eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowaniaOPS.DA.2711.12.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.2711.12.2013
Numer ogłoszenia: 357264 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297248 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.2711.12.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 30200000-1 (Urządzenia komputerowe), 30237000-9 (Części akcesoria i wyroby do komputerów), 48000000-8 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące urządzenia: 1) Zestaw komputerowy - szt. 31, 2) Komputer przenośny - szt. 2, 3) Oprogramowanie biurowe - szt. 3, 4) Drukarka laserowa monochromatyczna z zapasem materiałów eksploatacyjnych (po 2 szt. dla każdej drukarki) - szt. 10, 6) Klawiatury - szt. 10, 7) Myszy - szt.20, 8) Przełącznik - szt. 2, 9) Dyski twarde - szt. 6, 10) Dysk twardy do serwera Dell - 500 GB SATA, 7,2 k 3,5 dysk twardy hot plug (T310,R510,R/T710,R/T410,T610) - szt. 2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ (za wyjątkiem poz. 10, tj. dysku twardego do serwera, który musi być kompatybilny z działającym w OPS serwerem). 5. Oferowany sprzęt/urządzenia: - musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, - jest fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nie podlegał ponownej obróbce oraz w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu, - nie wykazuje jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych, jak i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, - został dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, - posiada certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (oznakowanie CE). 6. Warunki gwarancji/licencji udzielone przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia /oprogramowania oraz winny uwzględniać warunki gwarancji/licencji określone przez Zamawiającego we wzorze umowy. 7. Dostawa obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego, w Warszawie przy ul. Cybisa 7, wraz z rozładowaniem i wniesieniem do budynku oraz rozstawieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, na koszt Wykonawcy. 8. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezart Machnio i Piotr Gębka Sp. j., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120198,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108000,15

  • Oferta z najniższą ceną: 108000,15 / Oferta z najwyższą ceną: 167064,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.