To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-02
Ogłoszenie nr 35749 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.
Świdnik: Wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376795-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny
431019359, ul.
ul. Kard. St. Wyszyńskiego
15,
21-040
Świdnik, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 751 76 02, faks
81 751 76 08, e-mail
zampub@e-swidnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umswidnik.bip.ubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIZ-Z.271.68.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy miejskiej Świdnik w roku 2017, poprzez usunięcie zgłoszonych usterek i awarii polegających na: wymianie źródeł światła, wymianie opraw, wymianie aparatury zabezpieczającej i sterującej, wymianie wkładek topikowych, wymianie szafki oświetleniowej, wymianie słupów, wymianie odcinka kabla. Wykonanie czynności konserwacyjnych polegających na: myciu i czyszczeniu opraw, malowaniu wskazanych słupów. W ramach czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymania oświetlenia przewidziana jest: 1. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 70W 150 szt. 2. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 100W 150 szt. 3. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 150W 150 szt. 4. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 250W 100 szt. 5. Wymiana źródła światła sodowego 70W na zamiennik ledowy E27 20 szt. 6. Wymiana oprawy OPC1-S-70W lub równorzędnej 30 szt. 7. Wymiana oprawy typ"Malaga"o mocy 70W lub równorzędnej 10 szt. 8. Wymiana oprawy typ"Malaga"o mocy 100W lub równorzędnej 10 szt. 9. Wymiana oprawy typ"Malaga"o mocy 150W lub równorzędnej 10 szt. 10. Wymiana oprawy typ SGS 306 o mocy 250 W lub równorzędnej 15 szt. 11. Wymiana oprawy ledowej typ "Magnolia" o mocy 100W lub równorzędnej 1 szt. 12. Wymiana oprawy sodowej 100W na zamiennik ledowy o okresie gwarancji nie mniejszym niż 5 lat. 20 szt. 13. Wymiana oprawy sodowej 150W na zamiennik ledowy o okresie gwarancji nie mniejszym niż 5 lat. 20 szt. 14. Wymiana statecznika 70 - 400W 200 szt. 15. Wymiana układu zapłonowego sodowego 70 - 400W 200 szt. 16. Wymiana zegara astronomicznego AstroRex D21, D22 lub równorzędnego 5 szt. 17. Wymiana wyłącznika nadprądowego S 301 C25A 10 szt. 18. Wymiana wyłącznika nadprądowego S 303 C40A 10 szt. 19. Wymiana wkładki topikowej Wt 400V 16A 100 szt. 20. Wymiana odcinka linii kablowej YAKY 5x35 mm2 zgodnie z technologią 100 mb 21. Przewiert sterowany wraz z rurą ochronną SRS 160 10 mb 22. Wymiana wkładki topikowej WTN 1-63A 30 szt. 23. Mycie i czyszczenie opraw 250 szt. 24. Wymiana słupa SAL 10,3p (lub podobnego) wraz z fundamentem, tabliczką bezpiecznikową i wysięgnikiem WR-5 (lub podobnym) 5 szt. 25. Wymiana zniszczonej szafki oświetleniowej z tworzywa, typowa konstrukcja. 1 kpl. 26. Wymiana słupka oświetleniowego LED o wys h=1,2, typu Karin 1200 lub podobnego 1 szt. 27. Wymiana oprawy sodowej 250W na zamiennik ledowy o okresie gwarancji nie mniejszym niż 5 lat. 20 szt. 28. Malowanie słupa oświetleniowego, pow. ok 2 m2 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
50232100-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT217869.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 165985 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.