIWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w rozdz. X pkt 2.1.1 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 2.dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. 3. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone w rozdz. X pkt. 2.1.2-2.1.3 SIWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał 4.oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca eksploatacja zbiorników wodnych: Cedzyna i Borków. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej eksploatacji dwóch zbiorników wodnych na terenie województwa świętokrzyskiego zlokalizowanych w zlewni rzeki Nida. a) przez eksploatację zbiornika rozumie się m.in.: - prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą przez 24 godz/dobę (w tym utrzymywanie wymaganego poziomu piętrzenia), - prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika (dziennik gospodarowania wodą), - utrzymanie w stałej gotowości i sprawności technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne. - nadzorujący eksploatację (osoba z uprawnieniami budowlanymi) w m-cu październiku dokona oceny rocznej zbiorników zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. 2.1. zbiornik Cedzyna (gm. Górno, woj. świętokrzyskie) 2.1.1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2.1.2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie : a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą zbiornika z 2015 r. b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji obsługi oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika jak niżej : ­ prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, ­ prowadzenie pomiarów i rejestrowanie w raportach przepływów wody przez jaz > 10 m3/s i informowanie o tym Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, Urząd Miasta w Kielcach i Urząd Gminy w Morawicy i w Górnie, ­ prowadzenie dziennika pomiaru zw. wody w piezometrach szt. 10 i pomiaru wody z drenażu, ­ prowadzenia dziennika obserwacji stanu urządzeń związanych ze zbiornikiem, ­ prowadzenie dziennika obserwacji reperów wraz z pomiarem. e) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi , f) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, g) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcjach eksploatacji, h) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2.1.3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 2.1.4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP . Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 2.1.5) Wszelkie szkody wynikające na skutek niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 2.1.6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 2.1.7 - zakres i terminy prac konserwacyjnych a. Powlekanie smarami elementów mechanicznych jazu co najmniej raz w miesiącu, b. Uzupełnianie w razie konieczności brakujących na skutek kradzieży elementów poręczy (kątownik 50x50x4) wraz z pomalowaniem, c. Usuwanie drobnych uszkodzeń skarp rowu opaskowego i rzeki Lubrzanki - 10m3, d. Usuwanie roślinności z połączeń dylatacyjnych płyt zapory od strony odwodnej - F ~= 420 m2 f. Wykaszanie roślinności na skarpie zapory ziemnej oraz rowie opaskowym - minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - działem TT ; g. Wykaszanie roślinności na skarpach rzeki Lubrzanki na dł. 200 m - (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października ; terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym ), h. Oczyszczenie ubezpieczenia betonowego na skarpach rzeki Lubrzanki - 1 raz w roku - po uzgodnieniu z Zamawiającym i. Usunięcie gałęzi, śmieci z odpływu rzeki Lubrzanki, długość mb 370 (w zależności od potrzeb) , j. Odmulenie studzienek kontrolnych O 80 - w zależności od potrzeb (10 szt.). k. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 2.2. zbiornik Borków (gm. Daleszyce, woj. świętokrzyskie) 2.2.1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2.2.2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie: a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą zbiornika z 2013 r., b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji obsługi oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika jak niżej: - prowadzenie dziennika obsługi jazu piętrzącego i upustu wieżowego, - prowadzenie dziennika gospodarowania wodą - prowadzenie dziennika pomiaru wody z drenażu, - prowadzenie dziennika obserwacji reperów wraz z pomiarem. e) wykoszenie lustra wody zbiornika wodnego w Borkowie wraz z wywozem roślinności - utylizacja roślinności należy do wykonawcy (istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia kosiarki pływającej CONVER C 480 H od Zamawiającego; na podstawie odrębnej umowy) - transport kosiarki pływającej z miejsca garażowania na miejsce robót i z miejsca zakończenia robót do miejsca garażowania, - zakup i dowóz paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych do kosiarki pływającej CONVER C 480 H, - dozór nad kosiarką pływającą przez okres wypożyczenia, W przypadku, gdyby Zamawiający udostępnił własny sprzęt do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do jego ubezpieczenia od zdarzeń losowych (kradzież, wandalizm), którym beneficjentem będzie także Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest koszt ubezpieczenia uwzględnić w cenie zamówienia. Udostępnienie sprzętu nastąpi po przedłożeniu w/w ubezpieczenia. Wykonawca musi również dysponować osobą odpowiednio przeszkoloną w zakresie obsługi i eksploatacji kosiarki pływającej, f) informowanie Urzędu Gminy w Morawicy i w Daleszycach o przepływach powodziowych, g) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi, h) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, i) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach, a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcji eksploatacji, j) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, k) zabezpieczenie powierzchni do składowania elementów o dużych wymiarach (np. szandory). 