eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Najem autobusu do celów przeprowadzania egzaminów na kategorię D prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowym w Siedlcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-09

Siedlce: Najem autobusu do celów przeprowadzania egzaminów na kategorię D prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowym w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 357333 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Siedlcach , ul. Składowa 46, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 333 87, faks 0-25 63 333 87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem autobusu do celów przeprowadzania egzaminów na kategorię D prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowym w Siedlcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest najem autobusu do celów przeprowadzania egzaminów na kategorię D prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach, o następujących lub równoważnych parametrach technicznych: 1. długość pojazdu: 10 - 11 m, 2. szerokość pojazdu: 2,40 - 2,55 m, 3. ilość miejsc: powyżej 17, 4. manualna skrzynia biegów, 5. maksymalna prędkość - co najmniej 80 km/h, 6. wiek autobusu: maksymalnie 8 lat, 7. dobry stan techniczny i estetyczny wygląd, 8. przystosowany do nauki jazdy i egzaminowania. (kod CPV 60130000 - 8 (1)) 2) Wykonawca musi być właścicielem autobusu, będącego przedmiotem zamówienia. 3) Autobus pozostaje we władaniu Wykonawcy, a na żądanie Zamawiającego będzie podstawiany w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Terminy egzaminów, a tym samym najmu autobusu, będą uzgadniane z Wykonawcą z tygodniowym wyprzedzeniem. 5) Autobus w dniu najmu ma być zatankowany i sprawny technicznie. 6) Koszty ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw głównych podzespołów pojazdu, wymiany ogumienia i akumulatora po osiągnięciu przebiegu określonego normą oraz paliwa ponosi Wykonawca. 7) Zamawiający ponosi odpowiedzialność tylko za uszkodzenie pojazdu z winy Zamawiającego. 8) Wykonawca prowadził będzie rejestr najmu autobusu, ze wskazaniem daty oraz ilości godzin zegarowych najmu. 9) Autobus w dniach najmu nie może posiadać reklam, w szczególności dotyczących ośrodków szkolenia kierowców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Do udziału w postępowaniu o udzielenie wyżej wskazanego zamówienia publicznego zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie ofertę zgodną z wymogami wskazanymi w niniejszej specyfikacji oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz dokumentami wskazanymi przez Zamawiającego potwierdzającymi spełnienie tych warunków, i którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Oferta zostanie odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W toku oceniania ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści ofert, zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: a) formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, do formularza ofertowego należy dołączyć, jako załącznik, opis techniczny autobusu, b) oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, c) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) lit c) Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 3) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Pełnomocnictwo, o którym mowa w lit a) musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. c) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.. d) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: - oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz; - sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: * dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot. * dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, harmonogramy itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, e) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w lit. a), b), c), d). f) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat WORD w Siedlcach przy ul. Składowej 46..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat WORD w Siedlcach przy ul. Składowej 46..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.