eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357598 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Zbrosławice: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbrosławice, krajowy numer identyfikacyjny 27625838000000, ul. ul. Oświęcimska  2, 42674   Zbrosławice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2337012, e-mail urzad@zbroslawice.pl, faks 032 2337100.
Adres strony internetowej (URL): www.zbroslawice.pl, www.bip.zbroslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.zbroslawice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Zbrosławice przy ul. Oświęcimskiej 2, piętro 1 w pokoju nr 7 - Kancelaria.
Adres:
Urząd Gminy Zbrosławice, ul.Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.
Numer referencyjny: PZP.271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice wraz z zapewnieniem opiekunów, do szkół i przedszkoli (placówek), na trasie od miejsca zamieszkania uczniów do szkół i przedszkoli (placówek) i z powrotem: - w dni nauki szkolnej w 2017 r. zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) - dotyczy szkół, - w dni robocze w 2017 r., za wyjątkiem sobót, niedziel, świat i przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu 2017 r. - dotyczy przedszkoli. Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje: Część nr 1 - Trasy nr 1, 2 i 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik 1A do SIWZ. Część nr 2 - Trasy nr 4 i 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik 1B do SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 z późn. zm.) wszystkich pracowników, którzy będą świadczyli pracę związaną z wykonywaniem następujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej: sprawowanie funkcji kierowców oraz opiekunów w czasie wykonywania dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice do szkół i przedszkoli (placówek), na trasie od miejsca zamieszkania uczniów do szkół i przedszkoli (placówek) i z powrotem. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i punktualność wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu [wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy], lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników [wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia]. UWAGI: W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania, Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia (danej jego części) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca będzie zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od powiadomienia Wykonawcy o stwierdzonej niezgodności co do stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia i wezwania do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z ofertą.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 02/01/2017 data zakończenia: 29/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Dla części nr 1 i nr 2 zamówienia Zamawiający wyznacza następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) w dni nauki szkolnej w 2017 r. zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) - dotyczy szkół, b) w dni robocze w 2017 r., za wyjątkiem sobót, niedziel, świat i przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu 2017 r. - dotyczy przedszkoli

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób lub krajowym transporcie drogowym w zakresie przewozu osób taksówką, w tym: a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób albo zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - dla części nr 1 zamówienia: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. - dla części nr 2 zamówienia:Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 80.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: - dla Części nr 1 : co najmniej 2 usługi, polegające na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości 120.000,00 zł brutto każda - dla Części nr 2: co najmniej 2 usługi, polegające na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości 40.000,00 zł brutto każda Dla celów potwierdzenia spełnienia ww. warunku wykonawca zobowiązany jest podać wyłącznie wartość należycie zrealizowanych [zakończonych] usług przed upływem terminu składania ofert. W przypadku nadal wykonywanych/realizowanych usług należy podać wartość wyłącznie tych usług, które zostały zakończone. UWAGI: 1.Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: dysponuje lub będzie dysponować co najmniej osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dla Części nr 1: co najmniej 3 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39 a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t .j. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.), oraz co najmniej 3 opiekunami, będącymi osobami pełnoletnimi i posiadającymi minimalny 1- roczny staż pracy na stanowisku pedagogicznym lub jako opiekun uczniów w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych - dla Części nr 2: co najmniej 1 kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39 a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t .j. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.), oraz co najmniej 1 opiekunem będącym osobą pełnoletnią i posiadającym minimalny 1 - roczny staż pracy na stanowisku pedagogicznym lub jako opiekun uczniów w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych UWAGI W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie kierowcami i opiekunami spełniającymi wymagania j/w, w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. - dla Części nr 1: minimum 3 pojazdy posiadające ważne badania techniczne, dopuszczone do ruchu, nie starsze niż 10 lat od daty produkcji i odpowiednio oznakowane, w tym: - trasa nr 1 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 18 osób (łącznie z kierowcą), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, - trasa nr 2 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 15 osób (łącznie z kierowcą); wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, - trasa nr 3 