2.2.3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 2.2.4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 2.2.5) Wszelkie szkody wynikające na skutek niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 2.2.6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 2.2.7 - zakres i terminy prac konserwacyjnych a. Wykoszenie skarp zbiornika o pow. 1,5 ha z zagospodarowaniem porostu we własnym zakresie - z wyłączeniem koszenia trzciny na styku lustra wody i skarpy (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym-działem TT) b. Wykoszenie skarpy odpowietrznej zapór bocznych (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - działem TT) c. Wykoszenie wału prawego polderu zalewowego dwa razy w roku - ca 1 ha, d. Wykoszenie skarp rzeki Czarna Nida (Belnianka) oraz kanału odpływowego od upustu wieżowego do ich połączenia wraz z terenem pomiędzy nimi (cypel), ca 0,30 ha - (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym-działem TT) e. Utrzymanie płynności przepływu w korycie rowu opaskowego L - 1,5 km wraz z wykoszeniem (2 razy w roku), f. Malowanie konstrukcji stalowych w rejonie jazu i upustu dennego - po uzgodnieniu z Zamawiającym, g. Przechowanie szandorów remontowych jazu i upustu wieżowego. h. Usuwanie roślinności z połączeń dylatacyjnych płyt zapory czołowej - na bieżąco. i. Powlekanie smarami elementów mechanicznych jazu przed każdorazowym przystąpieniem do pracy lub co najmniej raz w miesiącu, j. Odmulenie i czyszczenie studzienek kontrolnych O 200 na drenażu opaskowym - w zależności od potrzeb (12 szt.). k. Utrzymanie czystości i odśnieżanie parkingu północno - zachodniego (przy jazie) - w zależności od potrzeb, l. Sprzątanie i wywóz śmieci z terenów przyległych do zbiornika z pow. 2,5 ha oraz wzdłuż linii brzegowej na dł. 1000 m z wywozem śmieci na wysypisko - rejon zapory czołowej i zapory bocznej a także rów opaskowy. ł. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 2.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ * wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * Kartami informacyjnymi zbiorników stanowiącymi załącznik do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika) * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego. 2.4 Do zakresu zamówienia należy również wykonywanie prac konserwacyjnych wyszczególnionych w kartach informacyjnych zbiorników stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika). 2.5. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową.
W ogłoszeniu powinno być: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca eksploatacja zbiorników wodnych: Cedzyna i Borków. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej eksploatacji dwóch zbiorników wodnych na terenie województwa świętokrzyskiego zlokalizowanych w zlewni rzeki Nida. a) przez eksploatację zbiornika rozumie się m.in.: - prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą przez 24 godz/dobę (w tym utrzymywanie wymaganego poziomu piętrzenia), - prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika (dziennik gospodarowania wodą), - utrzymanie w stałej gotowości i sprawności technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne. - nadzorujący eksploatację (osoba z uprawnieniami budowlanymi) w m-cu październiku dokona oceny rocznej zbiorników zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. 2.1. zbiornik Cedzyna (gm. Górno, woj. świętokrzyskie) 2.1.1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2.1.2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie : a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą zbiornika z 2015 r. b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji obsługi oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika jak niżej : ­ prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, ­ prowadzenie pomiarów i rejestrowanie w raportach przepływów wody przez jaz > 10 m3/s i informowanie o tym Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, Urząd Miasta w Kielcach i Urząd Gminy w Morawicy i w Górnie, ­ prowadzenie dziennika pomiaru zw. wody w piezometrach szt. 10 i pomiaru wody z drenażu, ­ prowadzenia dziennika obserwacji stanu urządzeń związanych ze zbiornikiem, ­ prowadzenie dziennika obserwacji reperów wraz z pomiarem. e) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi , f) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, g) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcjach eksploatacji, h) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2.1.3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 2.1.4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP . Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 2.1.5) Wszelkie szkody wynikające na skutek niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 2.1.6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 2.1.7 - zakres i terminy prac konserwacyjnych a. Powlekanie smarami elementów mechanicznych jazu co najmniej raz w miesiącu, b. Uzupełnianie w razie konieczności brakujących na skutek kradzieży elementów poręczy (kątownik 50x50x4) wraz z pomalowaniem, c. Usuwanie drobnych uszkodzeń skarp rowu opaskowego i rzeki Lubrzanki - 10m3, d. Usuwanie roślinności z połączeń dylatacyjnych płyt zapory od strony odwodnej - F ~= 420 m2 f. Wykaszanie roślinności na skarpie zapory ziemnej oraz rowie opaskowym - minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - działem TT ; g. Wykaszanie roślinności na skarpach rzeki Lubrzanki na dł. 200 m - (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października ; terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym ), h. Oczyszczenie ubezpieczenia betonowego na skarpach rzeki Lubrzanki - 1 raz w roku - po uzgodnieniu z Zamawiającym i. Usunięcie gałęzi, śmieci z odpływu rzeki Lubrzanki, długość mb 370 (w zależności od potrzeb) , j. Odmulenie studzienek kontrolnych O 80 - w zależności od potrzeb (10 szt.). k. