eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.Zabezpieczenie przed powodzią miasta Rzeszowa i gm. Tyczyn poprzez kształtowanie koryta rzeki Strug. Strug - etap I - odcinkowa przebudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Strug na długości 8,62 km na terenie miejscowościRzeszów, gm. Rzeszów, Tyczyn, gm. Tyczyn, woj. podkarpackie wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357567 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Rzeszów: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.: Zabezpieczenie przed powodzią miasta Rzeszowa i gm. Tyczyn poprzez kształtowanie koryta rzeki Strug. Strug - etap I - odcinkowa przebudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Strug na długości 8,62 km na terenie miejscowości: Rzeszów, gm. Rzeszów, Tyczyn, gm. Tyczyn, woj. podkarpackie wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 321502-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 322401-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Hetmańska  9, 35959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 537 440, faks 178 536 421, e-mail umowy@pzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa).

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla zadania pn.: Zabezpieczenie przed powodzią miasta Rzeszowa i gm. Tyczyn poprzez kształtowanie koryta rzeki Strug. Strug - etap I - odcinkowa przebudowa - kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Strug na długości 8,62 km na terenie miejscowości: Rzeszów, gm. Rzeszów, Tyczyn, gm. Tyczyn, woj. podkarpackie wraz z uzyskaniem pozwoleń na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NU.410.180.IM.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:1. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zakresu dotyczącego przewidzianych robót w korycie i na skarpach rzeki Strug oraz w zakresie rozbudowy koryta rzeki Hermanówki, zgodnie z ostateczną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie (znak: WOOS.4233.22.2013KR.98 z dnia 25.01.2016 r.) 2. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zakresu dotyczącego wykonania kładki dla pieszych w km 4+135 rzeki Strug, zgodnie z ostateczną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie (znak: WOOS.4233.22.2013KR.98 z dnia 25.01.2016 r.) 3. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zakresu dotyczącego wykonania kanału ulgi (w formie przekopu dla przeprowadzenia wód wielkich) zgodnie z ostateczną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie (znak: WOOS.4233.22.2013KR.98 z dnia 25.01.2016 r.) 4. Opracowanie niezbędnych projektów budowlanych i wykonawczych dla ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną. 5. Uzyskanie i pozwoleń na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.A. STAN ISTNIEJĄCY Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie jest w posiadaniu ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie (znak: WOOS.4233.22.2013KR.98 z dnia 25.01.2016 r.), która stanowi Załącznik nr 3 do s.i.w.z Przedmiotowa decyzja precyzuje zakres prac przewidzianych do wykonania w korycie rzeki Strug oraz w korycie rzeki Hermanówki, wskazując jednocześnie na wymagania dotyczące ochrony środowiska konieczne do uwzględnienia w projekcie budowlanym. Zamawiający jest również w posiadaniu projekt budowlanego i wykonawczego pn: "Strug - etap I - odcinkowa przebudowa-kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Strug na długości 8,62 km oraz obustronna odcinkowa budowa obwałowania rzeki w km 0+000 - 8+620 na terenie miejscowości: Rzeszów, gm. Rzeszów, Biała, Tyczyn, Budziwój, gm. Tyczyn, woj. podkarpackie." Powyższa dokumentacja stanowi Załącznik nr 4 do s.i.w.z. Równocześnie Zamawiający wskazuje zakres robót wykonanych do 2012 roku na podstawie w/w dokumentacji w pkt IV. A s.i.w.z. B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: I.Prac przedprojektowych , II. Prac projektowych, III. Usług towarzyszących pracom projektowym. I PRACE PRZEDPROJEKTOWE 1. Wykonanie prac geodezyjno-pomiarowych, w tym zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych 2. Wykonanie badań geotechniczny 3. Wykonanie obliczeń hydraulicznych i hydrologicznych II PRACE PROJEKTOWE 1. Operat wodnoprawny - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, 2. Projekt budowlany wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenie, przełożenie, rozbiórka, demontaż, podniesienie terenu). Należy przewidzieć ewentualną aktualizację projektu, w zależności od wymagań decyzji lokalizacyjnej -po 5 egz. w wersji papierowej oraz po 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu robót dla których wymagane są pozwolenia na budowę oraz pozwolenie na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych i ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną.3. Projekt wykonawczy wraz z towarzyszącymi projektami rozwiązań ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną (zabezpieczenie, przełożenie, rozbiórka, demontaż, podniesienie terenu), oraz uwzględnieniem lokalizacji dróg dojazdowych dla potrzeb prowadzonych robót - po 4 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej (dla każdego zakresu i każdej kolizji oddzielny) w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, oddzielnie dla zakresu budowy wału, regulacji i ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną. 4. Przedmiar robót (dla każdego projektu oddzielnie) - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznotnych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkonotwego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129)- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy wraz z zestawieniem całkowitych kosztów. - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w spranotwie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planonotwanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okrenotślonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389)- 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w programie uzgodnionym z Zamawiającym (wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych) 6. Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznotnych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkonotwego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129)- 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Projekt zagospodarowania terenu - inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki. sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1651 z późn. zm.).Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać:- imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości,- tytuł prawny władania nieruchomością,- nazwę gatunku drzewa lub krzewu,- obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, -przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, - przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, - wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów- 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. III USŁUGI TOWARZYSZĄCE 1.Uzyskanie ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2. Uzyskanie ostatecznej decyzji udzielającej pozwolenia wodnoprawnego. 3. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (t.j. (Dz.U. z 2015 r., poz. 966 z późn. zm.) 4. Uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę. 5. Uzyskanie innych nie wymienionych decyzji - o ile zajdzie taka potrzeba - w tym również pozwoleń/zgłoszeń dla ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71322000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT126217.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Elektrownie Wodne Zeneris Sp. z o.o.,  ,  ul. Paderewskiego 7,  61-770,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109051,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109051,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350550,,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.