eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej i drukarki termicznej DRYPIX 2000.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Toruń: Świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej i drukarki termicznej DRYPIX 2000.
Numer ogłoszenia: 35730 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505376 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej i drukarki termicznej DRYPIX 2000..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej w skład którego wchodzą: czytnik płyt obrazowych FCR CAPSULA XL, konsola technika CR CONSOLE z oprogramowaniem, komplet kaset z płytami obrazowymi i drukarka termiczna DRYPIX 2000 w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42.
1.1. W zakresie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej i drukarki Wykonawca zobowiazany jest do :
- wykonania min. 1 przeglądu okresowego w okresie trwania umowy,
- dokonywania bieżących napraw sprzętu,
- prowadzenia kalibracji i regulacji urządzeń,
- wezwania serwisu bez limitu bez dodatkowego obciążenia Zamawiającego kosztem robocizny i dojazdu ,
- zapewnienia czasu reakcji tj. kontaktu inżyniera serwisu z użytkownikiem sprzętu w ciągu 2 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia awarii i podjęcia czynności naprawczych u Zamawiającego w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od zgłoszenia,
- wsparcia telefonicznego lub przez pocztę elektroniczną w rozwiązywaniu problemów związanych z pracą urządzeń,
- mapowania słowników RIS/HIS.
2. Po każdym przeglądzie Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo sprawności urządzenia.
3. Po każdej wizycie serwisowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport serwisowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu technicznego po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty z Zamawiającym.
5. Wykonawca w zakresie prac objętych umową będzie odpowiedzialny za straty, uszkodzenia, wypadki lub obrażenia spowodowane uszkodzeniem, wadą lub awarią sprzętu, które zostaną udowodnione jako wynik zaniedbania ze strony Wykonawcy lub jego przedstawicieli.
6. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o wszelkich awariach i niesprawnym działaniu sprzętu w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej (przez osoby upoważnione).
7. Usługi serwisowe będące przedmiotem zamówienia obejmują:
- czytnik płyt obrazowych FCR CAPSULA XL,
- konsolę technika CR CONSOLE z oprogramowaniem,
- komplet kaset z płytami obrazowymi,
- drukarkę termiczną DRYPIX 2000..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług serwisowych systemu radiologii cyfrowej i drukarki termicznej DRYPIX 2000.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUJIFILM Europe GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31734,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31734,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.