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 2.2. zbiornik Borków (gm. Daleszyce, woj. świętokrzyskie) 2.2.1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2.2.2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie: a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą zbiornika z 2013 r., b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji obsługi oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika jak niżej: - prowadzenie dziennika obsługi jazu piętrzącego i upustu wieżowego, - prowadzenie dziennika gospodarowania wodą - prowadzenie dziennika pomiaru wody z drenażu, - prowadzenie dziennika obserwacji reperów wraz z pomiarem. e) wykoszenie lustra wody zbiornika wodnego w Borkowie wraz z wywozem roślinności - utylizacja roślinności należy do wykonawcy (istnieje możliwość odpłatnego wypożyczenia kosiarki pływającej CONVER C 480 H od Zamawiającego; na podstawie odrębnej umowy) - transport kosiarki pływającej z miejsca garażowania na miejsce robót i z miejsca zakończenia robót do miejsca garażowania, - zakup i dowóz paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych do kosiarki pływającej CONVER C 480 H, - dozór nad kosiarką pływającą przez okres wypożyczenia, W przypadku, gdyby Zamawiający udostępnił własny sprzęt do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do jego ubezpieczenia od zdarzeń losowych (kradzież, wandalizm), którym beneficjentem będzie także Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest koszt ubezpieczenia uwzględnić w cenie zamówienia. Udostępnienie sprzętu nastąpi po przedłożeniu w/w ubezpieczenia. Wykonawca musi również dysponować osobą odpowiednio przeszkoloną w zakresie obsługi i eksploatacji kosiarki pływającej, f) informowanie Urzędu Gminy w Morawicy i w Daleszycach o przepływach powodziowych, g) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi, h) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, i) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach, a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcji eksploatacji, j) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, k) zabezpieczenie powierzchni do składowania elementów o dużych wymiarach (np. szandory). 2.2.3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 2.2.4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 2.2.5) Wszelkie szkody wynikające na skutek niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 2.2.6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 2.2.7 - zakres i terminy prac konserwacyjnych a. Wykoszenie skarp zbiornika o pow. 1,5 ha z zagospodarowaniem porostu we własnym zakresie - z wyłączeniem koszenia trzciny na styku lustra wody i skarpy (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym-działem TT) b. Wykoszenie skarpy odpowietrznej zapór bocznych (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - działem TT) c. Wykoszenie wału prawego polderu zalewowego dwa razy w roku - ca 1 ha, d. Wykoszenie skarp rzeki Czarna Nida (Belnianka) oraz kanału odpływowego od upustu wieżowego do ich połączenia wraz z terenem pomiędzy nimi (cypel), ca 0,30 ha - (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym-działem TT) e. Utrzymanie płynności przepływu w korycie rowu opaskowego L - 1,5 km wraz z wykoszeniem (2 razy w roku), f. Malowanie konstrukcji stalowych w rejonie jazu i upustu dennego - po uzgodnieniu z Zamawiającym, g. Przechowanie szandorów remontowych jazu i upustu wieżowego. h. Usuwanie roślinności z połączeń dylatacyjnych płyt zapory czołowej - na bieżąco. i. Powlekanie smarami elementów mechanicznych jazu przed każdorazowym przystąpieniem do pracy lub co najmniej raz w miesiącu, j. Odmulenie i czyszczenie studzienek kontrolnych O 200 na drenażu opaskowym - w zależności od potrzeb (12 szt.). k. Utrzymanie czystości i odśnieżanie parkingu północno - zachodniego (przy jazie) - w zależności od potrzeb, l. Sprzątanie i wywóz śmieci z terenów przyległych do zbiornika z pow. 2,5 ha oraz wzdłuż linii brzegowej na dł. 1000 m z wywozem śmieci na wysypisko - rejon zapory czołowej i zapory bocznej a także rów opaskowy. ł. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 2.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ * wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * Kartami informacyjnymi zbiorników stanowiącymi załącznik do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika) * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego. 2.4 Do zakresu zamówienia należy również wykonywanie prac konserwacyjnych wyszczególnionych w kartach informacyjnych zbiorników stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika). 2.5. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.6.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na pełny wymiar etatu osób: a) które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. sprawować stały dozór na poszczególnych zbiornikach , co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą, 2.6.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę dotyczą w szczególności: sprawowania stałego dozoru na poszczególnych obiektach, co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą, a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przed-stawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.6.2 lit "b" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.