eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup urządzeń technicznych, w tym m.in. do digitalizacji dzieł Muzeum Sztuki w Łodzi dla realizacji projektu pn. DIGITALIZACJA ZBIORÓW MUZEUM SZTUKI W ŁODZI ORAZ KATALOGU BIBLIOTECZNEGO, współfinansowanego z Wieloletniego Programu Rządowego Kultura + , Priorytet 3Digitalizacja.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Łódź: Zakup urządzeń technicznych, w tym m.in. do digitalizacji dzieł Muzeum Sztuki w Łodzi dla realizacji projektu pn. DIGITALIZACJA ZBIORÓW MUZEUM SZTUKI W ŁODZI ORAZ KATALOGU BIBLIOTECZNEGO, współfinansowanego z Wieloletniego Programu Rządowego Kultura + , Priorytet 3: Digitalizacja.
Numer ogłoszenia: 357470 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń technicznych, w tym m.in. do digitalizacji dzieł Muzeum Sztuki w Łodzi dla realizacji projektu pn. DIGITALIZACJA ZBIORÓW MUZEUM SZTUKI W ŁODZI ORAZ KATALOGU BIBLIOTECZNEGO, współfinansowanego z Wieloletniego Programu Rządowego Kultura + , Priorytet 3: Digitalizacja..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń technicznych, w tym m.in. do digitalizacji dzieł Muzeum Sztuki w Łodzi dla realizacji projektu pn. DIGITALIZACJA ZBIORÓW MUZEUM SZTUKI W ŁODZI ORAZ KATALOGU BIBLIOTECZNEGO, współfinansowanego z Wieloletniego Programu Rządowego Kultura +, Priorytet 3: Digitalizacja. Przedmiot zamówienia dzieli się na następujące części: CZĘŚĆ IA - KOMPUTERY CZĘŚĆ IB - SERWER I URZĄDZENIA MASOWEGO PRZECHOWYWANIA DANYCH CZĘŚĆ IC - OPROGRAMOWANIE CZĘŚĆ ID - SPRZĘT FOTO CZĘŚĆ IE - SPRZĘT STUDYJNY CZĘŚĆ II - ZESTAWY PC CZĘŚĆ III - SPRZĘT MULTIMEDIALNY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 72.00.00.00-1, 31.70.00.00-3, 31.00.00.00-6, 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE WYMAGA SIĘ WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej Dla części I A- 1 dostawę sprzętu elektronicznego co najmniej o wartości brutto 30 000 zł Dla części IB - 1 dostawę sprzętu elektronicznego co najmniej o wartości brutto 30 000 zł Dla części IC - 1 dostawę oprogramowania co najmniej o wartości brutto 15 000 zł Dla części ID - 1 dostawa sprzętu fotograficznego co najmniej o wartości brutto 60 000 zł Dla części IE - 1 dostawa sprzętu studyjnego co najmniej o wartości brutto 20 000 zł Dla części II - 1 dostawę sprzętu elektronicznego o wartości minimum brutto 20.000 zł Dla częśći III -1 dostawę sprzętu multimedialnego o wartości minimum brutto 30.000 zł Należy podać ich zakres, wartość, daty wykonania i nazwę podmiotu zlecającego. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie. Sprawdzenie spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentów przedstawionych przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTY EWENTUALNIE PEŁNOMOCNICTWO

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, zmiany osób wyznaczonych do koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli nastąpiła z przyczyn niezależnych od wykonawcy, który zobowiązany jest pisemnie wykazać obiektywną konieczność takiej zmiany. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Więckowskiego 36 90 734 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Sztuki w Łodzi ul Wieckowskiego 36 90 734 Łódź, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część IA KOMPUTERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 LAPTOPY ORAZ 3 STACJE ROBOCZE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ IB - SERWER I URZĄDZENIA MASOWEGO PRZECHOWYWANIA DANYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWER WWW, SERWER DO PROGRAMU MONA, MACIERZ DYSKOWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. CZĘŚĆ IC - OPROGRAMOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASTER COLELECTION CS5 PL Win 3 licencje, DOCUMENT EXSPRESS PROFESSIONAL AGENERATOR PLIKÓW DjVu 1 licencja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. CZĘŚĆ ID - SPRZĘT FOTO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw fotograficzny: lustrzanka, obiketyw x 2,akumulator, pilot,lampa blyskowa, karta pamieci x 2, torba na sprzet,, statyw: głowice statyw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. CZĘŚĆ IE - SPRZĘT STUDYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 różnych lamp strudyjnych błyskowych, czasz, statywów, softboks prostokątny, softboks ośmiokątny,radiowyzwalacz komlet,radiowyzwalacz nadajnik,światłomierz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. CZĘŚĆ II - ZESTAWY PC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt komputerów, monitorów, listew.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7. CZĘŚĆ III - SPRZĘT MULTIMEDIALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 SZTUKI PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.