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 osób (łącznie z kierowcą); wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, - dla Części nr 2: minimum 1 pojazd posiadający ważne badania techniczne dopuszczony do ruchu, nie starszy niż 10 lat od daty produkcji i odpowiednio oznakowany, w tym: - trasa nr 4 i 5 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 osób (łącznie z kierowcą); wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. UWAGI W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie środkami transportu spełniającymi wymagania j/w, w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający żąda: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda: - uprawnień do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób lub krajowym transporcie drogowym w zakresie przewozu osób taksówką, w tym: a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób albo zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką, - wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami -wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 5.2.2. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie polegał w trybie art. 22a "uPzp", do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4.czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą - w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejo której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 "uPzp", zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) - na część nr 1 zamówienia, b) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) - na część nr 2 zamówienia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011 - z dopiskiem: Wadium - część nr 1 lub/ i nr 2. - Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. - Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów)lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. - Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. - Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 "uPzp", jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. - Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b "uPzp"] 8.1.9 Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena brutto oferty60
termin płatności faktury10
doświadczenie osób realizujących zamówienie - kierowcy20
doświadczenie osób realizujących zamówienie - opiekunowie10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzory/projekty umów stanowią kolejno: Załącznik nr 8 A - Projekt umowy - część nr 1 Załącznik nr 8 B - Projekt umowy - część nr 2


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1)zmiany ilości uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół i przedszkoli (placówek), do których zaistnieje konieczność transportu, na podstawie wniosków rodziców/opiekunów prawnych o dowóz uczniów do szkół/przedszkoli (placówek) złożonych po dacie ogłoszenia SIWZ, 2)zmian tras spowodowanych zmianą ilości dowożonych uczniów lub zmianą adresów zamieszkania dowożonych uczniów co powoduje zmiany w przewidzianej liczbie km, 3) zmiany szkół i przedszkoli (placówek), do których zaistnieje konieczność transportu uczniów niepełnosprawnych na podstawie wniosków rodziców/opiekunów prawnych o dowóz do szkół/przedszkoli (placówek) złożonych po dacie ogłoszenia SIWZ, 4) zmian adresów siedziby szkół/ przedszkoli (placówek), do których są dowożeni uczniowie oraz zmian adresów siedziby stron umowy, 5) ukończenie przez ucznia nauki w danej placówce określonej w ZADANIU NR I i II lub rezygnacja przez rodzica/prawnego opiekuna z dowozu ucznia do placówki określonej w ZADANIU NR I i II w sytuacji gdy uczeń był tylko jedynym dowożonym uczniem z danej miejscowości, zmniejsza się liczbę kilometrów, za które WYKONAWCA otrzyma wynagrodzenie lub ulega likwidacji dana trasa. Zmniejszenie lub likwidacja trasy następuje od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu,w którym nastąpiła rezygnacja. O konieczności zmiany trasy i zmniejszenia liczby kilometrów lub likwidacji trasy Zamawiający informuje Wykonawcę telefonicznie, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia w/w rezygnacji, 6) wprowadzenie zmian w planie zajęć przez placówki określone w ZADANIU I i II, do których są dowożeni uczniowie, 7) zmiana osób realizujących zamówienie ze strony WYKONAWCY (opiekunów lub/i kierowców), 8)zmiana środków transportu, którymi posługuje się WYKONAWCA w trakcie realizacji zamówienia, 9)zmiana całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, które może ulec zmianie w zależności od liczby przejechanych kilometrów w związku z możliwymi zmianami tras przewidzianymi w pkt od 1 do 6, 10)zmiana ceny brutto za 1 km oraz całkowitego wynagrodzenia WYKONAWCY z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAMAWIAJĄCY powierza a WYKONAWCA przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przewozie uczniów niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w 2017 roku określone w rozporządzeniu MENiS z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.), od dnia 02.I.2017 r. do dnia 22.XII.2017 r. (dowóz od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii i innych dni wolnych od zajęć szkolnych) zgodnie z trasami nr 1, 2 i 3: 1.1 Trasa nr 1 - Liczba przewożonych uczniów - 10 + opiekun Przebieg dzienny środka transportu określa się na 126km DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do szkół (placówek) Szałsza - Ziemięcice - Łubie - Księży Las - Kamieniec - Zbrosławice - Wieszowa - Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 - Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2 Godziny dowozów dzieci z domu na zajęcia : 1.Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 na godz. 7:30 2.Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2 - na godz. 7 55 ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach Radzionków Zespół Szkół Specjalnych - Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy - Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5 - Wieszowa - Zbrosławice - Kamieniec - Księży Las - Łubie - Ziemięcice - Szałsza Godziny odwozów dzieci do domu po zajęciach: 1.Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2 - o godz. 14 05 2.Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 - o godz. 14 25 3.Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5 ul. - o godz. 14 40 Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 1 wynosi 23.562 km 1.2 Trasa nr 2 - Liczba przewożonych uczniów - 7 + opiekun (przewóz 3 uczniów korzystających z wózków inwalidzkich) Przebieg dzienny środka transportu określa się na 73 km DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do szkoły Przezchlebie - Ziemięcice - Zbrosławice - Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5 - Wilkowice - Zbrosławice - Zawada - Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2 Godziny dowozów uczniów z domu na zajęcia: Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5 - na godz. 7 20 Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2 - na godz. 7 50 ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2 - Zawada - Zbrosławice - Wilkowice - Zbrosławice - Ziemięcice - Przezchlebie Godziny odwozów uczniów do domu po zajęciach: Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2 - o godz. 15 00 Na trasie nr 2 z dowozu korzysta 2 uczniów niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Do obowiązków opiekuna należy pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu w/w uczniów, w tym w trakcie przesiadania w/w uczniów z wózka na miejsce w samochodzie a także pomoc polegająca na przeniesieniu uczniów do i z samochodu na wózek inwalidzki. Szkoła zapewnia opiekuna, który odbiera uczniów rano i zawozi na wózkach do szkoły oraz odwozi uczniów po zajęciach do samochodu (brak konieczności przewozu wózków inwalidzkich w pojeździe, gdyż wózki dla tych uczniów znajdują się w szkole). Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 2 wynosi 13.651 km 1.3 Trasa nr 3 - Liczba przewożonych uczniów - 2 + opiekun Przebieg dzienny środka transportu określa się na 67km DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do szkoły Zbrosławice - Wieszowa - Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2 - Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9 Godziny dowozów uczniów z domu na zajęcia: 1.Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2 - na godz. 7 20 2.Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9 - na godz. 7 55 ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9 - Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2 - Wieszowa - Ptakowice - Zbrosławice Godziny odwozu uczniów do domu po zajęciach: 1.Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9 - o godz. 13 45 2.Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2 - o godz. 14 25 W dniach, w których z dowozu/odwozu korzysta tylko uczeń uczęszczający: - do ZS nr 20 w Zabrzu - dzienny przebieg środka transportu określa się na 27 km; - do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bytomiu - dzienny przebieg środka transportu określa się na 23,5 km Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 3 wynosi 12.529 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto oferty60
termin płatności faktury10
doświadczenie osób realizujących zamówienie - kierowcy20
doświadczenie osób realizujących zamówienie - opiekunowie10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAMAWIAJĄCY powierza a WYKONAWCA przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przewozie uczniów niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej od dnia 02.I.2017 r. do dnia 22.XII.2017 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii i innych dni wolnych od zajęć szkolnych - zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.), za wyjątkiem dowozu do przedszkola w Przezchlebiu (termin wykonania zamówienia od dnia 02.I.2017 r. do dnia 29.XII.2017 r. za wyjątkiem dni ustawowo wolnych oraz przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu 2017 r.), zgodnie z trasami nr 4 i 5: 2.1 Trasa nr 4 - Liczba przewożonych uczniów - 2 + opiekun Przebieg dzienny środka transportu określa się na 22 km DOWOZY Ziemięcice - Ziemięcice Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Mikulczycka 120 Ziemięcice - Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego 7 Godziny dowozów ucznia z domu na zajęcia: Ziemięcice SOSW w Ziemięcicach - na godz. 7 15 Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego 7 - na godz. 7 50 ODWOZY Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego 7 - Ziemięcice Godziny odwozów ucznia do domu po zajęciach: 1.Poniedziałek, środa, czwartek i piątek Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego - o godz. 1500 2.Wtorek Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego - o godz. 14 40 Ziemięcice SOSW ul. Mikulczycka 120 - o godz. 15 40 Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 4 wynosi 4.114 km 2.2 Trasa nr 5 - Liczba przewożonych uczniów - 3 + opiekun Przebieg dzienny środka transportu określa się na km 33 km DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do placówki Wieszowa - Kamieniec - Przezchlebie - Przezchlebie Gminne Przedszkole Nr 8 ul. Mikulczycka 11 Godziny dowozów uczniów z domu na zajęcia Przezchlebie Gminne Przedszkole Nr 8 ul. Mikulczycka 11 - na godz. 9 00 ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach Przezchlebie Gminne Przedszkole Nr 8 ul. Mikulczycka 11 - Przezchlebie - Kamieniec - Wieszowa Godziny odwozów uczniów do domu po zajęciach: Poniedziałek, środa, czwartek i piątek - o godz. 14 00 Wtorek - o godz. 15 00 Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 29.XII.2017 r. na trasie Nr 5 wynosi 6.864 km
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena brutto oferty60
termin płatności faktury10
doświadczenie osób realizujących zamówienie - kierowcy20
doświadczenie osób realizujących zamówienie - opiekunowie10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.