eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realiza



Ogłoszenie z dnia 2006-07-07

POZYCJA 35728

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łuków: obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizacji zamówienia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łuków, do kontaktów: Olek Krystyna, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439, e-mail: info@lukow.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.lukow.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizacji zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Łuków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje obsługę bankową budżetu Gminy Łuków, podległych jednostek budżetowych, funduszy specjalnych i celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych, rachunków pomocniczych obecnych i nowopowstałych jednostek i zakładów budżetowych w trakcie realizacji zamówienia, polegającą na: 1)otwieraniu i prowadzeniu rachunku podstawowego, rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, 2)realizacji poleceń przelewów w systemie elektronicznym, 3)przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych z rachunków bankowych, 4)uruchamianiu w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym (bez odrębnego postępowania) do wysokości 10 % dochodów budżetowych gminy w roku budżetowym poprzedzającym udzielenie kredytu, 5)sporządzaniu wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku, 6)oprocentowaniu środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych w oparciu o stawkę WIBID 1M ustalaną dla kolejnych okresów obrachunkowych wg notowań z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca obrachunkowego, 7) oprocentowaniu kredytów w rachunku bieżącym opartym na stawce WIBOR 1M ustalaną dla kolejnych okresów obrachunkowych wg notowań z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie miesiąca obrachunkowego, 8)codziennym lokowaniu wolnych środków z rachunków jednostek budżetowych na rachunek podstawowy budżetu gminy i tworzenie lokat jednodniowych, weekendowych i okresowych lub pomniejszanie zadłużenia, 9)wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń, 10)świadczeniu usługi typu \HOME BANKING\ obejmującej w szczególności: a)udostępnienie programu umożliwiającego dokonywanie drogą elektroniczną niżej wymienionych czynności: = składanie poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i zagranicznych, = uzyskiwanie \na hasło\ informacji na temat stanu realizacji przelewów oraz o stanie środków na rachunkach bankowych, = udostępnienie historii rachunku bankowego, b) bezpłatne przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego programu obsługi elektronicznej, c)uruchomienie usługi bankowej elektronicznej dla 16 jednostek budżetowych gminy oraz gminnej instytucji kultury, d) serwis systemu bankowości elektronicznej, e) bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, które wchodzą w zakres umowy, 11) bezpłatnym udostępnieniu aplikacji pozwalającej na szczegółowy eksport danych przelewów do ZUS z pliku *.KDU programu płatnik do programu przeznaczonego do świadczenia usługi typu \HOME BANKING\ opisanej w pkt. powyżej. Struktura pliku eksportu (powiązania kwot z jednostkami) powinna być adekwatna do struktury pliku *.KDU generowanego w programie \PŁATNIK\ umożliwiając wykonanie 3 oddzielnych przelewów (ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy) dla każdej z jednostek. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obsługa bankowa Gminy Łuków przez okres 3 lat 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.09.2006; lub data zakończenia: 24.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia wykonywania czynności bankowych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2)zaakceptowane istotne postanowienia umowy wymienione w załączniku nr 2 ; 3)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3); 4)oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4); 5) oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadanych przez wykonawcę uprawnień do wykonania czynności bankowych, określonych w ustawie Prawo bankowe (załącznik nr 5); 6)oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę oddziału lub filii oddziału w granicach administracyjnych miasta Łuków lub gminy Łuków (załącznik nr 6); 7) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargowych (załącznik nr 7 ); 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: 1. Dokumenty wymienione w rozdz. X pkt. 1 ppkt. 1- 7 należy złożyć w formie oryginałów; 2. Dokumenty, o których mowa w rozdz. X pkt. 1 ppkt. 8 -12 mogą być złożone w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lukow.ug.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok. 29 (Sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.