eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-02

Ogłoszenie nr 35749 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.

Świdnik: Wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376795-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny 431019359, ul. ul. Kard. St. Wyszyńskiego  15, 21-040   Świdnik, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 751 76 02, faks 81 751 76 08, e-mail zampub@e-swidnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umswidnik.bip.ubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIZ-Z.271.68.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymanie urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy miejskiej Świdnik w roku 2017, poprzez usunięcie zgłoszonych usterek i awarii polegających na: wymianie źródeł światła, wymianie opraw, wymianie aparatury zabezpieczającej i sterującej, wymianie wkładek topikowych, wymianie szafki oświetleniowej, wymianie słupów, wymianie odcinka kabla. Wykonanie czynności konserwacyjnych polegających na: myciu i czyszczeniu opraw, malowaniu wskazanych słupów. W ramach czynności konserwacyjnych i remontowych oraz utrzymania oświetlenia przewidziana jest: 1. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 70W 150 szt. 2. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 100W 150 szt. 3. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 150W 150 szt. 4. Wymiana źródła światła sodowego SON-T o mocy 250W 100 szt. 5. Wymiana źródła światła sodowego 70W na zamiennik ledowy E27 20 szt. 6. Wymiana oprawy OPC1-S-70W lub równorzędnej 30 szt. 7. Wymiana oprawy typ"Malaga"o mocy 70W lub równorzędnej 10 szt. 8. Wymiana oprawy typ"Malaga"o mocy 100W lub równorzędnej 10 szt. 9. Wymiana oprawy typ"Malaga"o mocy 150W lub równorzędnej 10 szt. 10. Wymiana oprawy typ SGS 306 o mocy 250 W lub równorzędnej 15 szt. 11. Wymiana oprawy ledowej typ "Magnolia" o mocy 100W lub równorzędnej 1 szt. 12. Wymiana oprawy sodowej 100W na zamiennik ledowy o okresie gwarancji nie mniejszym niż 5 lat. 20 szt. 13. Wymiana oprawy sodowej 150W na zamiennik ledowy o okresie gwarancji nie mniejszym niż 5 lat. 20 szt. 14. Wymiana statecznika 70 - 400W 200 szt. 15. Wymiana układu zapłonowego sodowego 70 - 400W 200 szt. 16. Wymiana zegara astronomicznego AstroRex D21, D22 lub równorzędnego 5 szt. 17. Wymiana wyłącznika nadprądowego S 301 C25A 10 szt. 18. Wymiana wyłącznika nadprądowego S 303 C40A 10 szt. 19. Wymiana wkładki topikowej Wt 400V 16A 100 szt. 20. Wymiana odcinka linii kablowej YAKY 5x35 mm2 zgodnie z technologią 100 mb 21. Przewiert sterowany wraz z rurą ochronną SRS 160 10 mb 22. Wymiana wkładki topikowej WTN 1-63A 30 szt. 23. Mycie i czyszczenie opraw 250 szt. 24. Wymiana słupa SAL 10,3p (lub podobnego) wraz z fundamentem, tabliczką bezpiecznikową i wysięgnikiem WR-5 (lub podobnym) 5 szt. 25. Wymiana zniszczonej szafki oświetleniowej z tworzywa, typowa konstrukcja. 1 kpl. 26. Wymiana słupka oświetleniowego LED o wys h=1,2, typu Karin 1200 lub podobnego 1 szt. 27. Wymiana oprawy sodowej 250W na zamiennik ledowy o okresie gwarancji nie mniejszym niż 5 lat. 20 szt. 28. Malowanie słupa oświetleniowego, pow. ok 2 m2 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV: 50232100-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT217869.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
S-BUD, Maciej Sarnecki,  ,  ul.Żwirki i Wigury,  21-040,  Świdnik,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165985
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.