To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357418 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Gdańsk: USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336840
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
22006808000000, ul.
ul. Piekarnicza
10,
80126
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
0-58 32 13 622, faks
0-58 32 13 827, e-mail
a.boguszewska@gdansk-polnoc.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ORAZ UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Gosp.280-5/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie siedziby Sądu Rejonowego Gdańsk - Północ w Gdańsku przy ulicy Piekarniczej 10 w budynkach A i B a także utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ. 2)Usługa polega na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, holów, korytarzy, archiwów, toalet, pomieszczeń technicznych oraz gospodarczych - znajdujących się w budynkach A i B, a także utrzymywaniu czystości na terenach zewnętrznych. 3)Czynności powyższe wykonywane będą w następujący sposób: --w poniedziałki w godzinach od 18:00 do 22:00, --od wtorku do piątku w godzinach od 15:30 do 21:30 --codziennie od 7:00 do 14:00 - serwis dzienny - polegający na utrzymywaniu czystości w czasie urzędowania sądu wymagana przez jedną osobę. Do obowiązków tej osoby będzie należało między innymi: utrzymywanie czystości korytarzy, pomieszczeń biurowych oraz toalet, uzupełnianie zapasów mydła i papieru toaletowego w toaletach oraz utrzymywanie czystości w pomieszczeniach socjalnych, kasowych, serwerowniach (w obecności pracownika nadzorującego), podlewanie kwiatów doniczkowych na korytarzach oraz wykonywanie innych niezbędnych do zapewnienia bieżącej czystości zleconych przez Kierownika Oddziału Gospodarczego. 4)Sprzątanie: -pomieszczeń biurowych i toalet na każdym piętrze będzie wykonywane przez co najmniej jedną osobę (co najmniej 4 osoby budynek A i 4 osoby budynek B, łącznie co najmniej 8 osób), -klatek schodowych i korytarzy (budynek A i B) będzie wykonywane przez co najmniej 2 osoby - po jednej osobie na budynek, -pomieszczeń parteru (budynek A i B) będzie wykonywane przez co najmniej 1 osobę, -terenów zewnętrznych będzie wykonywane przez co najmniej 1 osobę od godz. 6.00 do godz. 10.00 5)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a)Szczegółowy zakres prac - załącznik nr 10.1 do siwz/załącznik nr 1 do umowy. 6)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczania i obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy - załącznik nr 10 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT241670.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 267786.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.