eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leoncin › Przebudowa drogi gminnej jako dojazdu do wału przeciwpowodziowego na terenie miejscowości Nowa Mała Wieś o dł. 0,330 km oraz modernizacja nawierzchni dróg polegająca na ułożeniu nakładki asfaltowej .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-28

Leoncin: Przebudowa drogi gminnej jako dojazdu do wału przeciwpowodziowego na terenie miejscowości Nowa Mała Wieś o dł. 0,330 km oraz modernizacja nawierzchni dróg polegająca na ułożeniu nakładki asfaltowej .
Numer ogłoszenia: 357238 - 2014; data zamieszczenia: 28.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Leoncin , ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, woj. mazowieckie, tel. 22 7856585, faks 22 7856585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leoncin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej jako dojazdu do wału przeciwpowodziowego na terenie miejscowości Nowa Mała Wieś o dł. 0,330 km oraz modernizacja nawierzchni dróg polegająca na ułożeniu nakładki asfaltowej ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i modernizacją nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Leoncin. W skład robót wchodzą trzy zadania. Zadanie nr 1 dot. przebudowy drogi przeciwpowodziowej pn. Przebudowa drogi gminnej jako dojazdu do wału przeciwpowodziowego na terenie miejscowości Nowa Mała Wieś o dł. 0,330 km dz. nr ew. 50/1 oraz zdanie nr 2 i 3 dot. modernizacji nawierzchni dróg polegających na ułożeniu nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie (warstwa wiążąca -4cm grubości po zagęszczeniu i warstwa ścieralna 3cm grubości po zagęszczeniu).Realizacja zadanie nr 2 w miejscowości Nowe Polesie - Stare Polesie droga nr 240212W odc. dł. 1450,00 m , zadania nr 3 w miejscowości Nowiny droga nr 240228W. odc. dł.415 m. Szczegółowy zakres prac znajduje się w Przedmiarach Robót stanowiących załącznik nr 6 SIWZ . 1.1 Zakres prac zadania nr 1 obejmuje: 1.1.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinym. Przebudowa dróg - 0,33 km 1.1.2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek wraz z transportem nadmiaru n odl. do 10 km - 3 282,48 m2 1.1.3 mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża spycharkami gąsienicowymi o mocy 110kW (150)KM, grunt kat.III-IV - 3 216,48 m2 1.1.4 Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 3,00 m3 z transportem urobku samochodami samowył. na odl. do 1 km z ziemi zmagazynowanej w hałdach; grunt kat. I-II - Cena obejmuje zakup i transport materiału.- Średnia wysokość nasypu ponad istniejący teren - 50 cm.(do spodu stabilizacji. Spadek skarp 1:1,5. - 1 946,81 m3 1.1.5 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. I-II Wskaźnik zagęszczenia Js = 0.98 m3 - 2 018,81 m3 1.1.6 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 1.20m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - praca w gruncie oblepiającym- 72 m3 1.1.7 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- 2 028 m2 1.1.8 Wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem w betoniarce Rm=2,5 Mpa - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1 896,48 m2 1.1.9 Podbudowa z kruszywa łamanego - mieszanka optymalna 0/31,5 - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 1 731,48 m2 1.1.10 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,7-1,0 kg/m2 - 1 698,48m2 1.1.11 Nawierzchnia z mieszanki min - bit. AC11W jak dla KR 1-2 - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm wg. WT-2 2010 - 1 698,48 m2 1.1.12 Skropienie nawierzchni bit. emulsją asfaltową w ilości 0,1- 0,3kg/m2 - 1 665,48 m2 1.1.13 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S jak dla KR 1-2 - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm wg. WT-2 2010 - 1 665,48 m2 1.1.14 Utwardzenie poboczy - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - mieszanka optymalna 0/31,5 - grubość po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - 495,00m2 1.1.15 Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 10 cm -humus pozyskany z terenu budowy - 990,00 m2 1.2 Zakres prac zadania nr 2 obejmuje: 1.2.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym Przebudowa dróg - 1,45 km 1.2.2 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,7-1,0kg/m2 -5 191,00 m2 1.2.3 Nawierzchnia z mieszanki min - bit. AC11W jak dla KR 1-2 - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm wg. WT-2 2010 - 5 191,00 m2 1.2.4 Skropienie nawierzchni bit. emulsją asfaltową w ilości 0,1- 0,3kg/m2 - 5 075,00 m2 1.2.5 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S jak dla KR 1-2 - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm wg. WT-2 2010 - 5 075,00 m2 1.3 Zakres prac zadania nr 3 obejmuje: 1.3.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym Przebudowa dróg - 0,42 km 1.3.2 Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,7-1,0 kg/m2 -1 693,20 m2 1.3.3 Nawierzchnia z mieszanki min - bit. AC11W jak dla KR 1-2 - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm wg. WT-2 2010 - 1 693,20 m2 1.3.4 Skropienie nawierzchni bit. emulsją asfaltową w ilości 0,1- 0,3kg/m2 - 1 660,00 m2 1.3.4 Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S jak dla KR 1-2 - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm wg. WT-2 2010- 1 660,00 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w ww wysokości, najpóźniej do terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data i godzina potwierdzenia wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). Wadium w formie niepieniężnej Wykonawca składa w oryginale luźno z ofertą (w celu późniejszego zwrotu), a kopię dołącza do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, w ciągu 14 dni od daty pierwszego pisemnego żądania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie obowiązywania gwarancji. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM Oddz. w Leoncinie 70 8011 0008 0040 0400 0273 0172 z dopiskiem Wadium w postępowaniu KZPA.271.PN.16.2013 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.2 robót budowlanych o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj, remont, przebudowa, budowa dróg ( każda z robót min. na wartość 100 000 zł. ), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1a do SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ zgodnie z ww. wymaganiami i potwierdzeniem. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1a do SIWZ Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W przypadku kadry kierowniczej wymagane jest wykazanie co najmniej jednej osoby (kierownik robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej) która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1a do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z ww. informacjami. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składając ofertę powinien udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości 200 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagane jest przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość wymaganych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto powinien przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1a do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

potwierdzenie wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - pkres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANA UMOWY Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty: 1. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazanie terenu budowy, - przekazanie dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany), - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umową, - zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: - zawieszenia robót przez zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, - wystąpienie nie możliwych do przewidzenia robót dodatkowych, - wystąpienia siły wyższej, 3. Skrócenie terminu wykonania zamówienia. 4. Zmniejszenie kosztu robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż planowany, 5. Rezygnacja z części robót. 6. Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. 7. Poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót budowlanych. 8. Wprowadzenie robót zamiennych. 9. Zmiana kluczowych specjalistów realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności Kierownika budowy i Inspektora nadzoru. 10. Wprowadzenie podwykonawstwa, zmiana podwykonawców, rezygnacja z podwykonawstwa zmiana zakresu podwykonawstwa. 11. Podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: - wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, - wniosek wykonawcy. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leoncin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Leoncin ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy leoncin ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.